10 فعالیتی که بر تزریق فیلر و بوتاکس تأثیر می گذارد

۹۰ بازديد

 

این امر خطر واکنش آلرژیک را کاهش می دهد و نیازی به آزمایش پوستی نیست. این نوع پرکننده پوستی به عنوان نتیجه بسیار طبیعی شناخته شده است، مهاجرت نمی کند و عوارض جانبی نادر است. این پرکننده پوست اولین بار در دندانپزشکی و جراحی ترمیمی مورد استفاده قرار گرفت و دارای سابقه ایمنی طولانی است. پرکننده های پوستی تزریقی می توانند لب های نازک را حجیم کنند، خطوط کم عمق را تقویت کنند، چین های صورت را نرم کنند، چین و چروک ها را از بین ببرند و ظاهر جای زخم ها را بهبود بخشند.

تزریق محصولات سم بوتولینوم برای اهداف زیبایی برای استفاده در دوران بارداری یا شیردهی توصیه نمی شود. یک خطر این است که فیلرهای خریداری شده trực tuyến می توانند حاوی انواع مواد غیر استریل مانند ژل مو باشند. در صورت تزریق، این مواد می توانند باعث واکنش های آلرژیک، عفونت و مرگ سلول های پوست شوند.

دو برند، که به طور خاص توسط صنعت برای تزریق عمیق توسعه یافته بودند، مقایسه شدند. ژل ها به صورت زیر جلدی به 5 فرد کاندید برای ابدومینوپلاستی یا کوچک کردن سینه، در ناحیه برش، 6 تا 98 روز قبل از عمل تزریق شد. اندازه گیری ها و فیلم های اولتراسوند با یافته های بافت شناسی پس از عمل مقایسه شد. افراد باید قبل از دریافت پرکننده های پوستی ساخته شده با مواد خاص، به ویژه مواد مشتق شده از حیوانات، مانند کلاژن، از نظر آلرژی آزمایش شوند.

قبل از دریافت پرکننده های پوستی، باید با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود مشورت کنید. ممکن است بخواهید به یک متخصص پوست مراجعه کنید، یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی که در مراقبت از پوست تخصص دارد. آنها چهره شما را بررسی می کنند و در مورد اهداف شما و اینکه چه حوزه هایی را می خواهید ارتقا دهید می پرسند. این واقعیت که پرکننده ها بر پایه یک ماده طبیعی ساخته شده اند، البته جذاب است، اما فرمول های فیلر اسید هیالورونیک بسیار بیشتر از این است. پرکننده های مختلف بسته به اینکه برای چه چیزی مورد استفاده قرار می گیرند، ویژگی های متفاوتی دارند. سلولز؛ Radiesse (1.5 میلی لیتر، 1.3 میلی لیتر، 0.8 میلی لیتر و 0.3 میلی لیتر) دارای محدوده اندازه ذرات هیدروکسیل آپاتیت کلسیم میکرومتر است و باید با سوزن 25 تا 27 گیج تزریق شود.

HA یک بیوپلیمر طبیعی است که هیچ گونه یا بافت خاصی را نشان نمی دهد. اگر از کشت های باکتریایی، حیوانات یا انسان ها مشتق شده باشد، ساختار آن یکسان است. این جزء ضروری ماتریکس خارج سلولی تمام بافت های حیوان بالغ است. هیالورونان اصلاح نشده و طبیعی به سرعت توسط هیالورونیداز تجزیه شده و از طریق مجاری لنفاوی و متابولیسم کبدی دفع می شود (Coleman and Grover 2006). در پوست، نیمه عمر HA اصلاح نشده و بدون پیوند متقابل حدود 12 ساعت است. بنابراین، به منظور تولید یک ماده ویسکوالاستیک با افزایش طول عمر در هنگام استفاده در پوست، HA به صورت عرضی متصل می شود.

عمق 1 میلی لیتر / 2 میلی لیتر

قطر جانبی نواحی بازسازی نشده و بازسازی شده را می پوشاند. بنابراین ما فقط می توانیم مقاطع عرضی را مقایسه کنیم، اما نه حجم یا شکل سه بعدی. اندازه گیری های بافت شناسی پخش پرکننده بر بزرگترین اندازه گیری از 3 نمونه مقطع رسوبات خطی تکیه داشت. این ممکن است به عدم وجود همبستگی بین 2 مجموعه اندازه گیری کمک کرده باشد.

هر کسی را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که ارائه دهنده شما دارای سابقه اثبات شده در پزشکی زیبایی و همچنین آموزش و تجربه قابل توجهی در انجام تزریق فیلر است. یا دستیار پزشک تزریق های شما را انجام می دهد، آن شخص باید تحت نظارت یک پزشک متخصص، ترجیحاً یک جراح زیبایی دارای گواهی هیئت مدیره، از نزدیک کار کند. فیلرهای پوستی مواد ژل مانندی هستند که برای بازگرداندن حجم از دست رفته، خطوط صاف و نرم کردن چین و چروک ها به زیر پوست تزریق می شوند. سالانه بیش از 1 میلیون مرد و زن این روش محبوب جوانسازی صورت را انتخاب می کنند که می تواند یک روش مقرون به صرفه برای جوانتر به نظر رسیدن بدون جراحی یا استراحت باشد. برخی از افراد انتخاب می کنند که پرکننده های پوستی را در یک آبگرم پزشکی دریافت کنند.
لطفاً بر روی این سایت https://www.sharjal.ir کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری بدست آورید.

اگرچه هر دو روش تزریقی هستند، اما بوتاکس برای شل کردن عضلات صورت برای کاهش چین و چروک صورت و اطراف چشم استفاده می شود. با گذشت زمان و افزایش سن به تدریج حجم لایه های زیر پوست کاهش می یابد. تزریق چربی روشی موثر و کاربردی برای بازگرداندن حجم از دست رفته صورت و جوانسازی صورت و ظاهر شماست. انواع ژل میزان اسید هیالورونیک در ژل ها برای قسمت های مختلف متفاوت است. ژل های مورد استفاده برای لب ها اسید هیالورونیک کمتری دارند که باعث می شود ژل نرم تر و انعطاف پذیرتر شود. پلی ال لاکتیک اسید به جای نشستن در زیر پوست مانند سایر پرکننده ها، بدن شما را تحریک می کند تا کلاژن خود را تولید کند، به این معنی که نتایج نهایی به تدریج در طی 4-8 هفته ایجاد می شود و حدود 2-3 سال باقی می ماند.

ژل پلی لاکتیک اسید معمولا چندین بار تزریق می شود و ماندگاری بسیار بالایی دارد. همانطور که گفته شد، تنها پرکننده غیرقابل جذب و دائمی مورد تایید سازمان غذا و دارو، پرکننده PMMA است. سایر ژل ها مانند روغن سیلیکون دارای تاییدیه بهداشتی نیستند و بهتر است از تزریق این گونه ژل ها خودداری کنید.
جهت مشاهده مقالات دیگر به سایت https://www.sevid.ir مراجعه کنید.

تزریق چربی اتولوگ (پیوند چربی صورت)

توصیه می شود که پرکننده ها را تا حد امکان دقیق تزریق کنید تا نیاز به بازسازی به حداقل برسد. تزریق ژل بعد از آن نیاز به مراقبت خاصی ندارد و می توانید بدون احساس درد یا ناراحتی فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید. برای کمک به اطمینان از نتایج بهینه و ایمنی در طول درمان پرکننده پوست، مطمئن شوید که همیشه یک جراح زیبایی صورت دارای گواهی هیئت مدیره یا یک انژکتور پزشکی آموزش دیده را انتخاب کنید که تحت نظارت آنها کار می کند.

برخی از پزشکان ترجیح می دهند Restylane® را عمیق تر در سطح پریوست تزریق کنند. حساسیت طولانی تری در ناحیه تحت درمان در هنگام استفاده از این تکنیک با این ماده گزارش شده است (Matarasso et al 2006). علاوه بر این، هماتوم یک عارضه جانبی نامطلوب شایع به دلیل رگ های بزرگتر در ناحیه است. پرکننده های پوستی HA در افق عبارتند از Puragen، Puragen Plus، Prevelle، Prevelle Plus، Belotero، و خانواده محصولات Teosyal (جدول 2).

اسید هیالورونیک به طور طبیعی در پوست وجود دارد تا به ایجاد ساختار و قابلیت ارتجاعی پوست کمک کند. اسید هیالورونیک ساختارهای بین سلولی را تثبیت می کند و شبکه ویسکوالاستیک را برای اتصال رشته های کلاژن و الاستین به یکدیگر ایجاد می کند. همانطور که با آسیب خورشید و پیری دیده می شود، این اتصالات از بین می روند و در نتیجه منجر به ایجاد توده های نامرتب کلاژن و الاستین می شود. هنگامی که اسید هیالورونیک به عنوان پرکننده تزریق می شود، نه تنها در نتیجه خود مولکول، با جذب و نگه داشتن آب نیز حجم ایجاد می کند.

روش های پرکننده پوستی ممکن است گران باشد، که باعث شده برخی از مصرف کنندگان برای خرید پرکننده های خود به بازار سیاه مراجعه کنند. در ماه گذشته گزارش های متعددی در رسانه ها و ادبیات پزشکی از عوارض خطرناک ناشی از تزریق خود فیلر توسط افراد غیر متخصص منتشر شده است. یکی از مزایای اصلی فیلرهای HA، جدای از ظاهر طبیعی آنها در هنگام تزریق، این است که می توان آنها را با یک محلول خاص در صورت بروز عوارض نامطلوب یا اگر فرد از ظاهر آن خوشش نیامد، حل کرد. همچنین، بیشتر پرکننده های HA با لیدوکائین، یک عامل بی حس کننده، برای به حداکثر رساندن راحتی در طول درمان، از قبل مخلوط می شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد