آیا برای حل مشکل خود باید به درمانگر مراجعه کنم؟

۴۷ بازديد

 

مهم است که تمام جنبه های وضعیت خود را با درمانگر خود در میان بگذارید تا بتوان یک محل مناسب را ایجاد کرد. سوابق بالینی بر اساس استانداردهای قانونی و اخلاقی محرمانه نگهداری می شوند. علاوه بر قوانین ویرجینیا که مدیریت کیفیت سوابق بالینی را کنترل می کند، قانون حمل و پاسخگویی بیمه سلامت (HIPAA) نگهداری، انتقال و کپی شیوه های تمام سوابق پزشکی را الزامی می کند. مرکز خدمات روانشناختی از استانداردهای بالای عمل HIPAA و کلیه قوانین ایالتی حاکم بر سوابق بالینی پیروی می کند. کارکنان کلینیک ممکن است نیاز به مشورت با سایر متخصصان بهداشت روان و/یا نمایندگان ایمنی عمومی داشته باشند تا به نگرانی های ایمنی رسیدگی کنند. درباره اینکه چگونه خدمات مشاوره و روانشناختی از رفاه روانی و عاطفی جامعه دانشگاه کلمبیا حمایت می کند بیشتر بیاموزید.

برای درخواست کپی های رکورد، مشتری باید یک شناسه تصویری صادر شده دولتی، یک انتشار محضری از اطلاعات ارائه کند و 72 ساعت کاری برای پردازش درخواست (به استثنای تعطیلات و تعطیلات ترم) اجازه دهد. اگر متوجه شدید که مشکل شما بر عملکرد روزانه شما تأثیر می گذارد، ممکن است مفید باشد که با یک درمانگر مشورت کنید. زمانی که درگیر این موضوع می شوید، در تمرکز بر سایر زمینه های زندگی خود مشکل دارید، یا تغییرات خلقی قابل توجهی دارید، از داشتن یک زندگی کامل محدود می شوید. مشاوره با یک درمانگر یک تبادل مدبرانه است که می تواند به دستیابی به دیدگاه و شناسایی راه های جایگزین برای مدیریت موقعیت کمک کند. مرکز خدمات روانشناختی متعهد به کمک به دانشکده روانشناسی و دانشکده مشاوره با تلاش های تحقیقاتی مداوم آنها است.

مرکز مشاوره مبتنی بر جامعه ارائه یک محیط امن برای رسیدگی به نگرانی ها

ارجاع و پیوند به سایر بخش ها و منابع پردیس برای رفع نیازهای علمی، اساسی، بین فردی و رشدی دانش آموز. ما برای افرادی که سیستم عدالت کیفری باید آنها را مدیریت کند، یک رویکرد درمان و مهار ارائه می دهیم. ما بهترین تلاش خود را برای کاهش خطر هر فردی که در جامعه است یا دوباره وارد جامعه می شود انجام می دهیم. این شامل کسانی می شود که در حال انکار هستند، که خطر آنها را نیز می توان کاهش داد حتی در حالی که مسئولیت کامل اعمال خود را بر عهده نمی گیرند. شاید شما افسرده یا مضطرب هستید - شاید در مورد آینده یک رابطه مطمئن نیستید، یا فقط احساس می کنید که زندگی ای را که قرار بود انجام دهید، انجام نمی دهید.

چگونه می توانم بفهمم که برای مشکلم باید به یک درمانگر مراجعه کنم؟

عواملی که بر نتایج درمان تأثیر می گذارند عبارتند از اینکه چقدر با درمانگر خود ملاقات می کنید، چقدر متعهد هستید که در خارج از جلسه روی مسائل خود کار کنید و شدت مشکل. Lyra به اعضای UC SHIP امکان دسترسی به مراقبت های محرمانه برای سلامت عاطفی و روانی، نحوه، زمان و مکان مورد نیاز را ارائه می دهد. ماموریت ما ارائه درمان و مدیریت حرفه ای به هر جامعه ای با تعهد به کاهش خطر از طریق مدل توسعه برنامه توسعه است. ما تلاش می کنیم تا با هر فردی کار کنیم تا عوامل مؤثر در رفتار آنها را شناسایی کنیم و آنها را برای توسعه مهارت های خود مدیریتی برای زندگی در آینده ای سالم و بدون آسیب راهنمایی کنیم.
برای مطالعه بیشتر به سایت https://www.4ou.ir مراجعه کنید.

پزشکان ما ارائه یک محیط امن و فراگیر برای همه افرادی که به مراقبت های بهداشت روانی نیاز دارند، اولویت دارند. پزشکان ما با تحقیقات و روندهایی که به خدمات موثر برای مشتریان ما تبدیل می شود، به روز می مانند. ما از یک رویکرد تیمی در جنبه های درمان استفاده می کنیم، از جمله پایگاه دانش گسترده ای که از طریق آموزش و مشاوره در میان کارکنان حرفه ای ما به اشتراک گذاشته می شود.

تیم ICPC - به عنوان درمانگران حرفه ای، و از تجربه شخصی آنها از کار و زندگی در سطح بین المللی - چالش های پیش روی کودکان، نوجوانان، بزرگسالان، زوج ها و خانواده ها را درک می کند. برای بیش از 30 سال، مرکز مشاوره و روان درمانی، شرکت متعهد به بهبود ایمنی در جوامع ما بوده است. ما برنامه های درمان و مدیریت ایمن، انتقالی و مبتنی بر جامعه را با بالاترین کیفیت توسعه می دهیم تا به افراد کمک کنیم تا به طور ایمن و مؤثر پس از بازداشت یا محدودیت دوباره وارد جامعه شوند.

اگر سؤالات کلی دارید یا مایل به تعیین قرار ملاقات هستید، احساس کنید که با کارکنان دفتر ما تماس بگیرید یا ایمیل بزنید و آنها به موقع با شما تماس خواهند گرفت. کلینیک ما در نزدیکی تقاطع خیابان واشنگتن و خیابان غربی در مرکز شهر آلبانی واقع شده است. ورودی در مجاورت سایه بان سبز انجمن شمال شرقی نابینایان در آلبانی قرار دارد. ما اینجا هستیم تا با استفاده از مداخلات حساس، آگاهانه و سازنده که به تنوع در نژاد، قومیت، فرهنگ، جنسیت، جنسیت، مذهب و توانایی احترام می گذارد، به شما گوش دهیم و پاسخ دهیم.

ما به عنوان یک مرکز جامع مشاوره دانشجویی، متعهد به ایجاد محیطی هستیم که استقبال و تأیید کند، تنوع را ارج بگذارد و به تفاوت های فردی و فرهنگی اهمیت دهد. CAPS توسط مشاوران و روانشناسان دارای مجوز کار می شود که مراقبت های حساس فرهنگی و آگاهانه از آسیب را ارائه می دهند. ما از موفقیت دانشجویان با ارائه مراقبت شخصی با کیفیت بالا به همه دانشجویان KSU و مشاوره با جامعه دانشگاه حمایت می کنیم. لطفاً وب ترانگ ما را کاوش کنید تا همه چیزهایی را که CAPS می تواند ارائه دهد و اینکه چگونه می توانیم در مورد سلامت روان و نیازهای تحصیلی شما به شما کمک کنیم را مشاهده کنید. مرکز روانشناسی طیف گسترده ای از خدمات از جمله روان درمانی فردی، زوج درمانی و خانواده درمانی، گروهی و مدیریت دارو را برای مسائل بهداشت روانی/سلامت رفتاری مراجعین خود ارائه می دهد.
مشاهده مقالات بیشتر https://www.hamyarbastan.ir

لطفاً توجه داشته باشید که وب سایت PCC در حال حاضر در حال به روز رسانی و بازسازی است. ما از هرگونه سؤالی در مورد خط مشی ها و خدمات ما استقبال می کنیم. در صورت تمایل به توضیح بیشتر، لطفا با شماره تلفن بالا با ما تماس بگیرید. کشیش ها می توانند اعضای کلیسای خود را برای ارزیابی و درمان در PSC تأیید کنند. بر اساس ارجاع، عضو کلیسا واجد شرایط کاهش 50 درصدی هزینه های درمان استاندارد و هزینه یک باتری آزمایش است. پرداخت ها را می توان با اعتبار، نقدی (تغییر دقیق قدردانی می شود) یا مبلغ پرداختی به دانشگاه ریجنت انجام داد.

این مرکز مشاوره و درمان مختصری را برای کمک به دانشجویان برای مقابله با نگرانی های شخصی، تحصیلی و شغلی ارائه می دهد. مشاوران و روانشناسان ICPC با افراد، کودکان، نوجوانان، زوج ها و خانواده ها کار می کنند تا به انواع مسائل مربوط به سلامت روان که ممکن است در روابط بین فردی رضایت بخش در ترانگ چین و محل کار اختلال ایجاد کند، رسیدگی می کنند. پس از یک فرآیند بررسی (نماینده اساتید و دانشجویان)، ارائه های منتخب در مجموعه های پاییز و بهار ارائه می شوند.

دانش آموزان برای کنفرانس ویدیویی و حفظ حریم خصوصی باید به یک وای فای و وای فای دسترسی داشته باشند. تیم ICPC روابط طولانی مدت با مدارس و سایر مؤسسات آموزشی برای حمایت از دانش آموزان، والدین، اساتید و کارکنان دارد. مرکز خدمات روانشناختی (PSC) خدمات روانشناختی را به کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در منطقه پایتخت ارائه می دهد. SilverCloud ابزارهای شخصی سازی شده برای سلامت روان را فراهم می کند، برنامه tư vấn برای نیازهای فردی - طراحی شده و هدفمند برای کمک به شما برای مقابله با مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوید.

تیم خدمات مشاوره و روانشناسی (CAPS) به دانش آموزان خدمت می کند و کل جامعه GW را درگیر می کند و برای ایجاد فرهنگ حمایت و ارتباط با رفاه دانش آموزان تلاش می کند. ما با همکاری مستقیم با دانش آموزان برای غلبه بر چالش ها و مشکلاتی که ممکن است با موفقیت تحصیلی، عاطفی و شخصی تداخل داشته باشند، از سلامت روان و توسعه شخصی حمایت می کنیم. در مرکز روان درمانی و مشاوره نیویورک، ما معتقدیم که همه سزاوار دسترسی به بهترین مراقبت های بهداشت روان هستند و این باور را هر روز به عمل تبدیل می کنیم. از استخدام کارمندان دوزبانه و چندفرهنگی که در محله هایی زندگی می کنند که ما به آنها خدمات می دهیم، تا باز ماندن در ۷ روز هفته، تا تلاش های مستمر خود در ارتباط با جامعه، ما متعهد به بهبود کیفیت مراقبت برای جمعیت های محروم نیویورک هستیم. کتاب ها قبل از هر جلسه انتخاب می شوند تا بحث های موضوعی را در امتداد ابعاد مختلف معنویت، رشد اخلاقی، عملکردهای اخلاقی، و بهزیستی روان شناختی راهنمایی کنند. شیوه بحث برای پرداختن به چالش های یکپارچه سازی قانع کننده از چارچوب سقراطی (پرسش از حوزه های بدون پاسخ روشن) طراحی شده است.

ماموریت خدمات مشاوره و روانشناختی (CAPS) ارتقای رفاه روانی کل جامعه دانشگاه و در نتیجه تسهیل حفظ و تجربه آموزشی موفق دانشجویان، اساتید و کارکنان است. تست روانشناختی برای ADD/ADHD، اختلالات یادگیری، عملکرد شناختی (به عنوان مثال، هوش، حافظه، عملکرد اجرایی)، شخصیت، و نگرانی های مصرف مواد در دسترس است. هنگامی که از نظر بالینی مناسب باشد، آزمایش می تواند به روشن شدن تشخیص سلامت روان و تعیین اهداف درمانی مناسب کمک کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد