چه چيزي زودتر از ترميم دندان رخ مي دهد؟

مقاله در كليه زمينه هاي شغلي

چه چيزي زودتر از ترميم دندان رخ مي دهد؟

۶۲ بازديد

زماني كه شامل كاربيدهاي دنداني مي شود، احتمالاً مي توانيد روي Kerr حساب كنيد تا ابزارهاي با كيفيت عالي را كه نياز داريد در اختيار شما قرار دهد. Kerr هر NTI و BluWhite Operative Carbides را حمل مي كند كه مي توانيد آن را سفارشي كنيد. همه كاربيدهاي دنداني ما با امنيت بيمار و آسايش شما در افكار ساخته شده اند و براي جلوگيري از لغزش دستگاه حتي در اساساً ظريف ترين روش ها طراحي شده اند. چه دندانپزشكي عمومي يا ريشه دندان را انجام دهيد، راهي پيدا خواهيد كرد كه به ياد داشته باشيد كاربيد جراحي دقيق دندان را براي تكميل درخواست و كار خود بيابيد. Kerr Dental آگاه است كه تسلي بيمار همراه با دقت، تمرين شما را كنار خواهد گذاشت.

جهت كسب اطلاعات بيشتر از اين سايت بازديد نماييد.

به عنوان مثال، در استراليا، دندان شناسي به عنوان يك تخصص دندانپزشكي در نظر گرفته مي شود. با اين حال، برخي از تخصص‌هاي مشابه جراحي دهان و فك ممكن است به هر دو سطح پزشكي و دندان نياز داشته باشند. تصور مي شد كه دندانپزشكي و برخي از شاخه هاي پزشكي در گذشته تاريخي اروپا از تجارت جراحان آرايشگر سرچشمه مي گيرد.

پريودنتيت تخريب رباط‌ها و استخواني است كه به دندان كمك مي‌كند و معمولاً منجر به از دست دادن دندان مي‌شود. چه بايد يك معاينه معمولي را برنامه ريزي كنيد، يا نياز به كار دندانپزشكي گسترده بيشتري داشته باشيد، ما هر مشكلي را كه ممكن است قبل از درمان داشته باشيد رسيدگي خواهيم كرد. ما مطمئن خواهيم شد كه تمام سوالات شما در يك محيط آرام و بدون فشار پاسخ داده مي شود. ما مشتاقيم اعلام كنيم كه اكنون مزاياي تخيلي و پيش بيني گروه VSP® را ارائه مي دهيم. اين مشاركت به عنوان يكي از بزرگترين شركت هاي بيمه چشم انداز در كشور به اين معني است كه كارفرمايان اكنون مي توانند مزايايي را كه كاركنان درخواست مي كنند ارائه دهند. ما مفتخريم كه يك دنبال كننده موفق چند جايزه با كاركنان بسيار متخصص هستيم.

مزاياي عظيم براي بودجه هاي كسب و كارهاي كوچك

با آرايه‌اي برجسته از الماس‌هاي تخصصي براي انتخاب، Kerr Dental پيدا كردن ابزاري را آسان مي‌كند كه با نيازهاي ماهر شما مطابقت دارد. اقدامات قبل از ترميم دندان بستگي به نوع ترميم شما دارد. قبل از هر روشي، مطمئن شويد كه دندان خود را با مسواك زدن و جريان دادن به آن شفاف نگه داريد. دندانپزشك شما حفره ها را در طي يك تميز كردن معمولي كشف مي كند و قرار ملاقاتي را براي اعمال پركردن تعيين مي كند. براي پروتزها، در طي يك ويزيت اوليه، دهان شما را اندازه مي گيرند و مدل هايي از فك شما مي سازند. بسياري از دندانپزشكان توصيه مي كنند كه هر 6 ماه يكبار ميناي دندان را به طور حرفه اي تميز كنيد تا سلامت دهان و دندان به بهترين نحو انجام شود.

درمان هاي دندانپزشكي توسط كاركنان دندانپزشكي انجام مي شود كه اغلب از دندانپزشك و كمك هاي دندانپزشكي تشكيل شده است. اكثر دندانپزشكان يا در مطب هاي شخصي، بيمارستان هاي دندانپزشكي يا موسسات (زندان ها، پايگاه هاي نيروهاي مسلح و غيره) كار مي كنند. اگر مشكلي در ترميم دندان شما وجود دارد - مربوط به ترك در پر كردن دندان شما يا دندان مصنوعي كه به درستي جا نمي شود، فورا به دندانپزشك خود مراجعه كنيد. آنها يك حفره در دندان هاي شما را با آمالگام طلايي، نقره اي، يا مواد پلاستيكي و شيشه اي همرنگ دندان پر مي كنند كه به آنها پركننده هاي رزين كامپوزيت گفته مي شود.

مأموريت ما ارائه يكي از بهترين تجربيات دندانپزشكي به بيماران مبتلا به پتانسيل انساني است. دندانپزشكان ما در ساري بالاترين كيفيت مراقبت هاي دنداني را ارائه مي دهند. اگر ممكن است به دنبال دندانپزشك در ساري باشيد، ما در نزديكي شما قرار داريم. كلينيك دندانپزشكي فرشته كر، طيف گسترده اي از درمان هاي دندانپزشكي زيبايي، عمومي و جراحي را به بيماران مبتلا ارائه مي دهد. سلامت دهان و دندان شما براي ما ضروري است و ما مطمئن خواهيم شد كه با تمام نيازهاي دندانپزشكي خانوادگي شما براي داشتن دندان سالم مقابله مي كنيم.

جهت كسب اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد.

افسانه كرم را مي‌توان در سرودهاي هومري يافت، و با اين وجود، در اواخر قرن چهاردهم پس از ميلاد، جراح گاي دو شاولياك اين فرض را مطرح كرد كه كرم‌ها باعث پوسيدگي دندان مي‌شوند. ايمپلنتولوژي دهان – هنر و علم جايگزيني دندان كشيده شده با ايمپلنت هاي دنداني. روش جراحي دهان و فك و صورت – كشيدن، ايمپلنت و روش جراحي فك، دهان و صورت. راديولوژي دهان و فك و صورت – تحقيق و تفسير راديولوژيك بيماري هاي دهان و فك و صورت.

محل كار ما هميشه فراتر از استانداردها و نكات بهداشتي تنظيم شده توسط CDC و ADA بوده است و ما اكنون به فراتر رفتن از اين الزامات ادامه خواهيم داد. محل كار ما ارائه دهندگان دندانپزشكي رايج و زيبايي را براي همه اعضاي شما عزيزان ارائه مي دهد. آريا دنتال خانه دكتر مايكل زانينوويچ، متخصص پروتزهاي استرالياي غربي است. آريا دنتال و كاركنان دندانپزشكان ما، جايگاه چشمگيري را به عنوان برترين كلينيك دندانپزشكي ايمپلنت و زيبايي پرث ايجاد كرده اند. براي داشتن وكس ارتودنسي ايمن، كارآمد و قابل اعتماد، Kerr Dental خط جامعي از محصولات واكس دندان و واكس ارتودنسي مخصوص كاربرد را ارائه مي دهد. از واكس بيس پليت با قابليت حكاكي آسان گرفته تا موم خوشگل ما، يك موم زيبا با ديد بهينه با رنگ‌هاي زنده كه جلوه‌هاي برش‌دار را براي منبت‌هاي تاج جامد، آنله‌ها و واكس‌آپ‌هاي تشخيصي ايجاد مي‌كند.

تعداد كمي از دندانپزشكان استفاده از واحدهاي محافظ شنوايي شخصي را گزارش كرده اند كه ممكن است هر گونه كم شنوايي بالقوه يا وزوز گوش را جبران كند. فوچارد پيشگام پروتزهاي دنداني بود و راهبردهاي زيادي براي جايگزيني دندان نابجا ابداع كرد. او توصيه كرد كه مي‌توان جايگزين‌هايي را از بلوك‌هاي تراشيده شده از عاج يا استخوان تهيه كرد. او همچنين بريس‌هاي دنداني را راه‌اندازي كرد، اگرچه در ابتدا از طلا ساخته شده بودند، اما متوجه شد كه جاي دندان را مي‌توان اصلاح كرد زيرا دندان‌ها الگوي سيم‌ها را مشاهده مي‌كردند. معمولاً از نخ هاي كتاني يا ابريشمي موم شده براي قفل كردن بريس ها استفاده مي شود. كمك هاي او به دنياي علم دندانپزشكي عمدتاً شامل انتشارات او در سال 1728 Le chirurgien dentiste يا The Surgeon Dentist است.

براي تصاوير قابل اعتماد اشعه ايكس با وضوح بالا، از مجموعه نگهدارنده هاي ديجيتالي فيلم اشعه ايكس Kerr Dental انتخاب كنيد. نگهدارنده‌هاي فيلم ديجيتال ما كه به دليل ماهيت مفيد و بهداشتي‌اش قابل توجه هستند، انواع كبريت‌ها را براي طيف وسيعي از اندازه‌هاي دهان ارائه مي‌كنند و در عين حال ديد كافي را براي سلامت دندانپزشكان حفظ مي‌كنند. نگهدارنده‌هاي فيلم اشعه ايكس دندان ما به‌علاوه براي جدا كردن قطعات براي عكس‌هاي اشعه ايكس سريع از زواياي مختلف دهان، جمع‌آوري مي‌شوند. با توجه به ماهيت بسيار قابل تنظيم آنها، ناراحتي و تنگي فرد مبتلا به حداقل مي رسد. ابزارهاي چرخشي از جمله پركاربردترين ابزارهاي دندانپزشكي هستند. Kerr Dental مفتخر است كه خط ساينده‌هاي NTI® را در رنگ‌هاي سبز، قهوه‌اي، صورتي و سفيد براي سنگ زني بر روي مواد مشابه سراميك، فلزات و كامپوزيت‌ها ارائه مي‌كند.

چه چيزي زودتر از ترميم دندان رخ مي دهد؟

مراقبت دندانپزشكي با كيفيت و سفارشي فقط يك اسم تلفن همراه فاصله دارد. براي تعيين وقت، نام كلينيك دندانپزشكي ما در ساري را در حال حاضر نام ببريد. ما از بيماران جديد و از قبل موجود با آغوش باز به مطب دندانپزشكي خود استقبال مي كنيم. دندانپزشكي اغلب به‌عنوان تخصص پزشكي در حال حاضر كاملاً منحل‌شده در دندان‌شناسي شناخته مي‌شود كه براي اين منظور اين دو عبارت به جاي هم در مناطق خاصي استفاده مي‌شوند.

هنگام انجام روش‌هاي پيچيده ترميمي، بسيار مهم است كه نه تنها ميناي دندان و ساختمان‌هاي استخواني مختلف، بلكه بافت ملايم و لثه را به خوبي در نظر بگيريد. Kerr Dental مي‌داند كه اين بافت ظريف نياز به مراقبت‌هاي تخصصي دارد و طيف گسترده‌اي از محصولات را براي كمك به نيازهاي مديريت بافت نرم براي بسياري از روش‌هاي مختلف ارائه مي‌كند. خواه به يك سيستم انقباض مختصر، طناب‌هاي انقباض آغشته‌شده يا مواد هموستاتيك نياز داشته باشيد، كر دنتال راه‌حل‌هاي مديريت بافت ظريفي را دارد كه در مطب خود به آن نياز داريد. چه به دنبال يك سيمان دنداني كوتاه مدت با كيفيت باشيد يا يك انتخاب هميشگي، Kerr Dental شما را پوشش داده است. سيمان هاي دنداني ما اساساً مبتني بر شيمي نوآورانه اي براي بهينه سازي ترميم هاي دنداني براي زيبايي بي بديل، چسبندگي و تطبيق پذيري خوب هستند. شما فوراً تمايز دندان Kerr را با برداشتن آسان و حداقل حساسيت پس از عمل تشخيص خواهيد داد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر از اين سايت بازديد نماييد.

يكبار مصرف بودن و توسعه تكنولوژيكي طرح هاي تامين سيستم ما براي كمك به كارايي و طول عمر واحد تخليه شما طراحي شده است. به عنوان يك دندانپزشك ماهر و خانواده محور، تسلي بيماران ما اولويت ماست. شفقت و تجربه تيم ما به بيماران ما كمك مي كند تا به آرامش برسند و بفهمند كف دستشان خوب است. ما خدمات كامل دندانپزشكي و اورژانس دندان را در تمام سنين ارائه مي دهيم. از زمان اتمام ديپلم دكتراي متخصص دندانپزشكي، زمان باليني وي صرفاً به توانبخشي دهان، جراحي و مديريت پروتز به طور كامل محدود مي شود.

به ندرت ممكن است دچار عفونت يا واكنش آلرژيك به فلزات استفاده شده شويد. پس از هر فرآيندي بايد هر روز مسواك زدن و نخ دندان كشيدن ميناي دندان را ادامه دهيد. دندانپزشك شما مي تواند از شما بخواهد كه فقط در يك مسير نخ دندان بكشيد و نخ را بكشيد تا به سادگي ترميم كوتاه مدت را از بين نبريد. بريج ها دندان مصنوعي هستند كه براي "پل" كردن شكاف ايجاد شده توسط مقداري از ميناي دندان از دست رفته طراحي شده اند.

پل ها ممكن است از هر دو جهت توسط تاج ها لنگر انداخته و كاملاً در جاي خود سيمان شوند. پل ها از چيني، طلا، آلياژ يا مخلوط توليد مي شوند. ساختار دندان ممكن است در نتيجه پوسيدگي، خراب شدن ترميم از قبل قرار داده شده يا شكستگي دندان شما از بين برود. با ارائه اطلاعات خود به E.M.S. Electro Medical Systems شما مي پذيريد و مي پذيريد كه ما اطلاعات خصوصي شما را مطابق با شيوه هاي شرح داده شده در خط مشي رازداري ما پردازش مي كنيم. ما از دانش خصوصي شما براي ارائه خدمات يا اطلاعات درخواستي به شما استفاده خواهيم كرد.

اطلاعات اخبار اضافي رفاه

اگر به دنبال دندانپزشكي در ساري، بريتيش كلمبيا، يا هر يك از مناطق فراگير هستيد، براي داشتن تخصص دندانپزشكي آرامش بخش و لذت بخش با Angel Care Dental تماس بگيريد. به عنوان يك كلينيك دندانپزشكي خانواده محور، بيماران ما و آسايش خانواده‌هايشان بالاتر از هر چيز ديگري است. در Kerr Endo، ما از شريك بودن شما در ارائه بهترين نتايج براي بيمارانتان خرسنديم. از ورود به شكل دهي تا پر كردن، Kerr Endo كالاهاي نوآورانه اي را ارائه مي دهد كه مي تواند به شما در به حداكثر رساندن موفقيت و افزايش نتايج باليني كمك كند. ديسك هاي الماسي دندان در ساخت، كانتورينگ و شكل دهي لوازم ترميم دندان ضروري هستند. Kerr Dental مفتخر است كه خط كاملي از ديسك هاي الماس دوار را در اندازه ها، انواع و ريزه هاي مختلف ارائه مي دهد.

ما بسياري از اين فرمول‌هاي معمولي صنعتي را در اندازه‌هاي مختلف حمل مي‌كنيم، بنابراين احتمالاً مي‌توانيد گزينه‌هاي آزمايشگاهي دندانپزشكي عالي را در ابعادي كه براي شما مناسب است انتخاب كنيد. Kerr Dental دانش انقلابي را با انتخاب كاملي از خط خود از Diamonds Kerr Rotary تركيب كرده است. دوره Unimatrix® Bonding با رعايت دقيق الزامات گواهينامه ISO و فناوري برتر Unimatrix® Bonding، گرفتگي را به دليل موقعيت يكنواخت الماس به حداقل مي رساند. اين دوره از سطوح الماس در معرض اضافي بر روي اطلاعات و لبه ها براي قابليت برش كلي برتر فراهم مي كند. اين فرزهاي الماسي دنداني با كيفيت بالا در بسته‌هاي اندازه‌هاي متعدد به راحتي ارائه مي‌شوند.

آزمايشگاه‌هاي دندان‌پزشكي به تجهيزات و مواد زيادي نياز دارند تا كارگران راهي براي انجام كار خود و اجراي مؤثر پيدا كنند. بزرگترين آزمايشگاه هاي دندانپزشكي به سادگي تجهيزات پيشرفته اي ندارند. آنها بايد به خوبي با اصول اوليه به عنوان يك بخش اساسي از تعمير و نگهداري آزمايشگاه معمولي باشند. Kerr Dental مجموعه بزرگي از لوازم دندانپزشكي را ارائه مي دهد. اقلام كوچكي كه هر مطب و آزمايشگاه دندانپزشكي براي كار كردن به آنها نياز دارد. از كوليس ها گرفته تا بوته ها و نشانگرهاي تخصصي، Kerr همه چيزهايي را دارد كه براي اينكه آزمايشگاه شما به خوبي كار كند. خط VioNex Kerr Dental علاوه بر اين شامل چندين كالا مي‌شود كه حفظ بهداشت دست دندان را حتي زماني كه آب و صابون در دسترس نيست، تضمين مي‌كند. ژل VioNex No Rinse تعادل مناسبي از ضد عفوني كننده، پاك كننده و نرم كننده پوست را فراهم مي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد