فواید کتاب های آموزشی دستور العمل ها و نکات آشپزی

۶۵۳ بازديد

 

در «آشپزی در خانه»، چانگ و کریشنا به شما یاد می دهند که چگونه این کار را انجام دهید. از سرآشپز و نویسنده "پادشاهی سبزیجات" مجموعه ای از سنت های آشپزی سیاه پوستان از سراسر جهان است. برایانت تری مقاله ها و دستور العمل ها را با تصاویر و عکاسی واضح ترکیب می کند تا نشان دهد که چگونه غذا در تاریخ دیاسپورای آفریقا بافته شده است، و در نتیجه یک کتاب آشپزی از نظر بصری بسیار چشمگیر است که به راحتی می تواند به عنوان یک کتاب میز قهوه دو برابر شود. Essays lượt thích "بوم شناسی معنوی غذای سیاه" پیش غذای مناسبی برای دستور العمل های جدید و سنتی است و همچنین کیک ماهی تابه ای ترد کاساوا و نیزه ترشی خرمالو. چاپخانه با عرضه گسترده کتاب های آشپزی انقلابی در هنر آشپزی ایجاد کرد.

دستور العمل های واقعاً آسانی وجود دارد (به بخش «اکنون به من غذا بدهید» مراجعه کنید)، مملو از جایگزینی. تندو نویسنده ماهری است، و من نمی توانم از بریتیش گرایی های او مانند «کار بی نقص» (خرد کردن چیزهایی که در این کتاب آشپزی زیاد انجام نمی دهید) خودداری کنم. گوچوجانگ و اودون قارچ مورد علاقه بود، برنج ادن خالدار با اسفناج یک غذای اصلی جدید است، و کلوچه های چدار و نان ذرت کیمچی همان سوپ گوجه فرنگی بودند که نمی دانستم به آن نیاز دارم.

و از آنجایی که او دوست دارد خانواده و دوستان بزرگ خود را در کنار هم داشته باشد، منوهایی نیز برای اشتراک گذاری و سرگرمی آسان وجود دارد - از یک تاکو بار گرفته تا یک بار فلفل قرمز تا تخته پنیر نهایی. کتاب آشپزی، مجموعه ای از دستور العمل ها، دستورالعمل ها و اطلاعاتی در مورد تهیه و سرو غذاها. در بهترین حالت، کتاب آشپزی همچنین وقایع نگاری و گنجینه ای از هنرهای زیبای آشپزی است، هنری که شاهکارهای آن – که فقط برای مصرف خلق شده اند – در غیر این صورت از بین می روند. تابستان گذشته پیش نمایشی از کتاب آشپزی نیکول اِی تیلور در ژوئن سال گذشته دریافت کردیم و از آن زمان تاکنون صبورانه منتظر انتشار کتاب هستیم. هندوانه و پرندگان سرخ اولین کتاب آشپزی است که به ژوئن تخصیص داده شده است، روزی که آفریقایی های برده متوجه شدند که در گالوستون، تگزاس (دو سال پس از اعلامیه رهایی) آزاد هستند. تیلور به آن تاریخ احترام می گذارد، در حالی که دستور العمل ها را به جلو می برد،

راهنمای سفر نهایی اوزاکا

بسیاری از این کتاب ها، به ویژه آن هایی که توسط یا برای یک آشپز با سابقه با یک برنامه تلویزیونی قدیمی یا رستوران محبوب نوشته شده اند، بخشی از مجموعه های گسترده ای از کتاب هایی می شوند که می توانند در طول سال ها منتشر شوند. کتاب های آشپزی تقریباً در هر جامعه باسواد نوشته شده است. یکی از معروف ترین آنها Deipnosophistai ("ضیافت آموخته شده") است، رساله ای در مورد غذا و آماده سازی غذا که در قرن دوم قبل از میلاد توسط آتنائوس، یک لذیذ یونانی نوشته شده است. این رساله در قالب گفت وگوی بین دو مهماندار ارائه می شود که روزها با هم صحبت می کنند و دستور پخت غذاهایی مانند برگ های تاک پر شده و انواع مختلفی از چیزکیک را بیان می کنند. آتنائوس به هیچ وجه اولین نویسنده یونانی در زمینه آشپزی نبود. او از بیش از 20 نویسنده پیش از خود یاد می کند که یکی از آنها به نام آرکستراتوس شاهکار او را خلق کرد.
جهت مطالعه ی مقاله هایی در این زمینه به سایت https://www.webdesignersportal.ir مراجعه نمایید

بسیاری از این کتاب ها در مقادیر بسیار بزرگ تری نسبت به کتاب های آشپزی خانگی عرضه می شوند، مانند تهیه سس در لیتر یا تهیه غذا برای تعداد زیادی از افراد در یک محیط پذیرایی. کتاب های آشپزی با افزایش علاقه طبقه متوسط به تهیه غذای بهتر، افزایش یافت. اولین کتاب آشپزی که توسط یک زن نوشته شد، کتاب The Queen-like Closet اثر هانا وولی بود. یا Rich Cabinet، منتشر شده در سال 1670. اسرار غذاهای فرانسوی توسط کتاب های آشپزی سرآشپزهای بزرگ الکسیس سویر در اواسط قرن 19 در دسترس عموم قرار گرفت، که آشپزی شیلینگ برای مردم بیش از 100000 نسخه فروخت. یکی از موفق ترین و محبوب ترین کتاب های آشپزی تمام دوران در سال 1896 در ایالات متحده تولید شد، زمانی که فانی مریت فارمر ویراستاری کتاب آشپزی مدرسه آشپزی بوستون را بر عهده گرفت.

Recipetin شام می خورد

کتاب آشپزی پیشگام او، آشپزی مدرن برای خانواده های خصوصی (1845) به جای آشپز یا سرآشپز حرفه ای، مخاطبان داخلی را هدف قرار داده بود. این کتاب بسیار تأثیرگذار بود، و قالبی را برای نوشتن مدرن در مورد آشپزی ایجاد کرد. کتاب های آشپزی حرفه ای برای استفاده سرآشپزان شاغل و دانش آموزان آشپزی طراحی شده اند و گاهی اوقات به عنوان کتاب درسی برای مدارس آشپزی نیز به کار می روند. چنین کتاب هایی نه تنها به دستور العمل ها و تکنیک ها می پردازند، بلکه اغلب خدمات و گردش کار آشپزخانه را نیز در بر می گیرند.

من نامی هستم، یک آشپز ژاپنی در صفحه اصلی مستقر در سانفرانسیسکو. از کاوش در بیش از 1000 دستور غذای کلاسیک و مدرن ژاپنی که با عکس های گام به گام و ویدیوهای YouTube به اشتراک می گذارم لذت ببرید. هر ساله صدها کتاب آشپزی جدید به قفسه کتابفروشی ها راه پیدا می کنند. در اینجا کتاب های آشپزی مورد علاقه ما، جدید و قدیمی، برای هدیه امسال وجود دارد. The Cookery Book که در سال 1985 تأسیس شد، تنها عمده فروش آنلاین و خرده فروش کتاب های آشپزی، بهداشتی و نوشیدنی انحصاری استرالیا برای متخصصان، سرآشپزها، غذاخوری ها، آشپزهای خانگی مشتاق و لذیذها است.

کتاب آشپزی

بیشتر دستور العمل ها با حکاکی های رنگی نشان داده شده بودند و این اولین کتابی بود که دستور العمل ها را در قالبی نشان داد که هنوز هم استفاده می شود. بسیاری از دستور العمل ها از نویسندگان قبلی، از جمله اکتون، سرقت ادبی شده بودند. شما سبزیجات منجمد را در مومفوکو پیدا نخواهید کرد، اما این بدان معنا نیست که دیوید چانگ چیزی علیه آنها دارد. در این کتاب جدید، که در 26 اکتبر در دسترس است، چانگ و یکی از نویسندگان، پریا کریشنا، توضیح می دهند که چگونه از اصول غذاخوری خوب برای تهیه غذاهای سریع، آسان و بی تکلف در خانه استفاده می کنند. برای آشپز ترنگ چین، به نظر می رسد که سرآشپز حرفه ای می تواند هر ماده ای را مصرف کند و یک غذای کامل و خوشمزه تولید کند.

خانم دبوشنک یک آشپز، توسعه دهنده دستور پخت و میزبان است. خانم کوکانی یک سرآشپز، مشاور غذاهای آفریقایی و مجری تلویزیون فرانسوی است. خانم شانموگالینگام دستور نویس و آشپزی است که از سال 2019 رستوران های پاپ آپ را راه اندازی کرده است. به روز رسانی های هفتگی در مورد دستور العمل های جدید، هدایای انحصاری و عکس های پشت صحنه را دریافت کنید. ما قادر به عرضه کتاب به هر نقطه از جهان هستیم! تمام سفارشات داخل استرالیا توسط پست استرالیا ارسال می شود.

دستور العملی که ترکیبی از دنده های کوتاه برزیلی و خال مکزیکی است، مانند لازانیا میگو با روغن هابانرو. مجموعه ای از شام های غیرمنتظره روزمره (Pappardelle With Chipotle Pancetta Sauce) و پروژه های چشمگیر برای نشان دادن در مهمانی شام بعدی شما (Cac buổi) شام (Gratin سیب زمینی شیرین کاری قرمز) وجود دارد. من این تابستان کیک برنج نارگیلی چسبنده با گوجه فرنگی زردچوبه درست کردم و بی صبرانه منتظرم تا دوباره درستش کنم. مربع های کیک برنجی، بافت چسبناک و ترد رضایت بخشی داشتند - یک چیز بسیار خوب.

قرن بیستم و اوایل قرن بیست و یکم شاهد انبوهی از علاقه به آشپزی بود، از جمله هزاران غذای ویژه ملی یا منطقه ای که قبلاً در خارج از کشور یا منطقه خود ناشناخته بودند. برخی از کتاب های آشپزی معروف منتشر شده در این زمان عبارتند از Mastering the Art of French Cooking, 2 vol. (1961، 1970)، توسط آشپز آمریکایی جولیا چایلد و آشپز فرانسوی سیمون بک و لوئیزت برتول. آشپزی آمریکایی جیمز بیرد (1972)، توسط کارشناس آشپزی آمریکایی جیمز بیرد. و Gordon Ramsay's Passion for Flavor (1996)، توسط سرآشپز اسکاتلندی و رستوراندار گوردون رمزی. در حالی که کتاب های آشپزی غربی معمولا دستور العمل های غذاهای اصلی را بر اساس مواد اصلی غذا دسته بندی می کنند، کتاب های آشپزی ژاپنی معمولاً آنها را بر اساس تکنیک های آشپزی (مثلاً غذاهای سرخ شده، غذاهای بخارپز و غذاهای کبابی) دسته بندی می کنند.

من این کتاب را با دستور العمل ها و نکات آشپزی مورد علاقه ام پر کرده ام. اینجا برای الهام بخشیدن و تشویق شما به آشپزی بیشتر در صفحه اصلی است. ما عاشق غذا خوردن، سفر، آشپزی و خوردن بیشتر هستیم!

برای دریافت سری ایمیل رایگان ما در مورد نکات آشپزی ژاپنی و خبرنامه هفتگی ثبت نام کنید. اندی که میلیون ها نفر در سراسر جهان دنبال می کنند و میلیاردها بازدید در سراسر تیک توک، اینستاگرام، فیس بوک و یوتیوب دارد، اندی می خواهد الهام بخش دیگران باشد تا در ترنگ چین غذا بپزند و مردم را به میز غذا بازگرداند تا از بودن در کنار هم در یک وعده غذایی مشترک لذت ببرند. فهرست ما از بهترین کتاب های سال 2023 (تا کنون) دارای عناوین فوق العاده ای در ژانرهایی است که در نیمه اول سال 2023 منتشر شده اند. امسال ما از خود پیشی گرفته ایم—51 دسته، از جمله برخی از آنها که هرگز انتظارش را ندارید، و بیش از 130 کتاب استثنایی را برجسته کرده ایم. . کتاب های آشپزی ممکن است عمومی باشند، یا ممکن است در یک غذا یا دسته بندی خاص از غذاها تخصص داشته باشند. فقط برای پیوستن، توصیه های شخصی شده را روزانه در داشبورد خود دریافت می کنید و ویژگی هایی را فقط برای اعضا دریافت می کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد