انتخاب بهترین کابینت برای آشپزخانه

مقاله در كليه زمينه هاي شغلي

انتخاب بهترین کابینت برای آشپزخانه

۶۲۳ بازديد

 

Hickory را می توان به راحتی با انواع مختلفی از سبک ها و زیبایی شناسی جفت کرد. چه به دنبال ظاهری کلاسیک و جاودانه از چوب طبیعی باشید یا به رنگ آمیزی یا نقاشی علاقه مند باشید، هیکوری می تواند از پس همه چیز برآید. در حالی که برخی از گونه های چوب برای رنگ آمیزی مناسب نیستند، توس یکی از آنها نیست.

قیمت همه این گزینه ها متفاوت است، اما جالب است که به نظر نمی رسد با خرید کابینت های جدید با این گزینه های روکش مقرون به صرفه، بیشتر از آن چیزی که می خواهید صرفه جویی کنید. ما هر سال مجله چاپی خود را منتشر می کنیم و همیشه مملو از توصیه های عالی از طراحان ما است. همچنین تعداد زیادی عکس زرق و برق دار وجود دارد که آشپزخانه ها، حمام ها و دیگر تعمیرات را نشان می دهد که ما برای مشتریان خود ایجاد کرده ایم.
برای مطالعه ی مقاله های بیشتر بر روی لینک https://www.atrous.ir کلیک کنید.

بسیاری از کابینت های با کیفیت RTA از تخته سه لا با روکش لمینت برای بدنه کابینت ها استفاده می کنند. یک لمینت با کیفیت بدون پوسته شدن به چوب می ماند. یک درب کابینت با روکش لمینت بیشتر از درب کابینتی که با ترموفویل روکش شده است دوام می آورد. هر گونه مواد کابینت آشپزخانه از چوب جامد با تغییر رطوبت و دما منبسط و منقبض می شود و بلوط نیز از این قاعده مستثنی نیست. بر خلاف کابینت های چوب جامد که می توانند از نظر الگوی دانه ها و رنگ کلی تفاوت زیادی داشته باشند، کابینت های ملامینه بافت دار یک الگوی چوبی یکنواخت و ثابت را ارائه می دهند. هنگامی که رنگ های رنگ را برای رنگ آمیزی لمینت، ترموفویل یا ملامین در دسترس دارید، ابزارهای کاربردی را انتخاب کنید.
برای خواندن مقاله ی بیشتر می توانید به آدرس https://www.karshenasankhz.ir مراجعه نمایید.

کابینت آشپزخانه با کیفیت را در باربادوس در فیبرپل دریافت کنید

بسیاری از کانترهای آشپزخانه از فرمیکا ساخته می شوند که در واقع یک محصول لمینت با فشار بالا با لایه ای از ملامینه است. این ممکن است مشکلی به وجود نیاید، اما اگر کانترهای Formica دارید، ممکن است بخواهید از آن استفاده کنید تا مطمئن شوید که با ظاهر و بافت سطح کابینت انتخابی شما تداخل ندارد. چه در حال ساخت یک ترنگ چین جدید باشید و چه در حال بازسازی آشپزخانه فعلی خود هستید، خرید کابینت های جدید می تواند یک تصمیم مهم و پرهزینه باشد. با محبوبیت بیشتر درب های صفحه تخت و کابینت های به سبک یورو، گزینه های جالبی برای صاحبان خانه وجود دارد که به دنبال صرفه جویی در هزینه برای بازسازی هستند. ملامین ماده ای مصنوعی است که از مواد مختلفی از جمله رزین، ذرات چوب و حتی کاغذ ساخته شده است.

ملامین یک ورقه نازک از کاغذ اشباع شده با رزین است که به صورت حرارتی (با استفاده از کاربرد حرارت بالا به تخته خرده چوب متصل می شود). نتیجه یک سطح کاملا صاف است که در برابر خراشیدگی، خراشیدگی، لکه شدن یا پوسته شدن مقاوم است و به راحتی می توان آن را پاک کرد. می توان آن را در طیف وسیعی از رنگ ها، از جمله الگوهای چوب مصنوعی برای تطبیق بهتر با قاب های کابینت چوبی ساخت. جذابیت های زیبایی شناختی کابینت های چوبی اغلب به دلیل ظاهر طبیعی و کلاسیک خود ترجیح داده می شوند. آنها در انواع سبک ها، پرداخت ها، رنگ ها و دانه ها موجود هستند که می توانند حس گرم و جذابی به آشپزخانه ببخشند.

همانطور که نام TFL نشان می دهد، ملامین یک ورقه ورقه است که باعث می شود نسبت به چوب جامد یا روکش چوبی "پایدارتر" باشد. این بدان معنی است که چوب به طور طبیعی به دلیل نوسانات دما یا رطوبت تنفس می کند (منبسط و منقبض می شود). ملامین یکی از بادوام ترین مواد کابینت موجود در بازار است که به دلیل مقاومت قوی در برابر رطوبت بیش از حد، گرما و لکه ها مورد توجه قرار گرفته است.

اگرچه پوشش رزین بیرونی بادوام است، اما می تواند مستعد تراشه باشد. سنجیدن مزایا و معایب هر ماده به شما کمک می کند تا تصمیمی آگاهانه برای سرمایه گذاری آشپزخانه خود بگیرید. چوب های در دسترس مانند بلوط، توس و افرا به راحتی در سرتاسر آمریکای شمالی تهیه می شوند که باعث می شود آنها مقرون به صرفه باشند. در مقایسه، گردو و گیلاس کمیاب تر هستند و به عنوان گران قیمت در نظر گرفته می شوند که در نهایت هزینه را افزایش می دهند. بسته به اندازه تراشه، این باعث می شود درب معیوب به نظر برسد و تخته خرده چوب در زیر آن آشکار شود.

رنگ آمیزی کابینت های ملامینه می تواند به اندازه کافی چالش برانگیز باشد بدون اینکه مانعی بر سر راه تغییر دکوراسیون حمام یا آشپزخانه شما ایجاد کند. این بدان معناست که قبل از شروع به رنگ آمیزی باید زمان بگذارید و تمام سخت افزارها را از کمدهای ملامینه یا لمینت آشپزخانه خود بردارید. اگر نمی خواهید لولاها را از روی کابینت آشپزخانه یا حمام خود بردارید، حتما آنها را با نوار نقاش کاملاً بپوشانید تا از آنها محافظت شود.

ظاهر و احساس چوب واقعی با کابینت های ملامینه بافت

به جای سمباده زدن عمیق، از کاغذ سنباده 120 برای گردگیری ملایم سطح استفاده کنید، زیرا بسیار نازک تر و شکننده تر از چوب است. پس از سنباده زدن، از یک پارچه تمیز و مرطوب برای پاک کردن سطح استفاده کنید تا هیچ کثیفی، گرد و غبار یا کثیفی باقی نماند. اگر کمد لمینت یا ملامینه آشپزخانه شما آسیب دیده است، قبل از ادامه پروژه بهبود DIY trang chính باید آن را تعمیر کنید. برای انجام این کار، ناحیه آسیب دیده را با یک پاک کننده قابل اعتماد مانند تری سدیم فسفات پاک کنید، سپس بگذارید خشک شود.

زیبایی کار با چوب های طبیعی این است که مواد را می توان به شیوه ای منحصر به فرد ساخت که با کاغذ دکور و پوشش رزین قابل تکرار نیستند. علاوه بر این، کابینت های فرسوده و فرسوده حسی متمایز به خود دارند که ملامینه نمی تواند با آن رقابت کند. ملامینه بافت رایج ترین سبک کابینت ملامینه است.

این کابینت ها نور را منعکس می کنند و باعث می شوند آشپزخانه شما روشن تر و جادارتر به نظر برسد. ام دی اف با نوسانات رطوبت نسبی خانه شما به اندازه چوب طبیعی منبسط و منقبض نمی شود. کابینت های پلی استر در رنگ های بسیار متنوع و ظاهر چوبی موجود هستند. اگر هسته ذرات چوب کابینت ها از آب اشباع شود، می تواند یکپارچگی ساختاری آنها را به خطر بیندازد.

ملامین به نوعی از لمینت نیز اشاره دارد، اما همه لمینت ها ملامینه نیستند. از این رو کابینت آشپزخانه ملامینه معمولا در رنگ ها، طرح ها و نقش های مختلف در بازار دیده می شود. ملامین یک ماده پوشش پلاستیکی است که به عنوان سطح تخته سه لا و تخته فیبر نیز استفاده می شود. اگرچه ملامین به اندازه کافی متفاوت است تا به عنوان یک گزینه جداگانه در نظر گرفته شود، اما از نظر فنی یک محصول لمینت است.

این ماده نیازی به رنگ آمیزی یا تکمیل ندارد و به راحتی تمیز می شود. اگرچه HPL شبیه ملامین است، اما از چندین لایه و تحت فشار بالا ساخته می شود. در نتیجه، این ماده در برابر تراشه، خراش و غیره مقاومت بیشتری دارد. ترموفویل براق بالا از یک پوشش وینیل براق بر روی یک ماده پایه مانند تخته فیبر کاج تشکیل شده است.

v       

یادگیری وسایل اشپزخانه به انگلیسی می‌تواند به شما کمک کند تا در محیط‌های انگلیسی‌زبان بهتر واصله یافته و با دیگران به شکل موثر‌تری ارتباط برقرار کنید. برای شروع، می‌توانید با یادگیری نام انگلیسی وسایل اشپزخانه آغاز کنید. برای مثال، اسامی ابزارها مانند "knife" برای چاقو، "pan" برای قابلمه، و "spoon" برای قاشق را یاد بگیرید. می‌توانید از منابع مختلفی مانند کتب آموزشی، وبسایت‌های آموزشی یا حتی ویدیوها برای تصویرسازی بهتر استفاده کنید.

 

در ادامه، می‌توانید جملات و عبارات رایج مرتبط با این وسایل را یاد بگیرید. به عنوان مثال، یادگیری جملاتی مانند "I need a cutting board to chop vegetables" یا "I'm going to use a blender to make a smoothie" به شما کمک می‌کند تا واژگان را در جملات کاربردی قرار دهید. همچنین، از مکالمات آموزشی یا نقش‌های بازی درست که در محیط اشپزخانه به کار می‌روند، بهره ببرید تا مهارتهای شنیداری و گفتاری خود را بهبود بخشید. در نهایت، فعالیتهای عملی مانند آشپزی با استفاده از این وسایل نه تنها یادگیری شما را تقویت می‌کند بلکه تجربه عمیقتری از استفاده از این اصطلاحات و کلمات را فراهم می‌آورد.

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد