بهترين نوع محتواي يوتيوب براي موفقيت در رشد كانال يوتيوب

۴۳ بازديد

اين مي تواند براي افزايش آگاهي از برند، تعامل يا حتي تبديل براي يك آزمايش رايگان باشد. وقتي بيشتر از آن را تعريف كنيد، ويديوي شما غيرمتمركز به نظر مي‌رسد و تشخيص اينكه در مرحله بعد چه كاري بايد انجام دهند براي بينندگان دشوار مي‌شود. موسيقي ابزار قدرتمندي است كه مي‌تواند حال و هوا و لحن ويديوي شما را تغيير دهد — فقط ويديوهاي بالا را تماشا كنيد! انتخاب موسيقي مناسب اغلب بين يك پروژه آماتور و يك محتواي حرفه اي تفاوت ايجاد مي كند. هنگامي كه به درستي استفاده شود، مي تواند به حفظ توجه بيننده، برانگيختن احساسات، و تعريف سبك كلي ويرايش شما كمك كند. در هارد اكسترنال خود، بايد يك پوشه سطح بالاي جداگانه براي هر پروژه ايجاد كنيد.

در اين مرحله، مصرف كننده گزينه هاي خود را مي سنجد و در مورد خريد تصميم مي گيرد. بنابراين، هدف اين نوع ويديو اين است كه مخاطبان خود را با استفاده از محصول يا خدمات شما تجسم كنند - و شكوفا شوند. دليلي 4X وجود دارد زيرا بسياري از مشتريان ترجيح مي دهند ويديويي درباره يك محصول تماشا كنند تا اينكه درباره آن بخوانند.

صرف نظر از تجهيزات دوربين گرفته تا نورپردازي تا نرم افزار ويرايش، موضوع بازاريابي ويديويي همچنان مي تواند بسيار پيچيده به نظر برسد. تعداد زيادي كانال ويديويي تقليد آميز وجود دارد - برخي از آنها موفق تر و با استعدادتر از ديگران هستند. برخي از بهترين‌ها موزيك ويديوها را تقليد مي‌كنند و اغلب شغلي كاملاً حرفه‌اي مي‌سازند. يوتيوب از اين نظر با ديگر كانال هاي رسانه هاي اجتماعي تفاوتي ندارد. مردم به كانال هاي كساني كه به آنها اعتماد دارند هجوم مي آورند تا ببينند نظر آنها در مورد محصولات مختلفي كه بررسي كرده اند چيست.

برخلاف YouTube، Vimeo داراي تبليغات و تبليغات بسيار محدودي است كه در غير اين صورت از تجربه بينندگان شما مي كاهد.
جهت كسب اطلاعات بيشتر از سايت افشار بازديد نماييد
ويديوها در Vimeo نيز نسبت به YouTube كيفيت بالاتري دارند و مخاطبان روي پلتفرم احتمالا حرفه اي تر هستند. شما فيلم را گرفته‌ايد، آن را با هم ويرايش كرده‌ايد، موسيقي و صدا را اضافه كرده‌ايد و آن را براي وب صادر كرده‌ايد. اكنون زمان آن است كه ويديوي خود را آنلاين كنيد تا مخاطبان شما بتوانند شروع به مشاهده، اشتراك گذاري و تعامل با آن كنند.

Adobe Premiere Pro يك نرم افزار پيشرو در ويرايش ويديو است كه توسط آماتورها و حرفه اي ها به طور يكسان استفاده مي شود. در ابتدا احساس غرق شدن آسان است، به خصوص وقتي برچسب قيمت نرم افزار را مي بينيد! خوشبختانه، گزينه هاي زيادي براي ويرايش ويديو بر اساس سطح مهارت، سيستم عامل و بودجه شما وجود دارد. با عكس شروع كنيد با خاموش كردن دوربين خود در حالت ويديو، مي توانيد رابطه بين ديافراگم، ISO و سرعت شاتر را ببينيد.

با توجه به زمان، پول و منابع موجود، بازاريابي ويدئويي نمي تواند يك بازي حدس زدن تكانشي باشد. در عوض، شما بايد يك استراتژي بازاريابي ويدئويي جامع ايجاد كنيد كه در هر جنبه از چرخ فلايويل شما اعمال شود. يكي از جالب‌ترين ويژگي‌هاي فيس‌بوك اين است كه افرادي كه جريان شما را در زمان واقعي تماشا مي‌كنند، مي‌توانند نظر بدهند و پخش را «لايك» كنند. ساير بينندگان مي توانند اين نظرات و تعداد قلب هاي ويديوي شما را ببينند. اين نظرات را تأييد كنيد يا حتي با صداي بلند در پخش زنده به آنها پاسخ دهيد تا تعامل را تشويق كنيد و تجربه را بيشتر شبيه يك مكالمه دو طرفه كنيد. براي مدت طولاني، لينكدين يكي از شبكه هاي اجتماعي كمتر دوستدار ويدئو بود، اين تغيير كرده است.

هارد ديسك هاي اكسترنال در اندازه ها و گزينه هاي پورت مختلف (Thunderbolt، USB 3.0 و غيره) عرضه مي شوند. سازندگان چندرسانه اي از عبارت "كار كردن از يك خارجي" براي توصيف ذخيره تمام فايل هاي پروژه خود در اين هارد ديسك استفاده مي كنند. اين روش همچنين همكاري با هم تيمي ها را آسان تر مي كند زيرا به راحتي مي توانيد درايو را به اشتراك بگذاريد.

هر ويديويي كه ايجاد مي‌كنيد بايد چالش‌هاي مخاطبانتان را بپذيرد و راه‌حلي ارائه دهد. با نگاهي به تصوير بزرگ، اين محتوا مصرف كنندگان را در مسير آگاهي، ارزيابي و خريد محصول يا خدمات شما راهنمايي مي كند. اما در حالي كه سطح سرگرمي را در صحنه فيلمبرداري حفظ مي كنيد، مراقب باشيد.

اين برنامه حتي الگوهاي مفيدي را ارائه مي دهد كه فرآيند ويرايش را ساده مي كند. اين پلتفرم از كليپ‌هاي باكيفيت مانند فيلم‌هاي ويديويي 4K پشتيباني مي‌كند و اشتراك‌گذاري مستقيم كار خود را با يك پلت فرم ميزباني ويديو آسان مي‌كند. به همين دليل، مطمئن شويد كه ويديوي شما با يا بدون صدا كار مي كند. BuzzFeed استاد پخش خودكار بي صدا است - كافي است به صفحه فيس بوك آنها نگاهي بيندازيد. آنها اغلب دستور العمل هاي سريع يا دستور العمل هاي سريع را ارسال مي كنند، اغلب با تصاوير ساده براي دنبال كردن يا متن مفيد براي توصيف آنچه اتفاق مي افتد.

مطالعه موردي و ويدئوهاي گواهي مشتري

البته، براي بسياري از مردم، يوتيوب تنها يك هدف دارد - اين يك راه آسان براي تماشاي موزيك ويديو است. و نماهنگ ها را نمي توان ناديده گرفت - تعداد زيادي از آنها وجود دارد!. در واقع، موزيك ويديوها 77 ويديو از 80 ويديوي اين فهرست برتر را به خود اختصاص مي دهند.
لطفاً جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه سمساري آنلاين به سايت ما مراجعه نماييد
اكنون كه بينندگان ويديو و بازديدكنندگان وب سايت را جذب كرده ايد، گام بعدي تبديل اين بازديدكنندگان به سرنخ است. با بيشتر محتواي بازاريابي ورودي، اين به معناي جمع آوري نوعي اطلاعات تماس از طريق يك فرم است.

ويديوهاي توضيح دهنده

به‌عنوان يك پلتفرم اجتماعي، بينندگان مي‌توانند با لايك كردن و نظر دادن به ويديوهاي شما با آنها درگير شوند و فرصتي ديگر براي تعامل با مخاطبان خود در اختيار شما قرار دهند. يوتيوب همچنين گزينه هاي تبليغاتي مختلفي را براي هدف گيري پيچيده تر ارائه مي دهد. سازگار با مك و ساير دستگاه‌هاي iOS، iMovie ساده، كاربرپسند و رايگان در همه محصولات اپل است.

همه اين سوالات مي تواند به تعيين نوع ويديويي كه بايد بسازيد و كجا آن را پست كنيد كمك كند. به عنوان مثال، اگر مخاطبان هدف شما با شركت شما آشنا نيستند، احتمالاً مي خواهيد قبل از توليد يك ويديوي محصول عميق، ويديويي بسازيد كه بر آگاهي از برند تمركز دارد. همچنين مي‌خواهيد ويديوي خود را در سايتي ميزباني كنيد كه از قبل دسترسي زيادي دارد، مانند YouTube. در بخش‌هاي بعدي، انواع ويديوهايي را كه بايد براي هر مرحله در تصوير بالا ايجاد كنيد، پوشش مي‌دهيم. براي شروع، برنامه ريزي كنيد كه حداقل دو ويديو براي هر كدام ايجاد كنيد.

از ويديوهاي آموزشي مي توان براي آموزش چيزهاي جديد به مخاطبان يا ايجاد دانش پايه اي كه براي درك بهتر كسب و كار و راه حل هاي شما نياز دارند استفاده كرد. اين ويديوها همچنين مي توانند توسط تيم هاي فروش و خدمات شما در حين كار با مشتريان استفاده شوند. ويديوي بالا چيزي بيش از يك مصاحبه سطحي است، بلكه يك غواصي عميق با يك متخصص صنعت است كه براي بينندگاني كه علاقه مند به ايجاد محتواي ويروسي هستند، نكات مهمي را ارائه مي دهد. از تاكتيكي شدن در مصاحبه هاي خود نترسيد - مخاطبان شما با سخت كوشي شما رشد خواهند كرد. به خواندن ادامه دهيد، هر آنچه را كه بايد در مورد استراتژي بازاريابي ويديويي بدانيد بياموزيد، يا از پيوندهاي زير براي پرش به بخش خاصي استفاده كنيد.

اين ممكن است شامل تصاويري از يك نماينده خدمات مشتري در حال صحبت با تلفن، يك طراح در حال ويرايش وب سايت شما، تصاويري از دفتر شما يا حتي اسكرين شات هايي از محصول شما باشد. نكته كليدي در مورد b-roll اين است كه مطمئن شويد هر قطعه داستان را بهبود مي بخشد. براي ايجاد يك تنظيم ميكروفون شاتگان در استوديوي اداري خود، به يك ميكروفون شاتگان مانند Sennheiser ME66، يك گيره تفنگ ساچمه اي، پايه نور، كابل XLR و ضبط كننده زوم H4N نياز داريد. ضبط زوم به شما اين امكان را مي دهد كه صدا را به طور جداگانه روي كارت SD ضبط كنيد و بهره را براي محيطي كه در آن عكس مي گيريد تنظيم كنيد. دوربين‌هاي حرفه‌اي، مانند دوربين‌هاي DSLR، كنترل خوبي بر تنظيمات دستي فيلم‌برداري به شما مي‌دهند و به شما امكان مي‌دهند به عمق ميدان كم‌اي دست پيدا كنيد كه مردم از آن لذت مي‌برند.

راهنماي نهايي بازاريابي ويدئويي

اكنون كاربران مي‌توانند ويديوها را آپلود كنند و مارك‌ها (خواه برند شركت شما باشد يا برند شخصي) اكنون مي‌توانند با محتوايي كه به اشتراك مي‌گذارند خلاقيت بيشتري داشته باشند. اگر به دنبال نمايش محتواي هنري با كيفيت بالا هستيد، Vimeo ممكن است پلتفرمي براي شما باشد. مخاطبان درگير و زيبايي زيبا آن را به مكاني عالي براي ميزباني ويديوهاي خلاق تبديل كرده است. با اين حال، اگر بر كميت بيش از كيفيت و افزايش دسترسي خود تمركز كرده ايد، ممكن است بخواهيد گزينه هاي ديگر پلتفرم را بررسي كنيد. Vimeo چندين گزينه مختلف حساب پريميوم را براي تطابق بيشتر با مشاغل ارائه مي دهد. حساب‌هاي پريميوم فضاي ذخيره‌سازي اضافي، تجزيه و تحليل پيشرفته، پشتيباني مشتري، سفارشي‌سازي بازيكن، دسترسي به ابزارهاي توليد سرنخ و موارد ديگر را فراهم مي‌كنند.

فراموش نكنيد كه فراخوان‌هايي را براي كمك به مخاطبان خود در مسير خريد و نقش «مبلغ‌كننده» بگنجانيد. با گذشت زمان، مي‌توانيد بر اساس نرخ تبديل و شكاف‌هاي محتوايي كه كشف مي‌كنيد، بهبود پيدا كنيد. كشف كنيد كه مخاطبان شما چه نوع محتواي ويديويي را دوست دارند و چگونه ويديوهاي خود را تماشا مي كنند.

رايج ترين اين نوع ويديوها در كانال هاي زيبايي، مد و سبك زندگي است. ممكن است خريدي انجام شده باشد، اما هنوز ويديوهاي زيادي براي استفاده از مرحله پس از تبديل چرخ فلايويل شما وجود دارد. در طي "مرحله لذت" روش شناسي ورودي، هدف شما اين است كه به ارائه محتواي قابل توجه براي كاربران ادامه دهيد كه تعامل آنها با محصول يا خدمات شما را تا حد امكان باورنكردني كند.

با وجود اين موانع، يوتيوب يك پلت فرم عالي براي ميزباني ويديوها و افزايش مخاطبان شماست. Premiere همكاري با ويرايشگرهاي ديگر، سازماندهي مطالب خود و همگام سازي با ساير برنامه هاي مجموعه Adobe مانند After Effects و Photoshop را آسان مي كند. اين پلتفرم از فيلم‌هاي با كيفيت بالا پشتيباني مي‌كند و شامل ابزارهاي پيشرفته و داخلي تصحيح رنگ و درجه‌بندي است كه آن را از گزينه‌هاي ارزان‌تر يا رايگان مانند iMovie متمايز مي‌كند. برندها به يك استراتژي بازاريابي ويديويي نياز دارند - اين ايده جديد نيست. چيزي كه تغيير كرده اين است كه چقدر ويديو در هر پلتفرم و كانالي اهميت پيدا كرده است.

 

یادگیری کامل یوتیوب یک روند جذاب و مفید است که امکان ارتقاء مهارت‌ها، اطلاعات، و دانش در زمینه‌های مختلف را فراهم می‌کند. یوتیوب به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های ویدئویی در جهان، محتوای بسیاری در زمینه‌های مختلف از جمله علم، فناوری، هنر، ورزش، موسیقی، طبخ، و غیره را ارائه می‌دهد. این پلتفرم از تنوع بی‌نظیری از محتواهای آموزشی بهره‌مند است که می‌تواند به شما کمک کند تا مهارت‌های جدیدی را کسب کنید یا دانش خود را در زمینه‌های مختلف به‌روز کنید.

 

همچنین، یوتیوب به کاربران امکان مشارکت فعال در فرآیند یادگیری را می‌دهد. با ارائه نظرات، سوالات، و بازخوردها، شما می‌توانید از تجربیات و دیدگاه‌های دیگران بهره‌مند شوید و با جامعه‌ای از افراد با علاقه‌مندی‌های مشابه ارتباط برقرار کنید. به این ترتیب، یادگیری از طریق یوتیوب نه‌تنها یک فرآیند فردی است، بلکه یک تجربه اجتماعی و همکاری با دیگران نیز می‌تواند باشد. در نتیجه، با بهره‌گیری از این امکانات، می‌توانید به‌صورت کامل از یادگیری از طریق یوتیوب بهره‌مند شوید و به رشد و پیشرفت خود بپردازید.

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد