چگونه در اينستاگرام تبليغ كنيم

مقاله در كليه زمينه هاي شغلي

چگونه در اينستاگرام تبليغ كنيم

۳۷ بازديد

تبليغات تصويري به كسب‌وكارها اجازه مي‌دهد تا از تصاوير تكي براي تبليغ برند، خدمات و محصولات خود استفاده كنند. دامنه وسيع به اين معني است كه مي توانيد مؤثرترين نوع تبليغ را انتخاب كنيد كه با هدف خاص شركت شما مطابقت دارد. هر قالب آگهي داراي انتخاب شخصي خود از گزينه هاي فراخوان است كه در زير ليست شده است. مانند فيس بوك، تبليغات اينستاگرام در سرتاسر برنامه، همراه با فيدهاي كاربران، استوري ها، كاوش و موارد ديگر به نظر مي رسد. آنها بسيار شبيه پست هاي معمولي هستند، اما هميشه داراي يك برچسب "حمايت شده" هستند تا نشان دهند كه آنها يك تبليغ هستند. آنها همچنين اغلب گزينه‌هاي بيشتري نسبت به ارسال معمولي دارند، شبيه به لينك‌ها، دكمه‌هاي CTA و كاتالوگ محصولات.

جهت كسب اطلاعات در زمينه تبليغات اينترنتي از اين سايت بازديد نماييد.

اين قبلاً وسيله اي را كه در آن غذا مي خوريم تغيير داده است -

مخاطبان ذخيره شده در صورتي مفيد هستند كه اطلاعات شخصي خود را براي بازديدكنندگان سفارشي شده (به عنوان مثال بازديدكنندگان قبلي وب‌سايت) يا مخاطبان قبلي از كمپين‌هاي قبلي كه عملكرد مناسبي داشتند، داشته باشيد. در غير اين صورت، مي توانيد يك مخاطب كاملاً جديد ايجاد كنيد كه بيشتر بر اساس جمعيت شناسي، پيگيري ها و هدف گيري رفتاري است. تبليغات كاوش اينستاگرام در شبكه كاوش يا كانال هاي موضوعي به نظر نمي رسند، بلكه پس از كليك بر روي عكس يا ويديوي كاوش توسط شخصي ثابت مي شوند. از آنجايي كه محتواي برگه‌هاي كاوش كاربران به طور مداوم در حال تغيير است، تبليغات كاوش به كسب‌وكارها امكان مي‌دهد در كنار محتواي محتواي مرتبط با فرهنگي و پرطرفدار نشان داده شوند. تبليغات مجموعه براي برندهاي تجارت الكترونيك مناسب‌ترين هستند، زيرا به مشتريان اجازه مي‌دهند بلافاصله محصولات را از آگهي خريداري كنند. وقتي كاربر روي آگهي كليك مي‌كند، به يك فروشگاه تجربه فوري اينستاگرام هدايت مي‌شود، جايي كه مي‌تواند اطلاعات بيشتري در مورد محصول بياموزد و اقدام به خريد كند.

تبليغات براي كليك روي پيوند بهينه شده اند تا افراد مناسب را با كمترين ارزش به وب سايت شما ارائه دهند. امور مالي مادام العمر حداكثر هزينه اي است كه در طول مدت زماني كه تبليغ شما آماده نمايش است، خرج مي كنيد. پس از انتخاب هدف، بايد به صورت مكانيكي ارتقا پيدا كنيد تا به كمپين بازاريابي خود شهرت بدهيد. براي ساده‌تر كردن شناسايي كمپين‌ها در آينده نسبت به تركيب ويژگي‌هايي مانند تاريخ، عرضه و محتواي محتوا، مثبت باشيد. هيچ سرپرست جداگانه اينستاگرام وجود ندارد، بنابراين نيازي به ايجاد يك حساب تبليغاتي جديد نداريد. اگر تا به حال تبليغات فيس بوك را اجرا كرده ايد، تقريباً با اين روش كنترل داريد.

تمرين بهترين مربي است، بنابراين در حال حاضر زياد نگران اين موضوع نباشيد. مهمترين عاملي كه بايد در نظر داشته باشيد اين است كه چه نوع مخاطبي با هدفي كه در مرحله قبلي انتخاب كرده ايد هماهنگي بيشتري دارد. مانند كمپين تبليغاتي ديگر، فهميدن آنچه مي خواهيد به دست آوريد ضروري است. اگر براي اولين بار است كه اقدام به تبليغات اينستاگرامي مي كنيد، توصيه من مي تواند اين باشد كه يك هدف آسان مانند ترافيك (معروف به ارسال افراد به وب سايت خود) تعيين كنيد. يك آگهي عكس يك تصوير را در قالب مربع يا پانوراما در خود جاي مي دهد.

اين وب‌سايت همچنين ادعا مي‌كند كه CPC و CPM رايج ممكن است بر اساس هدف كمپين متفاوت باشد. نمودار زير نشان مي دهد كه CPC تبليغات اينستاگرام ممكن است بين .25 دلار و 7.996 دلار متغير باشد كه بيشتر بر اساس هدف شما است. در اينجا چند نكته براي نحوه طراحي خلاقيت جلب توجه براي تبليغات اينستاگرام وجود دارد. در اين مرحله همچنين دكمه فراخوان را انتخاب كرده و آدرس مكاني را كه براي ارسال افرادي كه در آگهي شما كليك مي كنند نياز داريد وارد كنيد. از شما خواسته مي شود كه محبوب ترين بينندگان، مكان تعطيلات، محدوده قيمت و طول تبليغ خود را براي اجرا انتخاب كنيد. براي انجام اين كار بايد يك حساب شركتي يا سازنده در اينستاگرام داشته باشيد.

تقريباً رسيديم... صفحه فيسبوك و حساب اينستاگرام خود را وصل كنيد. اگر شركت شما هنوز يك حساب كاربري در اينستاگرام ندارد، احتمالاً مي‌توانيد تبليغاتي را در اينستاگرام اجرا كنيد زيرا صفحه فيس بوك شما ممكن است براي نماد مدل شما در تبليغ شما استفاده شود. ويديوهاي اينستاگرام مي‌توانند 60 ثانيه طولاني باشند و فيلم‌ها در قالب مربع يا افقي گرفته شده باشند. اين به شما آزادي عمل بيشتري را براي معرفي و تبليغ كسب و كارتان نسبت به محدوديت 15 ثانيه اي قبلي مي دهد. فرقي نمي‌كند شما يك مدل باشيد يا يك توليدكننده محتوا، در رسانه‌هاي اجتماعي بايد پول زيادي به دست آوريد.

كانال تبليغاتي جديد، اما در واقع مكان شروع كار را نمي‌دانيد، در اينجا يك راهنماي گام به گام سريع براي تبليغ در اينستاگرام آورده شده است. 98.8٪ از مشتريان از طريق يك ابزار تلفن همراه به رسانه هاي اجتماعي دسترسي دارند، بنابراين مهم است كه طراحي هنري خود را براي مشاهده سلولي، نه دسكتاپ، طراحي كنيد. اكنون همه چيزهايي را كه بايد در مورد سازماندهي و راه اندازي تبليغات اينستاگرام بدانيد، داريد. مرحله بعدي طراحي ويژگي هاي قابل مشاهده موثر در تبليغات شما است.

اينها از نظر دارايي هاي قابل مشاهده بهترين هستند، زيرا فقط به يك تصوير نياز داريد. اساساً يكي از برجسته‌ترين مزاياي تبليغ در اينستاگرام، فرصت دستيابي به 1000 كاربر درگير بدون ايجاد وقفه در تخصص خريد آنهاست. به نظر مي رسد تبليغات اينستاگرام تقريباً شبيه به پست هاي معمولي است كه توسط كاربران اين پلتفرم به اشتراك گذاشته مي شود.

فيس بوك وب سايت رسانه اجتماعي اوليه براي ايجاد تبديل است، كه ايجاد تبليغات كارآمد فيس بوك را به بخشي جدايي ناپذير از تكنيك رسانه هاي اجتماعي شما تبديل مي كند. اين 11 ترفند را دنبال كنيد تا كمپين بعدي فيسبوك خود را به موفقيت تبديل كنيد. اگر نياز به نظارت بر تبديل‌هاي تبليغاتي خود داريد، مهم است كه فيس‌بوك پيكسل را در بخش Tracking انتخاب كنيد. هنگامي كه با وب سايت يا برنامه شما مرتبط شد، پيكسل فيس بوك شما به شما اين امكان را مي دهد كه پس از كليك بر روي آگهي خود، بينش هايي در مورد نحوه تعامل بينندگان با كسب و كار كوچك شما مشاهده كنيد.

ويدئوها ممكن است تا 15 ثانيه طول بكشند و بايد براي مشاهده تمام صفحه عمودي طراحي شده باشند. تبليغات كاوش در سراسر تب كاوش به نظر مي رسد، منطقه اي از پلتفرم كه در آن كاربران محتوا و حساب هاي جديدي را كشف مي كنند كه بيشتر بر اساس عادات استفاده از اينستاگرام خود طراحي شده اند. بيش از 50 درصد از كاربران اينستاگرام هر ماه وارد كاوش مي شوند، بنابراين مكاني عالي براي كسب تبليغات است. تبليغات ويدئويي درون فيد ممكن است تا 60 دقيقه طولاني باشد، اما فيلم‌هاي كوتاه‌تر معمولاً ساده‌تر هستند. استوري هاي اينستاگرام بخشي از برنامه است كه به خوبي مورد استفاده قرار مي گيرد و بيش از 500 ميليون كاربر اينستاگرام هر روز استوري را مشاهده مي كنند. تعامل معمولاً با تبليغات Stories بيشتر است، زيرا قالب كل صفحه تلفن همراه را پوشش مي‌دهد و بسيار فراگيرتر از تبليغات درون فيد است.

با انتخاب صفحه فيس بوك و حساب اينستاگرام مربوطه شروع كنيد. در اين مرحله، انتخاب مي‌كنيد كه چقدر مي‌خواهيد هزينه كنيد و كمپين بازاريابي شما چقدر طول مي‌كشد. ساده ترين روش براي شروع تبليغات در اينستاگرام اين است كه يكي از پست هاي فعلي اينستاگرام خود را تبليغ كنيد. تبليغات خريد اينستاگرام مشتريان را به صفحه وب توضيحات محصول در سراسر برنامه اينستاگرام مي برد. در اين مقاله، يك نماي كلي درباره روش تبليغ در اينستاگرام به شما ارائه مي دهيم، از جمله يك راهنماي 5 مرحله اي ساده براي ايجاد اولين تبليغ خود فقط در چند شير آب.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد