شش موضوعي كه بايد در مورد اصلاحات طلاق بدون عيب بدانيد

۶۴ بازديد

يك درمانگر به شما اين امكان را مي دهد و شريك زندگي شما مي بيند كه چه مسائل خوش بينانه اي مي تواند از جدايي حاصل شود. چيزي به نام طلاق عالي وجود دارد و ممكن است طلاق خوبي داشته باشيد. يك خانواده درمانگر پيچيدگي روابط زناشويي را در دوران سخت درك مي كند. شما و همسرتان مي توانيد در مورد اين نكات با يك درمانگر خانگي كه مشاوره طلاق را انجام مي دهد به صورت آنلاين صحبت كنيد.

شما ممكن است ايده هاي خودكشي را در موارد شديد بررسي كنيد. ممكن است احساس تنبلي، بي الهامي، بدون هدف داشته باشيد، يا مشكل خواب يا پرخوري داشته باشيد. فانك مي تواند مدت زيادي دوام بياورد، با اين حال همانطور كه در بيشتر مسائل زندگي وجود دارد، زمان شما را شفا مي دهد. برخي از مادران و پدران نيز مي‌توانند از اين كار سود ببرند يا پنجره را فشار دهند تا پايان محل سكونت خود را حفظ كنند. شما هميشه مي توانيد اقدامات قانوني انجام دهيد، اما به طور كلي، لمس ملايم تر تنها چيزي است كه مي خواهيد. مهلت زماني با جشن سوم مي‌تواند براي افزايش ارتباطات، احترام و سال‌ها تعاملات آينده شگفت‌انگيز باشد.

اگر زن و شوهر تصميم بگيرند با ادامه همكاري پيش بروند، درمانگر اغلب آنها را به مشاوره زناشويي ارجاع مي دهد. هنگامي كه زوج تصميم مي گيرند در مسير طلاق حركت كنند، درمانگر اغلب آنها را به مشاوره قبل از طلاق ارجاع مي دهد. ابتدا، هر يك از شما براي يك جلسه ارزيابي 50 دقيقه اي با من ملاقات خواهيد كرد. در طول آن مرحله، آنچه شما را به طلاق و مشاوره طلاق سوق داد، خواسته‌هاي شما و تعيين اهداف خاص براي افراد مورد بحث قرار خواهيم داد. بعد از كلاس هاي فرد، تمام دوره هاي مختلف هم شما و هم همسر سابقتان را در بر مي گيرند. در طي اين موارد، ما بر روي اهدافي تمركز مي كنيم كه شما به سادگي هر دو به صورت جداگانه و با هم تعيين مي كنيد.

حتي وقتي جوان نداريد، هر رابطه‌اي كه از هم مي‌پاشد مي‌تواند در تمام بخش‌هاي ديگر زندگي‌تان نتيجه داشته باشد. بسياري از مردم مدل‌هاي عملكردي خوبي براي ارتباط سالم ندارند، و اجراي چيزي كه به هيچ وجه به شما آموزش داده نشده، سخت است. يك درمانگر طلاق ممكن است به شما كمك كند كه اين ابزارها و تخصص ها را آموزش دهيد تا بتوانيد به سمت توسعه روابط مشترك والديني كه خانواده شما شايسته آن است، منتقل شويد.

جهت كسب اطلاعات در زمينه بهترين روانشناس از اين سايت بازديد نماييد.

همچنين مي توانيد به آنها يادآوري كنيد كه با اين وجود هر دوي شما در زندگي آنها بسيار جاري خواهيد بود. CounsellingBC براي ارتباط شما با مشاوران ماهر در منطقه بومي شما و منابع فراواني از سلامت روان ايجاد شده است. اگر از مكان شروع مطمئن نيستيد، براي دستورالعمل‌ها به صفحه وب راهنماي ما برويد. هنگام تجزيه و تحليل دلايل طلاق افراد، سه مؤلفه ضروري وجود دارد كه بايد در نظر گرفته شود: جنسيت، وضعيت اجتماعي-اقتصادي و متغيرهاي دوره زندگي. تفاوت در اين عناصر منجر به مشكلات دروني و بيروني كاملاً متفاوتي مي شود كه منجر به علل مختلفي براي طلاق مي شود. هدف ما در Talkspace ارائه به‌روزترين، مفيدترين و هدفمندترين داده‌ها در مورد مسائل مربوط به سلامت روان است تا به خوانندگان در تصميم‌گيري آگاهانه كمك كنيم.

نه تنها مي‌توانيد نام يك حرفه‌اي واجد شرايط را به دست آوريد، بلكه حتي مي‌توانيد از آنها سؤال كنيد كه چه انتظاراتي دارند و چگونه با زندگي پس از طلاق كنار مي‌آيند. يك مشاور طلاق مي تواند افكار و رفتارهاي مخربي را كه مي تواند به شما كمك كند تا به وضوح واقعيت وضعيت خود را درك كنيد، ترمز كند. ممكن است هميشه چيزي را كه مي شنويد دوست نداشته باشيد، با اين حال احتمال بسيار خوبي وجود دارد كه هميشه حقيقت را بشنويد.

درمانگراني كه مشاوره حضوري ارائه مي دهند ممكن است در اينترنت تبليغ كنند چه شما و شريك زندگيتان بخواهيد با يك درمانگر به صورت آنلاين يا در فضاي محلي خود ملاقات كنيد، گزينه هاي زيادي براي مشاوره طلاق وجود دارد. مشاوره قبل از طلاق، مشاوره اي است كه به طور خاص براي مقابله با چالش هايي كه شروع دوره طلاق را احاطه كرده اند، هدف گذاري شده است. اگر تشخيص داده‌ايد كه طلاق بهترين انتخاب براي شما و همراهتان است، مي‌توانيد از طريق زمان آزاردهنده‌اي كه كشف طلاق در دوره‌هاي مشاوره شماست، همراه با مهارت‌هاي سلامت رواني خود كار كنيد. مشاوره و ارتباط آزاد ممكن است به ايجاد تفاوت بين يك طلاق ناپسند و دردناك و يك طلاق عالي و پر از شفا و ارتباط كمك كند.

در طلاق چه مقدار از خانه حق من است؟

حتي روابطي كه در آستانه طلاق بوده اند با كمك مشاوران ازدواج و آنچه كه در طول دوره هاي مشاوره مي توانند ارائه دهند، ترميم شده است. اگر اين كار نمي كند و مي دانيد كه يك طلاق قريب الوقوع داريد، در جستجوي مشاوره طلاق مناسب ترين انتخاب بعدي شما براي كمك به شما در سطوح طلاق و همچنين انتشار زندگي طلاق است. بسياري از فرزندان طلاق از درمان سود مي‌برند، اما خواسته‌هاي فرد خاص ممكن است محدوده باشد.

شش موضوعي كه بايد در مورد اصلاحات طلاق بدون عيب بدانيد

طلاق پس از طلاق از طريق روشهاي درمان شخص خاص و خانواده تكميل مي شود. اين به اين دغدغه‌مند كمك مي‌كند تا از طريق سطوح طلاق كار كنند. حتي اگر فرزندان شما اين علائم را نشان نداده باشند، مشاوره زوجين و خانواده مي تواند براي همه مفيد باشد. كودكان به ويژه در معرض احساس گناه، سردرگمي، درد، از دست دادن و رها شدن پس از طلاق هستند. اگر طلاق دوستانه نباشد و والدين در جريان يكديگر خصومت داشته باشند، اين امر برجسته‌تر مي‌شود.

تأثير يك فرد بي طرف مي تواند به زوج كمك كند تا وقتي مشاوره قبل از طلاق را انجام مي دهند، دوباره دور هم جمع شوند. در شرايطي كه يكي از همراهان خواهان مشاوره طلاق باشد و رفيقي كه طلاق را آغاز كرده است امتناع كند، تصميم مي‌تواند مراجعه به مشاوره طلاق را براي هر دو زوج الزامي كند. با اين حال، زوج‌هايي كه از جستجوي راه‌حل هيجان‌زده نيستند - براي مثال، زماني كه خشونت خانگي در ميان است - ممكن است بدون مشاوره فرآيند فعلي، روند طلاق را ادامه دهند.

آنها مي توانند در حين ساختن زندگي جديد و استحكام بخشيدن به زندگي جديد از شما حمايت كنند، و ممكن است به شما كمك كنند تا از طريق احساساتي كه در مراحل طلاق به وجود مي آيند، به كار گرفته شويد. مراحل طلاق مي تواند دردناك باشد، اما مراجعه به يك درمانگر مشابه يك درمانگر عروسي و خانواده ممكن است به مراحل طلاق كمك كند. اگرچه مردم به دنبال درمان هستند تا به دنبال گزينه هايي براي مشكلات خود باشند، اگر به درستي انجام نشود، درمان ممكن است شرايط را بدتر كند. عوامل متعددي وجود دارد كه موفقيت مشاوره ازدواج را تعيين مي كند - خود زوج ها، مشاور و نوع مشكلاتي كه عروسي با آن مواجه است.

نيكلاس دبليو ريچاردسون يك وكيل و ميانجي ماهر طلاق است كه داده‌هاي مجاز كامل، تعهد به مشتريان و محبوبيت براي نتايج، راه‌حل‌هاي پايداري را براي مشكلات شما نشان مي‌دهد. نيكلاس دبليو ريچاردسون، وكيل با استعداد قانون خانواده بارينگتون، مي‌داند كه روند طلاق تا چه حد مي‌تواند طاقت‌فرسا باشد، و بايد از طريق بهترين نتيجه به شما اطلاعاتي بدهد. مشاوره طلاق را شروع كنيد و روش هايي را براي جدايي به روشي محترمانه و با ملاحظه كشف كنيد.

او همچنين به زوج‌ها كمك مي‌كند تا ياد بگيرند كه با يكديگر مذاكره كنند و به آنها تخفيف بدهند تا به آنها اجازه دهد گزينه‌هاي برد-برد براي طلاق و والدين مشترك ايجاد كنند. درمانگران جوان در Thriveworks نيز اينجا هستند تا به شما كمك كنند. فقط براي اين منظور از انواعي استفاده كنيد كه در ليست افراد خاص ظاهر مي شوند. براي جستجوي مشاوراني كه ارائه دهندگان مشاوره ديجيتال ارائه مي دهند، مي توانيد در زير دسته رويكردهاي مورد استفاده فهرست جستجو كنيد. اگر به دنبال يك مشاور يا روانشناس هستيد كه به نكات طلاق مي پردازد، ممكن است بخواهيد فهرست را جستجو كنيد تا فردي ماهر را پيدا كنيد كه روش آن بهترين گزينه براي شما باشد. مقالات Talkspace توسط همكاران ماهر سلامت روان نوشته شده است. آنها مبتني بر تحليل علمي و شيوه هاي مبتني بر شواهد هستند.

اين به وسيله اي براي ايجاد انتخاب هاي معقول مي شود. اين مي تواند روند عملي را كاهش دهد و منجر به ماه ها يا سال ها خصومت شود و به آرامي عقل شما را از بين ببرد. داستان كريستين اولين باري كه مشاوره طولاني مدت ماهر داشتم زماني بود كه سابقم مرا ترك كرد. اغلب اين نوع مشاوره در پاسخ به يك بحران انجام مي شود، چه نامه اي از طرف وكيل شريك، اختراع يك رابطه يا تشديد يك بحث. ممكن است مدتي طول بكشد تا گرد و غبار بنشيند تا توانايي در نظر گرفتن آنچه رخ داده است، كاملاً به جاي تلاش براي معقول بودن در حالي كه يكي از همكاران همچنان در شوك است، بگذرد.

ما مطمئناً كارهاي ارتباطي بيشتري براي انجام داريم زيرا فقط يك قدم كوچك برداشته ايم. گفتگوهاي قوي ما يك نقطه عطف و يك فراخوان عالي براي دوست داشتن و احترام به يكديگر بود. ما چيزهاي جزئي پيش آمده بوديم، اما آماده بوديم از ابزارهايي كه به ما پيشنهاد مي‌كرديد براي تعمير آنها زودتر از تبديل شدن به نبرد استفاده كنيم. شما بسيار مفيد بوده ايد و اميدوارم همچنان به افرادي مانند شما كمك كنيد كه به ما كمك كرده ايد. در صورتي كه مجبور به بازگشت شويم، شماره شما را حفظ خواهيم كرد.» J.C.

در طول درمان قبل از طلاق، درمانگر از طريق مهارت‌هاي ارتباطي اساسي و توانايي‌هاي حل مسئله زوج را راهنمايي مي‌كند تا روش طلاق را آسان‌تر كند. درمانگر به زوجين در مداخلات درماني مختلف قبل و در آغاز مراحل قانوني كمك مي كند. درمانگران ما وقتي داستان خود را به اشتراك مي گذاريد، مي شنوند، كاوش مي كنند و تكرار مي كنند. از آنجايي كه سناريوي هر فرد كاملاً متفاوت است، تجربه درمان شما مجموعه اي از مسائل متمايز شما را منعكس مي كند. مشاوران ما به شما كمك مي كنند تا اين گزينه ها را براي جستجوي پاسخ بررسي كنيد. تخصص مشاوره حول ملاحظات و اهداف خاص شما متمركز است، كه به شما امكان مي دهد از طريق روش با موفقيت كار كنيد.

هدف از مشاوره تشخيص اين است كه زوجين در مورد مسير شراكت خود تصميم بگيرند. اين به طور كلي به عنوان "مشاوره قبل از طلاق" شناخته مي شود، اما اگر يكي از شما خاص باشد كه مي خواهيد طلاق بگيريد، شكي در مورد آن نيست، اين شكل از مشاوره براي شما مناسب نيست. اگر يكي از شما به طور جدي به طلاق فكر مي كند، يا يك جفت در آستانه است، اكنون زمان آن نيست كه روي ازدواج كار كنيد. علاوه بر مشاوره، يكي از ويژگي‌هاي مشترك دولت‌ها براي بهبود فرزندپروري پس از طلاق اين است كه هر مادر يا پدري را ملزم به شركت در كلاس فرزندپروري تاييد شده توسط دادگاه مي‌كند. اين درس‌ها ممكن است در حالي رخ دهد كه يك پرونده طلاق در حال بررسي است، پس از انحلال، و بين پدر و مادر مجرد با امتيازات مربوط به فرزند. علاوه بر اين، كلاس‌ها هم به صورت حضوري و هم به صورت آنلاين ارائه مي‌شوند، اما حضور حضوري براي همسراني كه به واسطه‌گري دستور داده شده‌اند، ضروري است.

اگر احساس مي‌كنيد كه اين مي‌تواند يك نقطه دردناك براي خانواده شما باشد، ممكن است بخواهيد در مورد مشاوره والدين مشترك فكر كنيد. درمان مي تواند براي بچه هايي كه مادر و پدرشان طلاق گرفته اند ضروري باشد. ممكن است والدين در طول طلاق اغلب از احساسات خود غافل شوند. آنها ممكن است وضعيت عاطفي نوجوانان خود را ناديده بگيرند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد