7 نكته شگفت انگيز براي خواندن كتاب به زبان انگليسي

۴۷ بازديد

آن را اهدا كنيد، به عنوان هديه بدهيد، آن را زير پخش كننده بلوري خود قرار دهيد تا از لرزش آن جلوگيري كنيد. شما به هيچ كس مديون نيستيد، اما به خودتان مديون هستيد كه زمان مطالعه خود را عاقلانه بگذرانيد. قالب مهم نيست بسياري از كتاب‌هاي فصلي با فرمت بسيار بصري و متاثر از كميك (مثلاً «كاپيتان زيرشلوار») به طور خاص براي كمك به «خوانندگان بي‌ميل» و كودكان با چالش‌هايي مانند نارساخواني نوشته شده‌اند. داستان‌ها و شخصيت‌ها مي‌توانند غني و به‌خوبي توسعه‌يافته باشند، و كودكان همچنان مهارت‌هاي خواندن را با اين كتاب‌هاي بصري‌تر ياد مي‌گيرند. در همين حال، رمان‌هاي گرافيكي براي خوانندگان جوان، به طور پيوسته در كيفيت ادبي بهبود يافته‌اند، اغلب جوايز معتبري را كسب كرده و در فهرست‌هاي بهترين كتاب‌هاي سال ظاهر مي‌شوند. اگر شما هم مانند من از خواندن لذت مي بريد، به گروه بيش از 12000 كارآفرين من در فيس بوك بپيونديد.

رولينگ، كساني را نوشت كه مي‌دانستند خوانندگانش به كتاب‌هاي بعدي تبديل مي‌شوند و در طول اين مجموعه كار مي‌كنند. مردم اغلب مي پرسند چه ويژگي هايي يك كتاب را كانديداي خوبي براي بحث درباره كتاب مي كند. احتمالاً مهمترين معيار اين است كه كتاب به خوبي نوشته شده باشد، داستان جالب و شخصيت هاي سه بعدي داشته باشد.

اگر فرزندتان كتابي را به خانه بياورد كه شما به آن اعتراض داريد، بايد تصميم بگيريد كه در مورد سانسور انتخاب‌هاي خواندني فرزندتان كجا ايستاده‌ايد. اما به خاطر داشته باشيد كه با كتاب‌ها - بر خلاف فيلم‌ها يا برنامه‌هاي تلويزيوني - كودكان مي‌توانند به راحتي مطالبي را كه از نظر احساسي براي آن آماده نيستند، تنظيم كنند يا از آن صرف نظر كنند.

وقتي كتاب‌هايي را به زبان خودتان مي‌خوانيد، در واقع همه كلمات را نمي‌خوانيد و معمولاً كلماتي هستند كه كاملاً متوجه آنها نمي‌شويد، اما اين شما را از درك داستان باز نمي‌دارد. چند صفحه اينجا چند صفحه اونجا من هميشه يك كتاب در كيفم دارم. به طور كلي صبح ها كه ذهنم در حالت يادگيري فعال است، داستان هاي غيرداستاني مي خوانم و شب ها قبل از خواب، زماني كه ذهنم به فرار نياز دارد، داستان هاي غيرداستاني مي خوانم.

كتابخانه براي سالها، و اميدواريم كه فرزندان شما به فرزندان خود منتقل كنند - هم هنري باورنكردني و هم زباني قدرتمند و فراموش نشدني خواهند داشت. كتاب‌هاي مصور بزرگ‌تر از كتاب‌هاي تخته‌اي هستند، با صفحات قابل پاره كردن (مراقب باشيد!) و معمولاً داستان كمي طولاني‌تر و توسعه‌يافته‌تر. مي‌توانيد كتاب‌هاي تصويري را از همان روزهاي تازه متولد شده وارد تركيب داستان كنيد، اما نقطه شيرين كتاب‌هاي تصويري بعداً دوران نوپا و بعد از آن است. آگاهي كودك شما از جهان هميشه در حال گسترش است و كتاب‌هاي تصويري داستان‌هاي جاه‌طلبانه‌تري را بيان مي‌كنند، به مكان‌هاي جديد مي‌روند و به كودك كمك مي‌كنند تا هر مرحله از زندگي را درك كند و طي كند.

در ابتداي هر ماه، من هدف كتابم را به ليست كارهايم اضافه مي كنم. گاهي اوقات در ابتداي ماه مي‌دانم كتاب‌هايي را كه مي‌خواهم بخوانم – ممكن است كتاب‌هايي باشد كه از ماه قبل حمل كرده‌ام يا كتاب‌هاي جديدي كه توسط يك نويسنده مورد علاقه منتشر شده است. گاهي اوقات، اين كار مبهم‌تر است «دو كتاب داستاني و ۲ كتاب غيرداستاني بخوانيد». با اضافه كردن اين كار به ليست كارهايم، مي توانم ببينم كه هدف من براي ماه چقدر واقعي است. اگر زياد سفر مي‌كنم، احتمالاً بيشتر مطالعه مي‌كنم تا اينكه پشت سر هم رويدادهاي اجتماعي داشته باشم.
جهت كسب اطلاعات بيشتر از سايت تك كتاب بازديد نماييد
"شما حتما بايد اين كتاب را بخوانيد" يا "شما اين كتاب را نخوانده ايد؟" اين يك امر ضروري است!.

آنها را زود شروع كنيد

اشتراك‌گذاري كتاب‌هاي تصويري مي‌تواند بسيار سرگرم‌كننده باشد - اما اگر كودك شما حواسش پرت شد، كتاب را مي‌جويد يا سرگردان مي‌شود نگران نباشيد... اگر زمان زيادي در روز شلوغ خود نداريد، نگران نباشيد - فقط چند دقيقه مي تواند تفاوت بزرگي ايجاد كند. «من با افتخار در طول قرنطينه سريال The Princess Diaries را خواندم و بسيار لذت بردم.

منابع توصيه كتاب خود را متنوع كنيد

اگر مطالعه در طول روز را ترجيح مي دهيد، ممكن است بخواهيد يك گوشه مطالعه يا يك فضاي راحت ايجاد كنيد كه مي توانيد براي مطالعه برويد و در آن Kindle يا كتاب هاي خود را قرار دهيد. من دوست دارم كتاب هاي فيزيكي بخوانم اما يك حساب كاربري Kindle و Audible هم دارم. Kindle و Audible هر دو به شما امكان مي دهند پاراگراف ها را برجسته كنيد، صفحات نشانك گذاري كنيد و به يادداشت ها صادر كنيد. Kindle همچنين بينش‌ها و رگه‌هاي خواندن شخصي‌تان را به شما نشان مي‌دهد تا به شما كمك كند چيزها را بيشتر شبيه به يك بازي كنيد و Kindle و Audible ادغام شوند تا بتوانيد همزمان بخوانيد و گوش دهيد. چه از كمبود زمان مطالعه در زندگي خود ابراز تاسف كنيد يا به سادگي بخواهيد كتاب هاي بيشتري بخوانيد، تنها نيستيد. به گفته جولي مورگنسترن، كارشناس مديريت زمان، نويسنده كتاب مديريت زمان از درون بيرون، نرمال جديد به معناي از دست دادن زمان مطالعه است.

كتاب هاي تصويري نه تنها سرگرم كننده هستند، بلكه يك هنر هستند. مانند كتاب‌هاي تخته‌اي، تصاوير صرفاً براي همراهي كلمات نيستند - آنها در كنار متن براي بيان داستان كار مي‌كنند.
لطفاً جهت دسترسي به ليست بهترين دانلود كتاب صوتي كليك كنيد
گاهي اوقات مي توانيد از متن وحشتناكي در خدمت تصويرسازي زيبا رنج ببريد. (و اگر شما در حال خواندن يك كتاب مصور براي فرزندتان هستيد، قبل از اينكه خودش بخواند، حتي مي توانيد با تغيير متني كه به نظر شما قديمي يا كاملاً بد است، كنار بياييد).

قبلاً بحث كرده‌ايم كه كتاب‌هاي زيادي وجود دارد، به همين دليل است كه داشتن فهرستي از كتاب‌هاي مورد علاقه شما تاكتيك خوبي است. من در برنامه Book Buddy فهرست «مي‌خواهم بخوانم» دارم و معمولاً مي‌توانم چيزي را در آنجا پيدا كنم كه علاقه‌ام را قلقلك دهد. سعي كنيد مثل زبان خودتان به انگليسي هم بخوانيد! اين بدان معني است كه شما نبايد سعي كنيد هر كلمه را بخوانيد و بفهميد.

مفهوم مالکیت در زبان انگلیسی یکی از جوانب اساسی گرامر است که به نشان دادن ارتباط بین یک شیء و صاحب آن می‌پردازد. مالکیت در انگلیسی به چندین شکل مختلف بیان می‌شود، از جمله با استفاده از apostrophe (') به عنوان نماد مالکیت. مالکیت در زبان انگلیسی ممکن است به صورت مستقیم (مالکیت یک فرد یا شیء معین) یا غیرمستقیم (مالکیت یک مفهوم یا ویژگی عمومی) بیان شود.

 

به عنوان مثال، در جمله "This is John's car."، از apostrophe به عنوان نماد مالکیت استفاده شده و نشان داده می‌شود که خودرو متعلق به جان است. به همین ترتیب، در جمله "The company's success is remarkable."، از apostrophe برای نشان دادن مالکیت شرکت استفاده شده و نشان داده می‌شود که موفقیت متعلق به شرکت است. از جمله‌های دیگری که مالکیت را نشان می‌دهند می‌توان به استفاده از صفت ملکی اشاره کرد مانند "my, your, his, her, its, our, their".

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد