مبادلات تبليغاتي

مقاله در كليه زمينه هاي شغلي

مبادلات تبليغاتي

۶۰ بازديد

تبليغات - يكي از آن فعاليت‌هايي است كه به گسترش نام تجاري شما كمك مي‌كند. ساير موارد عبارتند از روابط عمومي، ارتقاء فروش ناخالص، تبليغ مستقيم، تبليغ خصوصي. افرادي كه به صورت آنلاين جستجو مي كنند به دنبال چيزي خاص هستند و مي توانند روي نتيجه اوليه اي كه تصور مي كنند براي آنها مفيدتر است كليك كنند. 218 ميليون مشتري اسنپ چت عمدتاً از افراد 18 تا 24 ساله تشكيل شده اند. تبليغات پست خريد به شما اين امكان را مي دهد كه برچسبي را بپذيريد كه نام و ارزش محصول را در تصوير شما نشان مي دهد. با كليك بر روي برچسب، مشتريان بالقوه شما مستقيماً به صفحه محصولي مي‌روند كه در آنجا كالا را خريداري مي‌كنند - همه اينها بدون خروج از برنامه اينستاگرام.

معايب تبليغات اينترنتي

پست تبليغ شده بيشتر از يك پست روزانه به طرفداران و همكاران دنبال كننده مي رسد. تركيب دستيابي به جستجوي پولي و جزئيات اجتماعي پولي ساده ترين رويكرد براي به حداكثر رساندن بازده سرمايه، دستيابي به مشتريان جديد و رشد شركت شما است. كمپين هاي تبليغاتي آنلاين را مي توان به سادگي با توجه به ابزارهايي كه در حال حاضر وجود دارد اندازه گيري كرد. برخلاف تبليغات مرسوم، معيارهاي مكان تقريبي هستند يا به نسبت كمي از ساكنان محدود مي‌شوند، آمار بازاريابي اينترنتي در واقع درست است.

جهت كسب اطلاعات در زمينه تبليغات اينترنتي از اين سايت بازديد نماييد.

در حالي كه جستجوي پولي ممكن است تبليغات اينترنتي را متحول كرده باشد، اجتماعي پولي در حال دگرگوني آنلاين فردا است. تبليغات آنلاين احتمالاً يكي از بهترين روش‌ها براي شركت‌ها در هر اندازه است تا دامنه خود را گسترش دهند، چشم‌اندازهاي جديد را كشف كنند و جريان درآمد خود را متنوع كنند. اگرچه نام ممكن است زنگ نزند، اين قالب در حال افزايش است. اين تكامل تكنولوژيكي تبليغات معمولي در فضاي باز است. روي بيلبوردها، MUPI ها، نمايشگرهاي پنجره، ايستگاه هاي اتوبوس يا هر پايه ديگري كه صفحه نمايش دارد استفاده مي شود. كارايي اين نوع تبليغات در عملكرد آن براي جلب توجه خريداران بالقوه در پيش پا افتاده ترين عناصر روزشان است.

بسياري از وب‌سايت‌ها خانه تبليغاتي خود را با مبادلات تبليغاتي مربوط به شبكه نمايش Google كارگزاري مي‌كنند، يا بايد فضاي آگهي را به همان روشي كه يك آگهي در روزنامه مي‌خريد، خريداري كنيد. تبليغات توييتر با افزايش‌هاي پولي كه توليدكنندگان در توييتر مي‌توانند براي افزايش دسترسي به توييت‌هاي خود، تبليغ يك هشتگ انتخابي يا به دست آوردن فالوورهاي بيشتر استفاده كنند، بررسي مي‌شوند. تبليغات PPC، تبليغات پرداخت به ازاي كليك AKA، تبليغاتي هستند كه بر اساس تعداد كليك‌هايي كه يك تبليغ دريافت مي‌كند، قيمت تبليغات تعيين مي‌شود. اكنون تبليغات آنلاين بخش بزرگي از بودجه عمومي بازاريابي سالانه را نشان مي دهد، بنابراين نبايد اهميت آن را از دست داد.

قابليت تقسيم‌بندي دقيق آنلاين گزينه‌ها و كانال‌هاي اضافي ايجاد كرده است كه از طريق آن‌ها ممكن است بتوانيد مخاطبان خود را به دست آوريد. GoPro كالاهاي خود را از طريق يكي از كانال هاي مد روز - اينستاگرام - تبليغ مي كند. آنها از فيلم ها و عكس هاي توليد شده توسط كاربر براي نشان دادن استاندارد دوربين هاي خود استفاده مي كنند. 40 درصد از آمريكايي ها از تبليغات بنري، تصاوير پس زمينه، پاپ آپ، فلش و تبليغات ويديويي با نرم افزارهاي مسدودكننده تبليغات به دليل ماهيت ناخواسته تبليغات نمايش اجتناب مي كنند.

به اين معني است كه هميشه در سايت‌هايي به نظر مي‌رسيد كه واقعاً مي‌خواهيد در آنها باشيد، نه سايت‌هايي كه توسط يك پلتفرم شخص ثالث انتخاب شده‌اند. بازاريابي محتوا يكي ديگر از روش هاي خوب براي دريافت نام تجاري و پيام در ورود افراد مناسب است. تبليغات پولي ممكن است به افزايش بازگشت سرمايه (ROI) تبليغات محتوا كمك كند - يعني بدون تبليغات، قيمت‌هاي توليد معمولاً مي‌تواند از بازده احتمالي آن بيشتر باشد. يكي از ويژگي هاي تبليغات ديجيتال انعطاف پذيري آن است.

در مقايسه با محدوده قيمت مورد نياز براي تبليغات آفلاين با نمايش برتر، قيمت تبليغات اينترنتي مي‌تواند بسيار پايين باشد. همه تبليغاتي را كه در تلفن همراه توليد مي‌كنيد پيش‌نمايش كنيد تا مطمئن شويد كه كار مي‌كنند زيرا 58 درصد از بازديدهاي وب‌سايت از تلفن‌هاي هوشمند ثبت مي‌شود. بنابراين، تبليغات بخشي از بازاريابي است، در حالي كه تبليغات منحصراً تبليغ نيست.

اكثر تبليغات ايميلي داراي يك تصوير بزرگ با حداقل متن هستند. مشتريان زمان زيادي را براي خواندن تبليغات ايميلي تلف نمي كنند، بنابراين مهم است كه پيام خود را تا حد امكان واضح و مختصر بيان كنيد. تبليغات ايميل علاوه بر اين به يك خط موضوع قانع كننده بستگي دارد تا مطمئن شود كه كاربر ايميل را باز مي كند. تبليغات هدف‌گيري مجدد با نرخ كليك و تبديل بيشتر به احتمال زياد به مراتب بالاتر از تبليغات بنري معمولي هستند. اگر قبلاً از Google AdWords استفاده مي‌كنيد، ما يك آموزش گام به گام در مورد ايجاد آگهي بازاريابي مجدد Google Ads شخصي شما داريم. آگهي‌هاي Tumblr در قالب‌هاي كاملاً متفاوتي در دسترس هستند - رادار Tumblr و مجوز Spotlight براي «حاميان مالي»، با نام مستعار تبليغ‌كنندگان، براي نمايش در مناطقي كه Tumblr محتوا و حساب‌هاي متمايز را برجسته مي‌كند. با پنجاه و چهار ميليون كاربر كه روزانه 70 ميليون پست ارسال مي كنند كه هر روز بيش از نيم ميليارد بازديد از صفحه وب دارد، گروه Tumblr يك گروه پر انرژي و پر جنب و جوش است.

به همين دليل، تبليغ‌كنندگان مي‌توانند تماس‌هاي تلفني ايجاد شده از كمپين‌هاي بازاريابي اينترنتي را رديابي كنند. تبليغات آنلاين هنر استفاده از وب به عنوان رسانه اي براي ارائه پيام هاي تبليغاتي به مخاطبان شناخته شده و مورد نظر است. و هر نويسنده به كدك هاي تبليغاتي مختلف و انواع هنري كمك مي كند. راه هاي زيادي براي تبليغ استراتژيك كسب و كار كوچك شما وجود دارد. و «چگونه مي توانم محصول يا خدمات ارائه شده خود را در ورودي هدفم قرار دهم؟ علاوه بر شراكت با يك تأثيرگذار و تشويق آنها به تبليغ برند، كالا يا شركت‌هاي شما در كانال‌هاي اختصاصي خود، مي‌توانيد اينفلوئنسرها را نيز در كمپين‌هاي تبليغاتي خود ادغام كنيد.

تبليغ‌كنندگان به سادگي تبليغات را در شبكه منتشر نمي‌كنند و به يكي از بهترين‌ها اميدوارند - آنها بايد دقيقاً بدانند كه تبليغات آنها چقدر به درستي كار مي‌كند و بازديدكنندگان سايتشان از كجا مي‌آيند. به همين دليل است كه تجزيه و تحليل جزء مهم هر استراتژي تبليغات اينترنتي است. ابزارهاي تجزيه و تحليل اطلاعات زيادي در مورد يك كمپين تبليغاتي، از سهم برداشت و قيمت كليك تا هزينه به ازاي هر تبديل و گرايش‌ها در طول زمان ارائه مي‌كنند. ابزارهاي تجزيه و تحليل علاوه بر اين در كشف اينكه چگونه مصرف كنندگان وب سايت شما را كشف مي كنند و در نهايت با هم كار مي كنند، بسيار ارزشمند هستند، دوره اي كه معمولاً به عنوان مدل سازي اسناد شناخته مي شود. بازاريابي اينترنتي بيشتر از قرار دادن يك آگهي در اينترنت و اميد به بهترين هاست.

تبليغات پيامي به شما اين امكان را مي‌دهد كه پيام‌هاي مستقيمي را براي مشتريان احتمالي خود ارسال كنيد تا اقدامات فوري را آغاز كنيد. تبليغات را از صفحه فيس بوك خود ايجاد كنيد و آنها را در هر فيس بوك و اينستاگرام تبليغ كنيد. هر ماه تقريباً 2.5 ميليارد مشتري پر انرژي در فيس بوك، 1 ميليارد در اينستاگرام و 330 ميليون در توييتر در سراسر جهان وجود دارد. كيمبرلي با بيش از 15 سال مالكيت شركت هاي كوچك، از جمله داشتن يك آژانس مزرعه ايالتي در جنوب كاليفرنيا، خواسته هاي صاحبان شركت ها را درك مي كند. وقتي كيمبرلي نمي نويسد، از تعقيب آبشارها همراه با پسرش در هاوايي لذت مي برد. برندهايي مانند The Hershey Company از اين تكنيك با موفقيت استفاده كرده اند.

با تركيب انواع مختلف تبليغات ديجيتال به درستي، احتمالاً مي توانيد نشان دهيد كه سازمان شما هميشه حاضر است و آماده ارائه خدمات است. هر چه بازديدكنندگان بيشتري به موقعيت يابي برسيد، مشتريان بالقوه بيشتري خواهيد داشت كه اين امر آماده است تا فروش ناخالص را افزايش دهد. اهداف تبليغات اينترنتي جلب توجه كاربران و ارسال آنها به وب سايت شما. هدايايي كه در تبليغات ديجيتال نمايش داده مي شود بايد حس كنجكاوي را برانگيزد و هدف خوبي براي كليك كردن از طريق وب سايت شما در اختيار افراد قرار دهد. تبليغ ويديوهاي TikTok به برندها اجازه مي دهد تا با يك بازار هدف جوان آگاهي ايجاد كنند. بيشتر پست‌هايي كه در TikTok خواهيد ديد با هدف خنده كردن هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد