مزاياي تبليغات در وب

مقاله در كليه زمينه هاي شغلي

مزاياي تبليغات در وب

۳۸ بازديد

اما گوگل چگونه نكاتي را در مورد نحوه ارسال بهترين آگهي به شخص مناسب مي داند؟ كلمه كليدي يك كلمه يا عبارتي است كه شخصي از آن براي توضيح آنچه در جستجو مي خواهد استفاده مي كند. تبليغات در پلتفرم‌هاي جستجو بر قابليت‌هاي موجود در پلتفرم‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي، مانند جمعيت‌شناسي و مكان‌يابي تمركز مي‌كند و آن را با افزودن كلمات كليدي لايه‌بندي مي‌كند. با تمركز بر گزينه‌ها و مخاطبان كاملاً متفاوت در تمام پلتفرم‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي، به مخاطبان هدف بسيار خاصي برسيد.

صاحبان خانه‌هاي تجاري مي‌توانند هم CTR و هم تبديل‌هاي فروش را براي تنظيم دقيق تبليغات در نظر بگيرند. اگر تعداد زيادي از افراد روي تبليغ كليك كنند اما خريد نكنند، زبان سايت، ظاهر يا قيمت سايت داراي يك نقطه ضعف است. اگر تعداد زيادي كليك روي آگهي وجود نداشته باشد، اما همه كساني كه كليك مي‌كنند خريد مي‌كنند، در اين صورت مالك شركت بايد به آزمايش آگهي‌هاي مختلف فكر كند تا ببيند آيا بازديدكنندگان اضافي سايت را جذب مي‌كنند كه منجر به فروش ناخالص مي‌شود يا خير. با همه اين روش‌هاي تبليغاتي موجود، تشخيص اينكه بهترين روش براي شركت و امور مالي شما مناسب است، ممكن است دشوار باشد.

روش مورد علاقه من براي تبليغ در مسنجر فيس بوك، هدف گذاري مجدد است. هدف گذاري مجدد تبليغات در فيس بوك مسنجر راه خوبي براي شروع گفتگوهاي متمركز و ارسال مطالب و محتواي سفارشي شده است. همه اين انواع تبليغات به طور جمعي براي تشويق مخاطبان شما به شروع گفتگو با شركت شما آمده است. مي توان از آنها براي درگير شدن با يك تيم فروش، درخواست داده هاي اضافي در مورد يك محصول، يا حتي اشتراك گذاري مطالب ديگر مانند پست هاي وبلاگ يا كتاب هاي الكترونيكي استفاده كرد. تمركز پيشرفته فيس‌بوك روي آن مي‌تواند براي تمركز بر تبليغات شما براي مرتبط‌ترين مخاطبان مورد استفاده قرار گيرد - و حتي مخاطبان جديدي را كه در هر مورد ديگر به هيچ وجه تنها با محتواي ارگانيك به آن دسترسي نداريد، وارد كنيد. با استفاده از هدف گذاري و تجزيه و تحليل پلتفرم هاي تبليغاتي، درك بهتري از مخاطبان خود داشته باشيد.

تبليغات ايميل

براي از بين بردن اين خطاها، به يك متخصص بالا يا تجربه زيادي نياز داريد. اين روش عليرغم اينكه ارسال شما از نظر فني تبليغاتي است، تجربه خريد مخاطبان آنها را مختل نمي كند. آنها از مطالعه ارسال شما لذت خواهند برد و واقعاً احساس نمي كنند كه شما يا ناشر براي آنها تبليغ مي كنيد. اين كار شما را در معرض بينندگان عظيم و فعال قرار مي دهد و دنبال كنندگان جديدي را براي برند شما جذب مي كند. اين شركت با BuzzFeed براي ايجاد اين تبليغات ويديويي براي تمرينات صبحگاهي همكاري كرد. اين موضوعي است كه ارتباط ضعيفي با بيمه دارد، كه Geico آن را مي فروشد، و از تجربه BuzzFeed استفاده كرد تا اين ويديو را ايجاد كند كه با آرامش محتواي محتوا در موقعيت، احساس مناسبي در خانه داشته باشد. [newline]موتورهاي جستجو هنگام انتخاب فرم‌هاي تبليغات براي نمايش، قصد شما را نيز در نظر مي‌گيرند.

جهت كسب اطلاعات در زمينه تبليغات اينترنتي از اين سايت بازديد نماييد.

 

تبليغات اجتماعي

به اين معني است كه هر بار كه مشتريان روي پيوند كليك مي‌كنند، يك تبليغ‌كننده به يك شبكه تبليغاتي پرداخت مي‌كند. تبليغات PPC در بالاي صفحه وب نتايج موتور جستجو قرار دارد. با شبكه مخاطبان فيس بوك، توليدكنندگان مي توانند كمپين هاي تبليغاتي فيس بوك خود را گسترش دهند و از همان تمركز بر دانشي كه در اين پلت فرم استفاده مي كنند براي تبليغ در مجموعه عظيمي از وب سايت ها و برنامه ها استفاده كنند. تبليغ بومي يك رابطه همزيستي بين ناشران و برندها ايجاد مي كند. ناشراني كه محتواي محتواي حمايت‌شده را درست انجام مي‌دهند، از مزاياي جريان درآمد ديگري بهره مي‌برند و در صورت تبليغ يك تبليغ محلي از يك نام تجاري قابل اعتماد، اعتماد مخاطبان بيشتري را به دست مي‌آورند.

چگونه مي توانم بدون هيچ هزينه اي در اينترنت تبليغ كنم؟

SEO دستگاه خوبي براي كمك به ارتقاء شركت شما به مشتريان بالقوه است. سرمايه گذاري در سئو مي تواند تبليغات، ترافيك و هزينه تبديل شما را افزايش دهد. زمان مي برد، اما نتايج مي تواند براي كسب و كار كوچك شما ارزش آن را داشته باشد. تبليغات YouTube مجموعه‌اي از گزينه‌هاي هدف‌يابي و ساير قالب‌هاي تبليغاتي كاملاً متفاوت را ارائه مي‌دهند.

تبليغات اينترنتي به شما كمك مي كند تا در مكان مناسب و در زمان مناسب براي صحبت با بينندگان خود ظاهر شويد. اگر صاحب يك نانوايي كوچك هستيد، از شبكه هاي اجتماعي مانند اينستاگرام و پينترست براي نمايش محصولات استفاده كنيد. براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات و ايجاد روابط طولاني مدت با مخاطبان خود، آنها را با تبليغات ايميلي تقويت كنيد.

تبليغات Pinterest صرفاً مواردي از محتوا هستند كه توسط مارك‌ها و تبليغ‌كنندگان پين شده‌اند. هنگام تبليغ يك محصول خاص، كارآفرينان تبليغات Pinterest را با اضافه كردن يك علامت دلار زودتر از مقدار ارزش به طرح كلي ايجاد مي كنند. اين به پينترست مي گويد كه اين كالا با آن قيمت خاص براي فروش است. سپس كارآفرينان Pinterest مي توانند مورد پين شده را به صفحه محصول رسمي پيوند دهند تا بازديدكنندگان سايت خرده فروشي را جذب كنند.

اگر فكر مي‌كنيد كه خريد يك مدل خريدار جديد بيش از 7 مرتبه از خريد فعلي ارزشمندتر است، مي‌توانيد مطمئن شويد كه بازاريابي ايميلي پيشنهاد خوبي است. زمان كمي براي رساندن پيام خود به بينندگان وجود دارد، بنابراين روشن كنيد كه به چه چيزي نياز داريد. با تكيه بر شركت و هدف تبليغاتي، از يك CTA مختصر و بدون ابهام مانند «اكنون رزرو كنيد»، «بيشتر بدانيد»، «كد تبليغاتي را بگيريد» و غيره استفاده كنيد. تبليغات اينترنتي براي جلب توجه مردم است، بنابراين تبليغات خود را گويا و مرتبط كنيد.

در LOCALiQ، ما در نظر داريم كه بازاريابي ديجيتال نيازي به پيشرفت ندارد و اهداف بزرگ فقط براي شركت‌هاي بزرگ نيست. LOCALiQ پلت فرم، دانش فني و ارائه دهندگاني را كه براي رسيدن به بزرگترين اهداف خود داريد، ارائه مي دهد. WordStream توسط LOCALiQ منبع اصلي شما براي اطلاعات و بينش در دنياي تبليغات ديجيتال است. وبلاگ برنده جايزه، ابزار رايگان و ساير دارايي هاي ما را كه بازاريابي اينترنتي را ساده مي كند، بررسي كنيد. از جمله كدك هاي تبليغاتي اينترنتي بصري تر، تبليغات نمايشي هستند. آنها را «تبليغات نمايشي» مي‌نامند زيرا عموماً حاوي تصاوير يا فيلم‌ها هستند و در مكان‌هاي تعيين‌شده در داخل هر وب‌سايت خاصي مانند وبلاگ چاپ مي‌شوند.

Snapchat چند نوع تبليغات از جمله تبليغات داستاني، كاشي هاي حمايت شده در Snapchat Discover و لنزهاي واقعيت افزوده را ارائه مي دهد. تا به حال، جلب توجه ترين انواع تبليغات در حال حاضر، تبليغات در تب كاوش و تبليغات پست خريد هستند. افرادي كه از كاوش اينستاگرام استفاده مي كنند در حال كشف علايق خود و كشف سازندگان محتواي جديد هستند. تبليغات در Instagram Explore يك جايگزين عالي براي قرار دادن مدل شما در ورودي بينندگان مدل جديد است.

كاربران روي پلتفرم عمدتاً از افراد حرفه‌اي تشكيل شده‌اند كه لينكدين را به مكاني فوق‌العاده براي تبليغات B2B (كسب و كار به تجارت) تبديل مي‌كند. لينكدين پلتفرمي براي افراد حرفه‌اي است كه به تبليغ‌كنندگان B2B مخاطبان زيادي را براي موفقيت در اختيارشان مي‌گذارد. بياييد نگاهي اجمالي به هشت شبكه رسانه‌هاي اجتماعي سبك، همراه با فيس‌بوك، اينستاگرام، لينكدين، توييتر، پينترست، يوتيوب، اسنپ چت بيندازيم. و TikTok. اكنون كه درباره روش تبليغات آنلاين اطلاعات بيشتري داريم، بياييد به انواع مختلف تبليغات اينترنتي بپردازيم.

از زماني كه Google مالكيت YouTube را به دست آورد، تبليغ در YouTube عملاً به همان سادگي و قابل تنظيم بودن تبليغات در AdWords تبديل شده است. بازاريابي جزر و مدي پس از اينكه به دنبال رشد تبليغات و ساختن نام تجاري خود بوديم به ما پيوست. آنها با دانش فعلي و عميق از بازار املاك در موقعيتي قرار گرفته اند كه به زودي ارزش افزوده دارند و كار باورنكردني در ايجاد پايه هاي برند و استراتژي هاي تبليغاتي ما انجام داده اند. مقاله «ترويج آنلاين» در ويكي‌پديا انواع و كانال‌هاي آن را پوشش مي‌دهد، نحوه اندازه‌گيري كارايي آن را توضيح مي‌دهد و مزاياي آن را برجسته مي‌كند.

تبليغات نمايشي ممكن است هنگام هدف قرار دادن مجدد بينندگاني كه از قبل با نام تجاري شما آشنا هستند مفيدترين باشد. صرف نظر از مكاني كه تبليغ مي كنيد، خبر خوب اين است كه تبليغات در همه آن پلتفرم ها به نوعي كار مي كند و به نظر يكسان است. بنابراين كشف ابزاري براي تبليغ در يكي، تبليغات روي ديگران را ساده‌تر مي‌كند. زماني كه تبليغات شما نمايش داده مي شود، شما نمي خواهيد به سادگي گروه خاصي از كلمات كليدي را تعيين كنيد و تنها زماني كه اين كلمات كليدي در موتور جستجو وارد مي شوند، تبليغ را ثابت كنيد. تبليغات در موتورهاي جستجو مانند google و yahoo از شما در برابر رقباياني كه ممكن است با عبارات برند شما تبليغ كنند، محافظت مي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد