ارائه مراقبت های پزشکی در دوران بارداری توسط متخصص زنان و زایمان

۵۸ بازديد

 

یک ماما همان مراقبت هایی را ارائه می کند که یک متخصص زنان و زایمان انجام می دهد، اما آن ها در دانشکده پزشکی و حتی یک متخصص زنان و زایمان شرکت نکرده اند. ماماها به طور حرفه ای آموزش دیده و دارای گواهینامه هستند تا به افرادی که باردار هستند در مراقبت های دوران بارداری و زایمان کمک کنند. ماماها به افرادی که باردار هستند اجازه می دهند کنترل بیشتری بر تولد نوزادشان داشته باشند. افرادی که باردار هستند ممکن است زمانی که حاملگی کم خطری را تجربه می کنند به دنبال ماما باشند و به جنبه هایی مانند مداخلات پزشکی کمتر یا روش های درد جایگزین تمایل دارند.

ساکنان ساعات زیادی را در یک اداره یا بیمارستان صرف می کنند تا به شرایط اضطراری، زایمان و سایر روش های مرتبط پاسخ دهند. ما در حال تلاش برای بهبود و تقویت مراقبت های بهداشتی زنان در سراسر جهان با برنامه هایی هستیم که به سلامت جهانی، مسائل اجتماعی، حمایت و غیره اختصاص دارد. شما برای اولین بار حدود هفت یا هشت هفته پس از آخرین قاعدگی خود به متخصص زنان و زایمان مراجعه خواهید کرد و سپس به صورت ماهانه، دو هفته ای و هفتگی با نزدیک شدن به موعد زایمان خود به متخصص زنان و زایمان مراجعه خواهید کرد. اکثر روش ها برای اطمینان از اینکه هیچ عارضه دیگری ایجاد نشده است، تقریباً شش هفته پس از زایمان با پزشک متخصص زنان و زایمان خود ملاقات می کنند.

مشاور زنان و زایمان (اوروژنیکولوژی)

مراقبت های بهداشتی حرفه ای اگر مشکل پزشکی خاصی دارید، لطفا با یک متخصص مراقبت های بهداشتی مشورت کنید. Doulas tư vấn زنان با اطلاعات و مراقبت های عملی و عاطفی در دوران بارداری و تولد.

شغل Nhs شما

معمولاً زنان ابتدا برای مراقبت های معمول دوران بارداری به متخصص زنان و زایمان مراجعه می کنند. ملاقات اولیه معمولاً تقریباً هشت هفته پس از آخرین دوره قاعدگی شما انجام می شود. سپس تقریباً ماهی یک بار در طول دوران بارداری خود به پزشک مراجعه خواهید کرد. برخی از متخصصان زنان و زایمان تجربه بیشتری در مدیریت حاملگی های پرخطر دارند.
برای دسترسی به مقالات دیگر در سایت https://www.foodlook.ir کلیک کنید.

انتخاب یک متخصص زنان و زایمان که با آن احساس راحتی می کنید می تواند تجربه بارداری و زایمان شما را لذت بخش تر کند. در صورت امکان، قبل از باردار شدن، یک متخصص زنان و زایمان یا Ob/Gyn پیدا کنید. از دوستان و خانواده خود بپرسید که چه کسانی را توصیه می کنند یا برای خواندن نظرات آنلاین شوید. پزشک مراقبت های اولیه شما یا سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی نیز می توانند متخصص زنان و زایمان را توصیه کنند.

سال گذشته زمان نوآوری، تحول و پیشرفت برای کالج شما بوده است، زیرا ما ماموریت جهانی خود را برای بهبود سلامت زنان و دختران دنبال می کنیم. امروز به ACOG بپیوندید تا به پشتیبانی شغلی، آخرین راهنمای بالینی در زمینه سلامت زنان، مواد آموزشی به بیمار و موارد دیگر دسترسی داشته باشید. متخصص زنان می تواند به تشخیص و درمان بیماری های مقاربتی یا STD کمک کند. اگر بعد از فعالیت جنسی دچار هر گونه ناراحتی غیرطبیعی یا ترشح غیرعادی شدید، متخصص زنان می تواند به شما در شناسایی علت و رفع مشکل کمک کند.

یک متخصص زنان و زایمان نوزادان را به دنیا می آورد، در حالی که متخصص زنان این کار را نمی کند. یک متخصص زنان و زایمان همچنین می تواند درمان هایی را برای کمک به باردار شدن شما ارائه دهد، مانند درمان های باروری. اگر نوزاد نارس به دنیا بیاورید، یک متخصص زنان و زایمان نیز می تواند در بخش مراقبت های ویژه نوزادان (NICU) راهنمایی کند. یک متخصص زنان و زایمان اطمینان حاصل می کند که بارداری سالمی داشته باشید و کودک سالمی به دنیا بیاورید. متخصصان زنان و زایمان هر دو پزشکانی هستند که به طور خاص در درمان رحم، واژن و دستگاه تناسلی عمومی آموزش دیده اند. متخصصان زنان در مراقبت های استاندارد برای دستگاه تناسلی تخصص دارند.

در جولای 2020، گزارشی از انجمن کالج های پزشکی آمریکا نشان داد که یک سوم پزشکان ایالات متحده 60 سال یا بیشتر سن دارند و بیش از نیمی (57 درصد) بالای 50 سال سن دارند. شیوه های گروهی اغلب از شما می خواهند که تا حد امکان به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی برای مراقبت های دوران بارداری خود مراجعه کنید. این به این دلیل است که متخصص زنان و زایمان که در روز زایمان شما آماده است، نوزاد شما را به دنیا خواهد آورد. اگر ترجیح ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی برای ویزیت های قبل از زایمان دارید، برخی از روش ها می توانند شما را پذیرا باشند. در مورد سزارین برنامه ریزی شده، ممکن است شانس بیشتری برای انتخاب پزشک زنان و زایمان خود داشته باشید.

ارائه تعالی و برابری در سلامت زنان در سراسر استرالیا و Aotearoa نیوزیلند

اعتباربخشی توسط CAAM-HP یک فرآیند بررسی دقیق و همتا است که تمام جنبه های یک برنامه پزشکی را بررسی می کند. هیئت مدیره CAAM-HP، یک انجمن مستقل و مستقل از متخصصان، فقط مدارس پزشکی را تأیید می کند که در بالاترین سطوح استانداردهای صنعتی فعالیت می کنند. برای تبدیل شدن به یک متخصص زنان و زایمان، ابتدا باید دوره های پیش پزشکی خاصی را بگذرانید و مدرک لیسانس بگیرید.

بارداری دوقلو می تواند عوارض بیشتری داشته باشد، بنابراین به معاینات بیشتری نیاز خواهید داشت. آنها از شما می خواهند که حدود 6 هفته پس از زایمان برای معاینه با آنها قرار ملاقات رزرو کنید. در این قرار ملاقات، شما همچنین می توانید در مورد پیشگیری از بارداری و بارداری های آینده صحبت کنید. آنها معمولاً اولین آزمایش روتین انجام شده در بارداری را به شما پیشنهاد می کنند. ایده خوبی است که در مورد تمام هزینه های مورد انتظار مراقبت از خود بپرسید. متخصصان زنان و زایمان نیز در محافل دانشگاهی فعال هستند و در کنفرانس ها و نشریاتی که به پیشرفت دانش پزشکی و گزینه های درمانی اختصاص دارد، شرکت می کنند.

یک متخصص زنان و زایمان نیز می تواند به شما کمک کند بعد از اینکه نوزاد خود را به دنیا آوردید و با مسائلی مانند افسردگی پس از زایمان مواجه شدید. OB/GYN ها و متخصصین زنان و زایمان به طور خاص برای کمک به رسیدگی به نگرانی های بهداشتی خاص بارداری آموزش دیده اند. پس از تولد، متخصص زنان و زایمان شما خونریزی، عملکرد روده و مثانه شما را کنترل می کند و شما را برای علائم لخته شدن خون یا سایر شرایط پس از زایمان بررسی می کند. اگر بهبودی شما خوب پیش رفت، آنها به شما اجازه می دهند بین یک تا چهار روز بعد به ترنگ چین بروید. اگر یک متخصص زنان و زایمان خصوصی داشته باشید، معمولاً قبل از ترک بیمارستان شما را معاینه می کنند.
جهت مطالعه مقالات بیشتر به سایت https://www.healthlook.ir مراجعه نمایید.

متخصصان زنان و زایمان مراقبت های جراحی را برای زنان در دوران بارداری و زایمان ارائه می دهند. هنگامی که باردار هستید، مراجعه به متخصص زنان و زایمان نیز با بررسی سلامت (فشار خون، وزن و نمونه ادرار به کیم ترا برای علائم پره اکلامپسی یا دیابت بارداری) آغاز می شود. پزشک به ضربان قلب کودک شما گوش می دهد و شکم شما را حس می کند تا اندازه و موقعیت کودک را بررسی کند.

متخصصین زنان و زایمان برای ارائه مراقبت های پزشکی در دوران بارداری (مراقبت های قبل از زایمان)، زایمان و زایمان، پس از زایمان (مراقبت های پس از زایمان) آموزش دیده اند. متخصصان زنان و زایمان مهارت های مدیریت بارداری و زایمان های پیچیده یا پرخطر را دارند و می توانند مداخلات و سزارین را انجام دهند. اکثر متخصصین زنان و زایمان نیز در زمینه بهداشت باروری زنان (زنان و زایمان) آموزش دیده اند. OB/GYN ممکن است در یک کلینیک، بیمارستان، مطب پزشکی یا دانشگاه کار کند و برخی از آنها مطب خصوصی خود را دارند. ممکن است کنجکاو باشید که بدانید تعریف OB/GYN از یک روز عادی چیست. پزشکان متخصص زنان و زایمان بیشتر وقت خود را صرف دیدن بیماران، کمک به زایمان، یا انجام جراحی و سایر اقدامات پزشکی می کنند.

زایمان در منزل یک تجربه‌ی تازه و متفاوت برای زنانی است که تمایل دارند در محیطی آرام و طبیعی، بدون مداخلات پزشکی اضافی، و با حضور مامای متخصص، این رویداد مهم را تجربه کنند. در این روش، زنان معمولاً با استفاده از تکنیک‌های تنفسی و روش‌های مراقبتی، بدون استفاده از داروهای تسکین درد، به دنیا می‌آورند. این روند اغلب به عنوان یک تجربه قدرت‌بخش و متحول‌کننده توصیف می‌شود که به مادران امکان می‌دهد به طور کامل و مستقل در فرایند زایمان شرکت کنند و ارتباط نزدیکی با نوزاد خود برقرار کنند. با این حال، برای انجام زایمان در منزل، نیاز به بررسی دقیق و آماده‌سازی کافی و همچنین مراقبت از امکانات پزشکی ضروری است تا در صورت بروز هرگونه مشکل، امکان مداخله و انتقال به مراکز پزشکی تضمین شود.

 

هرچند که برخی افراد به زایمان در منزل روی می‌آورند، اما در مواردی ممکن است نیاز به مراجعه به بیمارستان و استفاده از خدمات پزشکی حرفه‌ای باشد، به‌خصوص اگر پیش‌بینی‌های پزشکی نشان دهد که زایمان به طریق طبیعی در خانه ریسک‌های بیشتری را به همراه دارد یا در صورت بروز مشکلاتی از جمله نیاز به عمل جراحی. در نهایت، تصمیم برای زایمان در منزل یا بیمارستان باید با مشاوره و توصیه‌ی پزشک خانواده و مامای مسئول گرفته شود تا بهترین تجربه و مراقبت برای مادر و نوزاد فراهم شود.

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد