تعمير كابينت هاي قديمي

مقاله در كليه زمينه هاي شغلي

تعمير كابينت هاي قديمي

۴۳ بازديد

آنها هميشه روي ميزها يا دفاتر با كشوهاي قفل دار استفاده مي شوند. در غير اين صورت مي توانيد يك كشوي بالايي را برداريد و داخل محتويات كشوي زير آن شويد. يك خون پيچيده تر ساخت و ساز شامل ايجاد يك قاب رو به رو از اتصالات مورتيس و تنون است. قاب جلويي سپس به دو طرف قاب، بالا و پايين متصل مي شود. با بلوك هاي چسب و پيچ هاي چوبي فرو رفته از داخل يا با اتصالات چسب و بيسكويت. اين كار سوراخ هاي ميخي را كه بايد پر شود كاملاً از بين مي برد و بهترين روش براي مبلمان ظريف است.

درها و كشوهاي لبه دار معمولاً داراي لبه يا ربات 3/8 در 3 اينچ در اطراف همه لبه ها هستند. اين امكان استفاده از لولاهاي لبه اي 3/8 اينچي را براي نصب درها فراهم مي كند. درها و كشوهاي فلاش با قسمت جلويي آنها همسطح با روكش كيس نصب مي شوند. درهاي فلاش كابينت و همچنين درهاي همپوشاني يا لبه‌اي را نمي‌بندند.

كشو

اين را طوري برش دهيد كه بين دو طرف جا بيفتد و با چسب در جاي خود محكم كنيد و ميخ ها را تكميل كنيد. پشت را از تخته سه لا يا تخته سخت 1/4 اينچي به اندازه مناسب ببريد و در حالي كه كيس رو به پايين است، پشت را در جاي خود قرار دهيد. از مربع نجار براي اطمينان از مربع بودن قاب استفاده كنيد و سپس پشت آن را با منگنه هاي 1/2 اينچي و ميخ گير هوا يا با ميخ هاي روكش دار 3/4 اينچي در جاي خود ببنديد.

با استفاده از دو پيچ حفره اي در هر مفصل، قاب را مونتاژ كنيد. پس از چسباندن قاب به كابينت، پيچ ها نشان داده نمي شوند. ايجاد كابينت، چه ساخت كابينت آشپزخانه خود يا يك قطعه مبلمان خوب، يك كار ارزشمند است. با ساخت جعبه ساده شروع كنيد و با به دست آوردن تجربه و ابزار راه خود را به سمت ساخت و ساز پيچيده تر حركت دهيد. پانل هاي وارد شده در قاب ها مي تواند پانل هاي تخته سه لا نازك يا چوب جامد با لبه هاي آنها شكل باشد. قسمت بالاي قاب و پانل را مي توان مستقيم رها كرد، يا يك صفحه قوس دار و ريل بالايي ممكن است روي يك شكل دهنده يا با يك روتر ايجاد شود.

جهت كسب اطلاعات در زمينه تعمير كابينت از اين سايت بازديد نماييد.

يك فنجان لولا را در سوراخي با لبه لولاي مستقيم موازي با لبه پايه قرار دهيد و مركز شكاف‌هاي پيچ نصب را علامت بزنيد. 6) چسب را به تنه ها بعلاوه يك ضربه در مركز هر شيار قسمت فريم بزنيد تا پانل از لرزش جلوگيري كند. قاب و پانل را مونتاژ كرده و محكم كنيد، بين گوشه‌هاي مورب تا كيم ترا براي مربع اندازه‌گيري كنيد. برانكارد كشوي پشتي را با پايين كشو جلويي اندازه گيري و وسط كنيد. اكنون چهار برانكارد با عرض 21⁄2 و يك بلوك پايه با عرض 31⁄2 اينچ ببريد.

ساخت قاب كابينت آشپزخانه

سرهاي شش گوش را با مته و يك سوكت بچرخانيد و فشار دهيد تا هر سوراخ تا عمق كامل ايجاد شود. يك كابينت مربع مرده به يك سطح مونتاژ صاف و مرده نياز دارد تا از پيچاندن چسب جلوگيري شود. ابتدا يك پانل جانبي را روي سطح كار خود قرار دهيد كه رو به بالا باشد. سپس دادو را روي پانل طرف ديگر چسب بزنيد و آن را در پايين نصب كنيد. انتهاي ديگر پانل جانبي را با برانكاردهاي بالايي كه در جاي خود سوراخ مي كنيد، حمايت كنيد.

غلاف پخ دار و فنري روي يك بيت خود مركزي، با قفل شدن در مركز دقيق سوراخ پيچ لولا، خزش لولا را از بين مي برد، در حالي كه بيت يك سوراخ پايلوت با اندازه كامل را ايجاد مي كند. در حالي كه درها نصب شده و با يكديگر هم تراز شده اند، يك فاصله دهنده به عرض فضاي بين درها و جلوي كشو در بالاي درب قرار دهيد. نوار دو وجهي را به قسمت داخلي جلوي كشو بزنيد، آن را با در تراز كنيد و آن را روي جعبه كشو فشار دهيد. سپس از جلوي داخلي جعبه كشو تا قاب جلوي كشو سوراخ‌هايي دريل كنيد و قسمت جلويي آن را پيچ كنيد. هر دو كابينت بالايي و پاييني جزئيات ساختاري اوليه يكساني دارند.

اگر كابينت داراي كشو است، فيس ها را برش داده و به همان ترتيب نصب كنيد. جداكننده هاي درب و كشو را برش دهيد تا در صورت نياز بين فيسر يا فيسرهاي پايين كشو و صفحه بالايي يا پاييني قرار گيرد. اين پيچ‌ها را مي‌توان با پيچ‌هاي چوبي خود راه‌انداز با ناخن پا در سوراخ‌هاي فرو رفته، با چسب و ميخ‌هاي پاياني، يا با بلوك‌هاي چسب از پشت، در جاي خود محكم كرد. نوارهاي چوبي 3/4 در 1 1/2 اينچ در داخل جلو و عقب و به طرفين در بالا براي لنگر انداختن ميز پيشخوان در جاي خود بسته مي شوند. درهاي همپوشاني و كشوها تمام ضخامت جلو را نشان مي دهند. اينها اغلب در كابينت آشپزخانه و روشويي حمام به سبك «يورو» استفاده مي‌شوند.

ساده ترين ساخت كيس جعبه اي است كه از تخته سه لا ساخته شده است. اينها مي توانند تخته سه لا از چوب نرم يا چوب سخت باشند و مي توانند رنگ آميزي يا رنگ آميزي و لاك زدن شوند. تخته خرده چوب، كه در يك يا دو طرف به پايان رسيده است، يك ماده رايج براي ساخت برخي از كابينت ها است. كيس را مي توان از چوب جامد نيز ساخت، اما امروزه از چوب جامد فقط براي قطعات كوچك يا مبلمان بسيار ظريف استفاده مي شود. پيچ‌هاي ريز و چوب سخت دستور بدي را براي قرار دادن دقيق لولا ايجاد مي‌كنند - دانه‌هاي اشتباه مي‌توانند باعث شوند كه در حين سوراخ كردن سوراخ‌هاي پيچ، لقمه از مسير خارج شود. اگر قصد نصب لولاهاي لب به لب، بشكه يا پيچيدن را داريد، به خاطر سلامت عقل خود در نصب سخت افزار، يك قطعه خود محور را برداريد.

با پاره كردن دو قطعه جانبي به عمق كابينت شروع كنيد. سپس آنها را به طول برش دهيد. آنها را با علامت هاي مداد روي صورت هاي داخلي به چپ و راست بچسبانيد. حالا ضخامت پشت را از تنظيمات حصار خود كم كنيد و پانل پاييني را به عرض برش دهيد. به عنوان مثال، براي ساختن يك كابينت به عرض 333/4 اينچ با استفاده از تخته سه چهارم اينچ، قسمت پايين كيس را به طول 33 اينچ ببريد. براي اندازه گيري برانكاردها، از همان عدد منهاي 3⁄4 اينچ كمك هزينه دادو استفاده كنيد. "اما... اما، آنها كشو دارند!" تصور كنيد كه يك جعبه ساده بدون روكش درست كنيد و بيشتر مهارت هاي لازم براي ساخت اين كشوها را فقط با استفاده از يك اره روميزي به تصوير مي كشيد. شما آن جعبه‌ها را با لغزنده‌هاي ساده نصب مي‌كنيد كه تقريباً خودشان نصب مي‌شوند و براي پاك كردن خطاهاي جزئي نصب تنظيم مي‌شوند.

در بيشتر موارد، صفحه جلويي پاييني 1 اينچ عرض دارد، كه به يك لبه 1/4 اينچي اجازه مي‌دهد تا در فضاي انگشت پا بيرون بزند. اين مكان را علامت بزنيد و سپس از مربع نجار براي علامت گذاري خطي براي پايين استفاده كنيد. قسمت پايين را 1/4 اينچ باريكتر از طرفين ببريد و سپس قسمت پاييني را با چسب در جاي خود محكم كنيد و ميخ هاي تكميلي را محكم كنيد و مطمئن شويد كه با علامت هاي مربع تراز باشد.

همپوشاني‌هاي كناره‌ها به شما امكان مي‌دهند در حين نصب، عرض كابينت را تنظيم كنيد. درها و ساختار قاب و پانل اغلب از مهره هاي شكل و لبه هاي اوجي با پانل هاي مسطح يا شكل تشكيل شده است. يك قطب نما كه در امتداد ديوار كشيده مي شود، بي نظمي هاي ديوار (يا "نويسندگان") را روي قاب صورت، ميز پيشخوان و پشتي منتقل مي كند، جايي كه مي توان آنها را با تسمه سنباده زد تا يك تناسب كامل داشته باشد. AccuScribe Pro از FastCap شما را از قطب نما درجه دوم فارغ مي كند، و چندين نقطه مفصل اضافه مي كند كه به شما امكان مي دهد آن را در نقاط تنگ تر فشرده كنيد. پايه صاف از تكان خوردن آن در طول يك سطح جلوگيري مي كند. و يك تراش داخلي به اين معني است كه شما هرگز نيازي به جستجوي مداد نخواهيد داشت.

مبلمان ظريف اغلب شامل يك قاب با يك قاب چهره مونتاژ شده است كه روي لبه جلويي قاب بسته شده است. در حالي كه كشوها و درهاي شما كامل شده است، اكنون آن را با قرار دادن ضعيف كشش باد نكنيد. Rockler's Drawer Pull Jig اين الگوي كشو-كشوي قابل تنظيم روي علامت مركزي شما قرار مي گيرد تا سوراخ هاي پيچ دستگيره را در شش فاصله استاندارد و همچنين در مركز قرار دهد. كابينت‌سازان حرفه‌اي لولاهاي فنجاني به سبك اروپايي را دوست دارند، زيرا داراي تنظيمات كافي پس از نصب هستند تا بسيار بخشنده باشند. Sommerfeld's Hinge Boring به همين سادگي فرآيند پيش نصب را آسان مي كند. سه قطعه حفاري داخلي كه به درايورهاي سر شش گوش در بالاي جك متصل شده اند، دقيقاً محل سوراخ 35 ميلي متري فنجان و سوراخ هاي بوش 8 ميلي متري هستند.

2) از عرض كلي در، 4 اينچ را براي دو پايه 2 اينچي كم كنيد، 3⁄4 اينچ را براي تنه ها اضافه كنيد و ريل ها را به آن طول ببريد. اگر يادگيري ساختن را به تعويق انداخته ايد. درهاي كابينت، اين اتصالات شيار و خرطومي با برش آسان به شما كمك مي كند تا بر وحشت درب خود غلبه كنيد. با بريدن پايه هاي 2 اينچي عريض 1⁄8 اينچي بلندتر از ابعاد از بريدگي ضربه پا تا بالاي درب شروع كنيد. مورد (31" در اين مورد). اگر مي‌خواهيد ديوارهاي ناهموار را در نظر بگيريد، پايه‌ها را 21⁄4 اينچ پهن كنيد و بعداً برآمدگي‌هاي طرفين را طوري بچينيد تا با دهانه مناسب باشد. همچنين ريل مياني زير كشوها را به عرض 2 اينچ ببريد.

در عمق 24 اينچ، كابينت هاي پايه استاندارد به شما اين امكان را مي دهند كه خم شويد و دست خود را در دست بگيريد تا هر چيزي را در عقب بازيابي كنيد. كارهاي كابينت سفارشي اغلب با معماهاي گيره سفارشي همراه هستند. جايي كه گيره هاي ميله و لوله به راحتي نمي توانند به آن برسند (مانند يك وسط قاب صورت)، به گيره سه طرفه صورت راكلر بپيچيد. اين گيره غير متعارف لاشه را مي گيرد تا اهرمي براي محكم كردن قاب صورت روي كابينت به دست آورد.

بسياري از سازه‌هاي مبلمان ظريف از قاب‌هاي وب‌سايت با پانل‌هاي گرد و غبار بين كشوها استفاده مي‌كنند. اين قاب‌ها معمولاً با اتصالات خرطومي و تنون و با دادو براي پانل‌هاي گرد و غبار چوبي نازك مونتاژ مي‌شوند. فريم هاي وب ممكن است با چسب و ميخ يا پيچ در جاي خود ثابت شوند. اغلب، فريم‌ها در كناره‌هاي كيس به شكل خرگوشي يا دادو قرار مي‌گيرند و از بلوك‌هاي چسب براي پشتيباني زير قطعات قاب در پشت استفاده مي‌كنند. اگر چه ضخامت قسمت‌هاي قاب مي‌تواند به ضخامت كامل قطعات قاب باشد، اما بهتر است لبه‌هاي قاب را باريك‌تر كنيد و يك مفصل باريك‌تر برش دهيد تا سطح چسبندگي بيشتر و اتصال محكم‌تري ايجاد شود. اتصال دم كبوتر براي اين نوع واحد قوي ترين است. با اين حال، قاب ها بايد از جلو به داخل بلغزند. هنگامي كه از يك ساختار قاب و پانل براي كناره‌هاي كيس نيز استفاده مي‌شود، ممكن است قاب وب مجهز به پيچ و مهره‌هاي خرد شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد