مشاوره طلاق چيست و چگونه مي تواند كمك كند؟

مقاله در كليه زمينه هاي شغلي

مشاوره طلاق چيست و چگونه مي تواند كمك كند؟

۸۱ بازديد

" يا نمي‌دانيد چگونه مي‌توانيد تامين‌كننده‌اي را پيدا كنيد كه نزديك است، موثرترين مسير جستجو در وب براي "مشاوره طلاق نزديك من" است، با شركت پوشش بيمه خود تماس بگيريد. اگر به دنبال اين هستيد كه «اگر نتوانم مشاوره طلاق را در نزديكي خود پيدا كنم چه مي‌كنيد؟» [خط جديد]» و به نظر نمي رسد كه گزينه نزديك شما را جستجو كنيد، درمان آنلاين يك انتخاب عالي است. طلاق گرفتن مي‌تواند آزاردهنده باشد، به‌ويژه در جايي كه براي وقوع طلاق نيازي به طلاق نداشتيد.

وقتي بچه‌ها درگير هستند، مي‌توانيد نگران اين باشيد كه چگونه طلاق را مديريت كنند. يك مشاور طلاق مي تواند از شما در كمك به فرزندانتان براي حل اين گذار حمايت كند. مي توانيد از پيگيري مشاوره آنلاين براي كمك به آموزش شروع مجدد بهره مند شويد. يك متخصص درمانگر آنلاين در مشاوره طلاق به شما كمك مي كند تا شجاعت خود را براي شروع دوباره افزايش دهيد. هنگامي كه به همراه همسرتان در مشاوره طلاق، درمان آنلاين را دنبال مي كنيد، روند جدا شدن خود از آنها را آغاز خواهيد كرد. آنها متخصصان سلامت رواني هستند كه روي درمان، طلاق و مسائل مربوط به ازدواج تمركز دارند.

يك جنبه مهم از رابطه خريدار وكيل براي من يك خط ارتباطي باز است، اضطراب ناشناخته هميشه يكي از بهترين ما را مي گيرد. اين واقعيت كه آنها هميشه در دسترس بوده اند، چه تماس تلفني يا ايميلي براي پاسخ دادن به هر سؤالي باشد يا نه، بسيار آرامش بخش بود و دقيقاً همان چيزي بود كه من به آن نياز داشتم. اگر به دنبال يك وكيل هستيد (حداقل براي من از حضانت فرزند/دادگاه خانواده) ديگر به دنبال وكيل نباشيد، نااميد نخواهيد شد. من اميدوارم كه به هيچ وجه مجبور نباشم دوباره از آنها استفاده كنم، اما در فرصتي كه مجبور شوم، آنها براي هميشه نام كوچك من خواهند بود. وقتي دوره زماني "مشاوره طلاق" را مي شنويد، ممكن است به مشاوره ازدواج با هدف اجتناب از طلاق فكر كنيد.

اين به آنها كمك مي‌كند تا جايگزين‌هايي را براي رشد و توسعه خصوصي ببينند كه اين انتقال زندگي جديد به آنها ارائه مي‌دهد. مشاوران حرفه اي، همراه با اين atReGain، براي همه وجود دارد، چه زوجي باشند كه به دنبال مشاوره زناشويي يا خانواده باشند. مشاوره مي تواند وسيله اي عالي براي زوج ها يا خانواده هايي باشد كه در حال دعواي ارتباطي يا نقاط مختلف هستند. ازدواج و خانواده، در حالي كه اجزاي عادي زندگي براي بسياري از افراد، ممكن است متشنج باشد. وقتي بچه‌ها نگران هستند، چيزها مي‌توانند به‌ويژه پرتنش و فوري باشند.

او مانع از رفتن پرونده من به محاكمه شد و با طلاق عاطفي طولاني مدت من، معامله را بست. من خوشحال بودم كه او را حفظ كردم و از او براي هر كسي كه طلاق شديدي دارد حمايت خواهم كرد. مواجهه با انتخاب پايان دادن به رابطه تان مي تواند آسيب زا باشد. حتي اگر بخواهيد از هم جدا شويد، استرس براي انتخاب «درست» ممكن است بسيار مهم باشد، به خصوص وقتي بچه داريد. Choosing Therapy در تلاش است تا مطالبي را با سلامت روان به خوانندگان خود ارائه دهد كه دقيق و قابل اجرا باشد.

جهت كسب اطلاعات در زمينه مشاوره روانشناسي از اين سايت بازديد نماييد.

در شروع درمان، بايد با مشاور و همسر سابق خود براي شناسايي اهداف معقول و متناسب با شرايط منحصر به فرد خود كار كنيد. در مورد احساسات خود در مورد ويژگي هاي مختلف طلاق صحبت كنيد. مشاور شما سوالات اوليه را در مورد ازدواج شما، آنچه ممكن است باعث قطع رابطه شده باشد و احساس شما در مورد آن مي پرسد.

مشاوره طلاق چيست و چگونه مي تواند كمك كند

آمار نشان مي دهد كه هزينه طلاق طي چند سال گذشته كاهش يافته است. تقريباً 50 درصد از ازدواج هاي اول به طلاق ختم مي شود. نرخ طلاق در ازدواج دوم (60 درصد) و سوم (70 درصد) بيشتر است. اگرچه اين ها آمار غم انگيزي هستند، اما همچنين نشان مي دهند كه طلاق مكرر است. بنابراين، مشاوره براي طلاق در حال گسترش است.

والدين مشترك دشوار است و مشاوره مي تواند با ايجاد مرزها و تعيين انتظارات، جنگ را كاهش دهد. شما در شرف آغاز روند طلاق هستيد و به هيچ وجه به ذهنتان خطور نكرده است كه ممكن است اين همه بخش انتقال وجود داشته باشد. در واقع، شما حتي نمي توانيد واقعاً تعيين كنيد كه همه اينها چه چيزي ممكن است باشد، زيرا اين براي شما جديد است. ما مي‌خواهيم ننگ سلامت رواني را در جامعه‌مان بشكنيم، و نور مثبت و حمايتي را كه بايد براي همه، صرف نظر از موقعيتشان، در دسترس باشد، روشن كنيم. من مي‌خواستم زندگي‌ام را تغيير دهم، حتي در طول سال‌ها به دنبال مشاوران زيادي رفته‌ام، اما، حدس مي‌زنم، هر بار به هيچ وجه واقعاً «آماده» نبودم. براي صحيح ترين نتايج، لطفاً يك كدپستي كامل وارد كنيد.

با مشاوره طلاق مي توانيد در سلامت عاطفي و رواني خود جادويي را پيش بيني كنيد. مشاركت يك مشاور طلاق ممكن است به مطالعه هر رويداد كمك كند تا به طور مؤثر و مدني در طول دوره صحبت كند. از جيب خود پرداخت كنيد اين به اين دليل است كه بيمه فقط هزينه درمان تشخيص هاي پزشكي را پرداخت مي كند.

مشاوره در حال حاضر، انحصاري آنلاين

هيچ دستورالعمل واقعي وجود ندارد، فقط به اين دليل كه هر ازدواج و هر رابطه اي كاملاً متفاوت است. يكي از خريداران ماير اشيايي را به همراه نامه خداحافظي كه در جلسه قبلي نوشته بود، معرفي كرد. اين عمل نمادي بود كه او از آن رابطه رها شد و قدمي به جلو برد. اوساتينسكي مي‌گويد، يك رويكرد روان‌شناختي به زوج‌درماني، كه توسط استن تاتكين ايجاد شده است، تصديق مي‌كند كه بين آنچه مردم مي‌گويند انجام مي‌دهند و آنچه واقعاً انجام مي‌دهند، تمايز وجود دارد.

مشاوره طلاق چيست و آيا براي شما مناسب است؟

اين فرايند به تنهايي تسهيل نمي شود. ايجاد و تكيه بر يك سيستم كمكي براي رشد و تغيير بسيار مهم است. سيستم‌هاي كمكي قوي به كساني بستگي دارد كه تشويق و مسئوليت‌پذيري مستمري از خود نشان مي‌دهند، مطابق با دوستان، خانواده، تيم‌هاي پشتيباني تخصصي، و درمانگران حرفه‌اي طلاق. هنگامي كه يك جفت تصميم به جدايي گرفتند، يك فرآيند طولاني و احساسي را آغاز كردند. درمان پيش از طلاق براي كمك به افرادي كه درگير ثبات سلامت رواني، جسماني و رابطه هستند، استفاده مي‌شود.

درمانگر به شما كمك مي‌كند تا تعيين كنيد كه آيا سعي كنيد زندگي زناشويي خود را به خوبي بازگردانيد، به طلاق منتقل شويد، يا زماني را انتخاب كنيد و بعداً تصميم بگيريد. طلاق ممكن است سخت باشد صرف نظر از اينكه چه كسي آغازگر جدايي است. اين يك رويداد واقعاً پرتنش است و معمولاً يك انتقال دشوار براي همه افراد درگير است. در مقياس موقعيت هاي پر تنش در زندگي يك فرد، طلاق تنها پس از مرگ يكي از عزيزان دوم است. در واقع، برخي مي گويند كه مردن آسان تر است زيرا نتيجه انتخاب براي شما ساخته شده است. بخشي از آن مطالعه نحوه صحبت كردن با يكديگر است تا فرزندان شما بتوانند به طلاق عادت كنند بدون اينكه مجبور باشند شما را از استرس و اضطراب مرتبط با هم‌والد شدن تماشا كنند.

رويكردهاي مشاوره طلاق تلاش مي‌كنند تا چند مورد از مواردي كه منجر به طلاق احتمالي مي‌شوند را درمان كنند. پيدا كردن يك درمانگر در فالو غيرعمومي، يا پيگيري درمان آنلاين با يك درمانگر اينترنتي ازدواج و خانواده يا يك تامين كننده با عنوان مشابه امكان پذير است. اگر ممكن است يك درمانگر معتبر باشيد، مي‌توانيد تمرين خود را به صورت آنلاين ثبت كنيد تا در دسترس بيماران از هر نوع باشد. انواع مختلفي از مشاوره وجود دارد كه افراد علاوه بر مشاوره طلاق از آنها بهره مند مي شوند كه شامل مشاوره شغلي، مشاوره غم و اندوه و درمان جنسي مي شود. پس از طلاق يا در طول مراحل طلاق، ممكن است به دنبال انواع درمان براي كمك به سلامت روان، رشد خصوصي، يا براي هر چيز ديگري كه در راه است باشيد. براي مثال، ممكن است براي مقابله با استرس ناشي از مراحل طلاق، به يك درمانگر نيز مراجعه كنيد، خواه يك درمانگر مبتني بر وب باشد يا شخص ديگري.

براي اينكه عروسي به نتيجه برسد، هر يك از طرفين بايد مشتاق باشند كه در كار خود شركت كنند. تنها در اين صورت مي توان ازدواج را نجات داد. معمولاً افراد به دنبال مشاوره، مشاوره طلاق زندگي، درمان، يا نوع ديگري از حمايت كه بر طلاق متمركز است مي‌پردازند. اگر براي كنار آمدن با طلاق تلاش مي كنيد، ممكن است به دنبال مشاوره شخص خاصي باشيد كه بر طلاق تمركز دارد يا در طول فرآيند طلاق به يك متخصص سلامت رواني مراجعه كنيد.

شما و همسر سابقتان كه به زودي به آن تبديل خواهيد شد، در حال انجام برخي چالش‌هاي حياتي هستيد. اين ممكن است سخت باشد كه در مواقعي استرس و نااميدي خود را به اشتباه نياوريد. كودكاني كه در معرض خشم و خصومت شديد يك مادر يا پدر به ديگري قرار مي گيرند ممكن است باعث اختلال در نظم عاطفي شوند. اين كودكان معمولاً در كنترل احساسات خود مشكل دارند و احتمالاً عصبي هستند. كار با يك درمانگر از طريق مشاوره طلاق ممكن است به ارائه فضايي براي ايجاد اهداف و به دست آوردن ديدگاه در مورد وضعيت كمك كند.

احتمالاً با اين احتمال مواجه مي شويد كه به يك مادر يا پدر مجرد تبديل شويد، از خانه اي كه فقط دوستش داريد منتقل شويد و با رابطه اي خداحافظي كنيد كه زماني بيش از حد به آن اميدوار بوديد. دلايل جدايي شما هرچه كه باشد، مشاوره مي تواند به شما كمك كند تا به فصل بعدي زندگي خود گذري آرام تر داشته باشيد و به شما كمك كند تا بر چالش هايي كه ممكن است با آن روبرو شويد غلبه كنيد. كمك و مشاوره از مشاوران ما كه به شما كمك مي كند تا با نكات جدايي و طلاق كنار بياييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد