چه کسانی میتوانند از دستگاه های لاغری استفاده کنند؟

۹۳ بازديد

 

بنابراین یکی از رضایت بخش ترین نتایج این روش شفافیت پوست همراه با کاهش وزن است. این روشی است که می توان از آن برای کاهش بیش از حد چربی بدون جراحی استفاده کرد. لاغری غیرتهاجمی عوارض جانبی بسیار کمی دارد و به همین دلیل افرادی که وزن ایده آل خود کمی اضافه وزن دارند نیز می توانند از آن برای رسیدن به تناسب اندام مورد نیاز بهره مند شوند.

بررسی ها

البته باید توجه داشت که این درمان نمی تواند جایگزین رژیم غذایی و ورزش شود و نباید به عنوان روشی جایگزین برای کاهش وزن استفاده شود. در این روش درمانی نیازی به بیهوشی نیست و هیچ قسمتی از بدن برش داده نمی شود. همچنین، عوارض جانبی اندک باعث شده است که این درمان در سراسر جهان روند صعودی داشته باشد. علاوه بر این، دوره نقاهت مورد نیاز بسیار کوتاه است، اگرچه برخی از افراد ممکن است بسته به نوع و اندازه بافت چربی که می خواهند برداشته شوند، به چندین جلسه نیاز داشته باشند. به طور کلی، از آنجایی که نتایج به تدریج مشاهده می شود و نیازی به عمل جراحی در جلسات درمانی نیست، بیماران در طول درمان نه استرس می گیرند و نه احساس درد می کنند. اگر به دنبال یک دستگاه لاغری قابل حمل برای ترنگ چین خود هستید، به جای مناسبی آمده اید.

با این حال، دو هفته پس از آخرین جلسه درمان، افزایش 7.8 میلی متری در دور در سه ناحیه تحت درمان مشاهده شد (62). در یک مطالعه بالینی دیگر، جکسون و همکاران. گزارش داد که درمان 689 نفر با LLLT (12 جلسه درمانی در 14 روز) منجر به کاهش 13.13 سانتی متری دور کمر، باسن، ران ها، بازوها، زانوها، گردن و سینه می شود (63). هر روش دارای مکانیسم های مشخصی برای تحریک آپوپتوز یا نکروز بافت چربی است.

سیاست جایگزینی

یک خلاء بافت را می کشد و منطقه هدف را بین پانل های خنک کننده می کشد. علیرغم اینکه بلافاصله پس از جلسه درمانی هیچ تغییر قابل توجهی در چربی بدن ایجاد نمی شود، مطالعات مختلف اثربخشی این روش را در کاهش بافت چربی زیر جلدی در طول زمان ثابت کردند (11). در یک مطالعه بالینی انسانی آینده نگر، دوور و همکاران. کاهش چربی پهلو و پشت بدن به دنبال کرایولیپولیز را نشان داد. در یک دوره چهار ماهه پس از درمان، 84 درصد از افراد درجاتی از کاهش ضخامت چربی را با ارزیابی عکاسی نشان دادند. علاوه بر این، کاهش معنی دار لایه چربی (22%) در ارزیابی اولتراسوند در ده شرکت کننده گزارش شد. علاوه بر این، بیش از 90 درصد از شرکت کنندگان از فرآیند راضی بودند و هیچ عارضه قابل توجهی گزارش نشد (53).
برای دیدن مقالات بیشتر در وبگاه، به آدرس https://www.madraseyeman.ir رفته و مرور کنید.

شکل اپلیکاتور اخیراً به نسل جدیدی از دستگاه هایی با خطوط تیز تغییر یافته است. یک مطالعه بالینی در سال 2014، اثربخشی این اپلیکاتور جدید را بر روی پهلوها ارزیابی کرد. در این مطالعه، 10 آزمودنی زن (میانگین سنی 2/42 سال و میانگین شاخص توده بدنی 3/24 کیلوگرم بر متر مربع) دو درمان برای هر پهلو با 50 درصد همپوشانی دریافت کردند. ارزیابی عکاسی نشان داد که به طور متوسط 43 درصد بهبودی در کاهش برآمدگی های چربی در یک پیگیری پس از سه ماه بدون عوارض جانبی قابل توجهی داشته است (40). در سال 1941، اصطلاح "adiponecrosis e frigore" توسط Haxthausen برای زخم هایی استفاده شد که به دلیل قرار گرفتن در معرض سرمای بیش از حد رخ می داد (49). در طول دوره بین سال های 1940 و 1970، گزارش های موردی کاهش تدریجی چربی را در گونه های پایینی کودکانی که بستنی را می مکند نشان داد و این اثر به عنوان «پانیکولیت بستنی» شناخته شد (5، 50).

Strictly Necessary Cookie باید همیشه فعال باشد تا بتوانیم تنظیمات برگزیده شما را برای تنظیمات کوکی ذخیره کنیم. همچنین این درمان نباید برای افراد مبتلا به بیماری های کبدی یا کلیوی، دیابت و مشکلات سیستم ایمنی استفاده شود. علاوه بر این، درمان با فرکانس رادیویی برای افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا استفاده از تنظیم کننده ضربان قلب توصیه نمی شود. از این دستگاه برای رفع چربی های صورت و گردن نیز استفاده می شود که شامل تکنیک های لیفتینگ، سفت کردن و جوانسازی به خصوص برای رفع چین و چروک می باشد. دستگاه فرکانس رادیویی PX-3000 با کنترل دما یک فناوری پیشرفته در مدرن است.

دستگاه لاغری قابل حمل Velashape V9 از KMSLASER یک انتخاب عالی برای افرادی است که می خواهند چربی را از دست بدهند، پوست را سفت کنند و بدن خود را شاداب کنند. این دارای روش های ایمن و غیرتهاجمی است که شما را با اندامی خوش فرم تر و خوش فرم تر می کند. با این حال، برخی از بیماران ممکن است پس از عمل وزن اضافه کنند، و چربی رسوب شده در این نواحی ممکن است در قسمت های دیگر توان تان دوباره جذب شود. همچنین، کرایولیپولیز برای پوستی که آسیب دیده است، یا برای مناطقی که رگ های واریسی قابل توجهی دارند، ایمن نیست. ورزش ارتعاشی یک فعالیت غیرعادی- متمرکز سریع و مکرر را آغاز می کند که باعث کار عضلانی و افزایش سرعت متابولیسم می شود (70).

بر اساس داده های گزارش شده، میانگین تغییرات محیطی نسبت به خط پایه به ترتیب 44/0 ± 47/2-، 46/0 ± 52/3- و 56/0 ± 51/3- سانتی متر در روزهای 14، 28 و 56 بود (27). ورزش ویبره یک حالت ورزشی بسیار محبوب است و انواع مختلفی از دستگاه های ویبره در مراکز تناسب اندام و سالن های بدنسازی وجود دارد. گزارش های زیادی در ادبیات وجود دارد که نشان می دهد ورزش ارتعاشی روشی کارآمد برای کاهش زمان تمرین و در عین حال بهبود عملکرد عضلانی برای افزایش مصرف انرژی و کاهش بدن به نسبت چربی است. گزارش شده است که یک تمرین ارتعاشی 10 دقیقه ای برابر است با یک ساعت تمرین معمولی (70).
برای کسب اطلاعات بیشتر، به لینک https://www.amparticle.ir مراجعه نمایید.

علاوه بر این، کاهش 23 درصدی در بافت چربی در محل های تحت درمان گزارش شد. بررسی کور با عکس، کاهش ضخامت لایه چربی را در 73 درصد بیماران نشان داد. علاوه بر این، نتایج بیشترین کاهش را در ناحیه شکم و پهلو و کمترین تغییر را در ران، زانو و باسن نشان داد (44). هر روز، تکنولوژی امکانات و اصول اولیه بسیار متنوعی را در اختیار ما قرار می دهد تا به خروجی با کیفیت بالاتری دست یابیم. امروزه درمان های زیادی برای خلاص شدن از شر چربی های موضعی وجود دارد. دستگاه های لاغری غیر تهاجمی برای کاهش تدریجی چربی بدن بدون جراحی استفاده می شود.

در یک مطالعه چند مرکزی، 518 مرد و زن در نواحی مختلف هدف از جمله شکم، پشت، باسن، قسمت داخلی ران و زانو تحت درمان قرار گرفتند. در فالو 12 هفته ای، محل های تحت درمان با ضخامت چین های پوستی ارزیابی شدند. به طور کلی، 94٪ از افراد کاهش چربی را در مقایسه با سمت کنترل شده تجربه کردند.

با این روش ها می توان چربی زیر جلدی پهلو، ران و شکم را که تجمع بافت چربی در زیر پوست و روی عضلات است کاهش داد. علاوه بر این، لاغری غیر تهاجمی از جدیدترین روش های درمانی پیشرفته است که در سراسر جهان مورد استفاده و تایید قرار گرفته است. یک تحقیق حیوانی پیش بالینی برای ارزیابی اثرات خنک سازی کنترل شده بر روی چربی زیر جلدی در سال 2008 انجام شد. در این مطالعه، خوک های سیاه یوکاتان تحت بیهوشی عمومی قرار گرفتند و مناطق هدف آنها (10 مکان برای هر خوک) در عرض 10 دقیقه در معرض دمای بیش از حد سرد قرار گرفتند. (20، -1، -3، -5 و -7 درجه سانتیگراد). چهار خوک در روزهای 1، 2، 7، 14 و 28 پس از جلسه درمان کنترل شدند و آیش تا 3.5 ماه برای یک خوک ادامه یافت.

این دستگاه ها مزایای مختلفی از جمله تقویت بدن و تقویت عضلات را برای تمرین بدنی سخت ارائه می دهند. و در حالی که دستگاه های لاغری نمی توانند باعث کاهش چربی بدن شما شوند، اما می توانند به شما در کاهش اینچ ها در اطراف کمر، باسن، ران ها، بازوها و سایر نواحی کمک کنند. این دستگاه ها با انتشار یک جریان الکتریکی کار می کنند که ماهیچه های شما را منقبض می کند و چربی بدن را می سوزاند.

با توجه به شواهد موجود در مطالعات حیوانی و انسانی، برخی از تکنیک های غیرتهاجمی مانند کرایولیپولیز، RF، LLLT و HIFU از نظر آماری اثرات قابل توجهی بر روی بدن نسبت به کانتورینگ، از بین بردن چربی های ناخواسته و سلولیت نشان داده اند. با این حال، اثرات گزارش شده از چنین دستگاه هایی خفیف تا متوسط بود و روش های ذکر شده تأثیر کمی بر کاهش وزن و درصد کل توان نسبت به چربی دارند. به طور متوسط کاهش دور بعد از روش های غیرتهاجمی 2 - سانتی متر بود. علاوه بر این، تفاوت های عمده ای در روش های بررسی به ویژه مناطق هدف، تعداد و زمان جلسات بعدی و نوع اندازه گیری ها یا نتایج وجود داشت. بنابراین مقایسه اثربخشی این روش ها بسیار سخت بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد