هنگام خريد براي دومين بار چه چيزي را بايد پيش بيني كرد

۳۷ بازديد

اين روند در واقع جهاني نيست، با اين وجود، و اغلب به يك روش منطقه اي گره خورده است. در پايان، كار ISO/PC 245 در مورد فراهم كردن وسايلي است كه آن شيوه هاي خوب را به طور جهاني قابل اجرا و قابل دستيابي مي كند. به همين دليل است كه بسيار ضروري است كه كار كميته مورد استقبال همه رويدادها قرار گيرد.

حتي مي‌توانيد مدل لباس، كفش، كيف پول و موارد ديگر را با كسري از هزينه پيدا كنيد. اگر گجت‌هاي جديد يا دست دوم را از يك مشتري ديگر فوراً يا در يك وب‌سايت رسانه‌هاي اجتماعي خريداري مي‌كنيد، چون از يك كسب‌وكار خريد نمي‌كنيد، هيچ حق خريدي نداريد. كالا فقط بايد متعلق به فروشنده باشد و با توضيحاتي كه به شما مي‌دهند مطابقت داشته باشد. بنابراين شما مي خواهيد قبل از خريد كالا را تأييد كنيد و اين بسيار مورد توجه خريداران است. هنگامي كه يك كالاي دست دوم را از يك شركت خريداري مي كنيد، هر زمان كه يك كالاي جديد را خريداري مي كنيد، حقوق مرتبط با آن را داريد. با اين حال، حقوق شما تا حد زيادي به ميزان پرداختي شما براي كالا بستگي دارد.

هنگام خريد براي دومين بار چه چيزي را بايد پيش بيني كرد

آن‌ها مجموعه‌اي از معيارهاي بين‌المللي و قابل اندازه‌گيري مبتني بر توافق را ايجاد مي‌كنند كه مي‌توان اقلام دست دوم را براي محافظت از خريداران در مقابل خطر براي سلامت و ايمني هنگام خريد چنين ابزارهايي ارزيابي كرد. با پذيرش در مكان‌ها و سازمان‌هاي مختلف بين‌المللي، مي‌توانند به مصرف‌كنندگان كمك كنند گندم را از كاه جدا كنند، سيستم را از كالاهاي غيرقابل قبول پاك كنند و باور و ثبات را به بازار بياورند. كميته اميدوار است كه جذب با استاندارد بلندمدت گسترش يابد. در مورد خريداران، آنها كالاهاي دست دوم ايمن و قابل استفاده را دريافت مي كنند كه ارزش آن را به صورت نقدي ارائه مي دهند.

اين امر ضروري است زيرا به تنظيم بازار سركش كمك مي كند و صدها تن مواد نامطلوب را از محل هاي دفن زباله ما منحرف مي كند. در حقيقت، فروشگاه‌هاي صرفه‌جويي اغلب يك توسعه غيرانتفاعي براي جذب سرمايه هستند. بنابراين نه تنها مي توانيد با صرفه جويي در پول و تنظيمات، با تكيه بر جايي كه خريد مي كنيد، مشكلي نداشته باشيد، بلكه حتي از اهداف بومي نيز حمايت خواهيد كرد.

جهت كسب اطلاعات در زمينه سمساري از اين سايت بازديد نماييد.

 

مي‌خواهيد اطلاعات لازم را در مورد نيازها دريافت كنيد، يا در مورد كارهايي كه انجام مي‌دهيم اطلاعات بيشتري كسب كنيد؟ چگونه مي توانيم مطمئن شويم كه كتري دست دومي كه خريداري مي كنيم در صورت ما منفجر نمي شود؟ خريد كالاهاي مستعمل مي‌تواند شگفتي‌هاي ناسالم را به همراه داشته باشد، اما ISO/TS به شما كمك مي‌كند تا مطمئن شويد كه آن گنجينه‌هاي دست‌دوم، يك سوئيز نيستند. ما همچنين نظراتي را از برخي از اعضاي يادداشت تفاهم ISO/IEC/ITU/UNECE در مورد شركت هاي ديجيتال دريافت كرديم كه مفيد بوده است.

مهمتر از همه، خريد از يك فروشنده معتبر است كه مي داند چه چيزي مي فروشد. نكته آخر، اما قطعاً مهم نيست، اگر دست دوم بخريد، به اين اشياء زندگي دوم مي دهيد و آنها را از بيرون انداختن نجات مي دهيد. اغلب مردم كاهش زباله و بازيافت را از نظر بطري ها، قوطي ها و پلاستيك ها در نظر مي گيرند، در حالي كه واقعيت اين است كه كمد لباس و وسايل مختلف خانه سهم بزرگي در ايجاد زباله ها دارند. من آن بانك را خوانده ام و متوجه شدم

اما خريد كاركرده فقط حمايت از امور مالي، سازمان‌هاي غيرانتفاعي و كره زمين نيست، بلكه از كسب‌وكارهاي بومي نيز حمايت مي‌كنيد و به سيستم مالي بومي خود خدمت مي‌كنيد. خرده فروشان مادر و پاپ احتمالاً مي خواهند، مي خواهند و قدردان شركت شما هستند. نمي توان گفت، آنها احتمالاً از دلارهايي كه شما خرج مي كنيد استفاده مي كنند و دوباره آنها را در فروشگاه خود سرمايه گذاري مي كنند يا از ساير مشاغل در منطقه حمايت مي كنند. چه در حال خريد پوشاك، اثاثيه، آلات موسيقي يا هر چيز ديگري باشيد، مي‌توانيد اشياء باكيفيت را با هزينه كمتري نسبت به آنچه كه مدل جديد خريداري كرده‌ايد، پيدا كنيد.

با تسهيل خريد و فروش اين موارد، به نگهداري آنها از محل دفن زباله كمك مي كنيم. در آن روزگار، ما كمتر جامعه‌اي دور انداخته‌اي بوديم، به جاي آن كه تمام تلاشمان حفظ و استقامت بود. اقلام نسل‌ها در خانه‌ها ماندند و لباس‌ها براي سال‌ها و حتي دهه‌ها پوشيده شدند. به سرعت به امروز، و ما تقريباً به جايگزين آن تبديل شده‌ايم، زيرا تحملي براي دور انداختن سريع اقلام پس از دوره‌هاي محدود استفاده ايجاد كرده‌ايم.

خريد دوم

مي‌خواهيد با دقت به مورد نگاه كنيد و از شركت بخواهيد هر گونه آسيب يا نقص را برطرف كند. به عنوان مثال، اگر تلويزيون دست دوم است، بررسي كنيد كه تصوير و صدا به درستي كار مي كنند، دريافت واضح است و كنترل از راه دور كار مي كند زيرا بايد. در حال حاضر، برخي انجمن ها و سازمان هاي عالي در بازار وجود دارند كه شيوه هاي واقعاً خوبي در ارتباط با نحوه رسيدگي به اقلام دست دوم دارند.

ظروف آشپزخانه و ظروف فلزي شامل اشيايي هستند كه داراي فلز، آبكاري مس، آلومينيوم، آهن يا آهن آهنگري هستند كه در طرح مربوط به قابلمه، تابه و كارد و چنگال گنجانده شده است. اين درجه از محصول از قابلمه و تابه تشكيل شده است. ماهيتابه؛ تابه هاي پخت، توري، ظروف، كارد و چنگال، قالب و چند دكور محل سكونت. اين شامل آويزهاي سيمي، اسباب‌بازي‌هاي فلزي، ميله‌هاي پرده، تجهيزات برقي خانه (توستر و غيره) يا ضايعات فلزي بسيار بزرگ يا وسايل قطار نمي‌شود. اما اين نشان مي‌دهد كه ما شاهد انباشتگي نسبتاً سريع اقلام مستعمل در محل دفن زباله‌ها بوده‌ايم، چيزي كه نام آن را بحران چيزها گذاشته‌ايم.

راحتي كار با يك خرده فروش بزرگ و انتخاب اين موارد مي تواند وسوسه انگيز باشد. نه صرفاً خريد كالاهاي جديد معمولاً براي شما ارزش اضافي دارد، بلكه محيط اطراف نيز مي تواند ارزش بالايي براي ارائه آن اشياء جديد بپردازد. اگر در خريد دست دوم تازه كار هستيد و مطمئن نيستيد كه براي شما مناسب است، ما مزاياي خريد دست دوم را در اينجا شرح مي دهيم. از اين نظر، استانداردهاي بين المللي را مي توان به عنوان شناورها يا نشانگرهايي در نظر گرفت كه ما را در مخالفت با كالاهاي ناامن و خطرناك راهنمايي مي كنند.

اكنون كه به مزاياي عظيم خريد دست دوم پي برديد، نوبت به بخش واقعا لذت بخش رسيده است! نيمي از لذت خريد صرفه جويي، خريد از فروشگاه هاي محموله يا ورود مستقيم به يك فروشگاه كلاسيك، لذت شكار است. چه به دنبال يك مدل لباس جديد براي پوشيدن در شب، يك مبلمان لذت بخش براي خانه شخصي خود، كتاب خواندني بعدي خود يا بازي هايي براي فرزندان خود باشيد، بي نظير و گاه به سختي پيدا خواهيد كرد. موارد.

اين بدان معناست كه آنها بايد استانداردهاي پذيرش را در مورد كيفيت بالا، اطلاعات محصول و نيازهاي استفاده، با جزئيات بيشتر در مورد وضعيت خود رعايت كنند. مزيت خريد اقلام دست دوم اين است كه شما به سادگي هيچ يك از آن ضايعات يا آشفتگي را نداريد. اشيايي كه خريداري مي كنيد كل بسته بندي بي معني را شامل نمي شود كه معمولاً دور انداخته مي شود يا براي باز كردن يك لنگه لازم است. اگر همه الزامات مربوط به اقلام دست دوم، ضايعات، محصولات كم مصرف و پايداري را در يك رويكرد چرخه عمر ثابت مطابقت دهيم، دو نتيجه مي‌توان متصور شد. نتيجه مثبت ديگر اين است كه ما جريان بيشتري براي رسيدگي به كالاهاي مستعمل و، اميدواريم، افزايش پايداري خواهيم داشت.

چيزهايي مانند آفت كش ها، سوختن بنزين در داخل ون هايي كه اجسام را حمل مي كنند، مواد شيميايي سمي و انتشار كربن. به عنوان مثال، در عبارات منسوجات و پوشاك، حدود 50 درصد انرژي وارد شده به كسب و كار نساجي در محل نابجا مي شود. و توليد مبلمان جديد 100 برابر گازهاي گلخانه اي اضافي توليد مي كند. با اعتماد، كسب و كارها و مشتريان يك سفر مادام العمر را در جهت راه حل هايي آغاز مي كنند كه انتظارات متقابل آنها را برآورده مي كند. تا كنون، تصميم گيري در مورد محصولاتي كه تحت مقررات استاندارد هستند، به اندازه كاربران ISO/TS باقي مانده است. مصرف كنندگان و فروشندگان بايد قبل از اينكه با پول نقد خود نصف شوند، نگاهي سخت به گذشته تاريخي استفاده و وضعيت محصولي كه به دست خواهند آورد بياندازند.

بازار دست دوم كالاهايي مانند واحدهاي تلويزيون، يخچال، سيستم‌هاي كامپيوتري و تلفن‌هاي همراه را در دسترس محصولاتي معرفي كرده است كه در غير اين صورت توانايي خريد آنها را ندارند. اين باعث ايجاد طبقه خاصي از مصرف كنندگان شده است كه به ايمني نسبت به اقلام دست دوم نامرغوب و ناايمن نياز دارند. وقتي يك ماشين لباسشويي دست دوم مي‌خريد، فقط مي‌پذيريد كه ممكن است چند خراش داشته باشد، اما نه اينكه در چرخه چرخش باعث سيل يا منفجر شدن آن شود. ما انتظار داريم كالايي كه خريداري مي كنيم – چه جديد چه قبلاً استفاده شده – براي هدف مناسب، ايمن، عاري از نقص و ماندگاري براي مدت زمان مقرون به صرفه باشد. كليه نشريات و لوازم ISO داراي حق چاپ هستند و مشروط به پذيرش شرايط كپي رايت ISO توسط كاربر مي باشند. چند سوال معقول ممكن است به شما كمك كند تعيين كنيد كه آيا يك محصول براي خريد قيمت مناسب است يا خير.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد