مشترياني را براي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي پيدا كنيد

۵۵ بازديد

در سال 1958 در بازار ايتاليا ظاهر شد و تا سال 1965، 23 درصد از خانواده‌ها يكي از آنها را خريداري كردند كه در سال 1970 به 42 درصد رسيد. تفسير در همه جا ظاهر شد، از تبليغات گرفته تا مطبوعات تخصصي، تا بررسي هاي زنان. معماران و طراحان فضايي را براي شگفتي جديد باز كردند، زيرا زبان تبليغاتي كه اين دستگاه را جشن مي‌گرفت، به عنوان راز «پيشرفت» و «آزادي» و «رهايي» به گروهي از ستايش لوازم خانگي تبديل شد. از سوي ديگر، شوهران همچنان اصرار داشتند كه خودروي خانوادگي را رانندگي كنند. تبليغات چيني به شدت به سمت گوشي هاي هوشمند حركت مي كند و تلويزيون را پشت سر مي گذارد. تمركز شركت‌ها در چين به طور فزاينده‌اي بر تبليغات موبايلي نسبت به تبليغات تلويزيوني است.

تاريخچه اقدام

به گفته اداره تبليغات اينترنتي، يك پلتفرم سمت تقاضا 10 ميلي ثانيه براي پاسخ به يك پيشنهاد فرصت دارد. بورس آگهي پيشنهاد برنده را انتخاب مي كند و به هر دو طرف اطلاع مي دهد. داده‌هاي شخص اول به داده‌هاي بازيابي شده از پلتفرم‌هاي مديريت ارتباط با مشتري، علاوه بر محتواي وب‌سايت و رسانه پولي يا داده‌هاي بين پلتفرمي اشاره دارد. اين مي‌تواند شامل داده‌هايي از رفتارها، اقدامات يا علايق مشتري باشد.

پلتفرم‌هاي سمت تقاضا از طرف آژانس‌هاي تبليغاتي عمل مي‌كنند كه آگهي‌هايي را مي‌فروشند كه برندها را تبليغ مي‌كنند. بنابراين پلتفرم‌هاي سمت تقاضا داراي تبليغات آماده نمايش هستند و در جستجوي كاربران براي مشاهده آنها هستند. مناقصه گران اطلاعات مربوط به كاربر را براي مشاهده آگهي آماده مي كنند و بر اساس اين اطلاعات تصميم مي گيرند كه چقدر براي خريد فضاي تبليغاتي پيشنهاد دهند.

Dentsu به دليل منشاء آن به عنوان نماينده رسانه، شركت غالب در ژاپن است. اين اولين تبليغات روزنامه ژاپن و همچنين اولين تبليغات تلويزيوني را توليد كرد. اين شركت در سال 1901 به عنوان شركت تبليغاتي ژاپن و شركت خدمات تلگرافيك توسط هوشيرو ميتسوناگا تأسيس شد. در سال 1936، بخش خبري خود را به خبرگزاري دومي فروخت تا بر تبليغات متمركز شود.

مشترياني را براي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي پيدا كنيد و ببنديد

آگهي‌هاي محصولات با ارزش بالا در روزنامه‌هاي انگليسي زبان مانند The Hindu و The Madras Mail كه اروپايي‌ها و هندي‌هاي با موقعيت بالا را هدف قرار مي‌دهند، ظاهر مي‌شود. در مقابل، تبليغات براي محصولات كم‌ارزش معمولاً در مقالات بومي قرار مي‌گيرند و هدف آن طبقه متوسط ​​پايين‌تر با قدرت خرج كردن بسيار محدود است. طبقه كارگر و جمعيت دهقانان، با درآمدهاي قابل تصرف بسيار پايين، به ندرت مورد هدف آژانس هاي تبليغاتي قرار مي گيرند. تجار محلي ممكن است از علائم و پوسترها براي رسيدن به آنها استفاده كنند. كريكت يكي از ورزش‌هايي است كه هندي‌ها در آن موفقيت‌هاي بين‌المللي داشته‌اند، به طوري كه ستاره‌هاي كريكت پشتيبانان برجسته‌اي در تبليغات ملي هستند.

تبليغات آنلاين شامل بازاريابي ايميلي، بازاريابي موتورهاي جستجو، بازاريابي رسانه هاي اجتماعي، بسياري از انواع تبليغات نمايشي و تبليغات موبايلي است. تبليغات به طور فزاينده‌اي از طريق سيستم‌هاي نرم‌افزاري خودكار كه در چندين وب‌سايت، سرويس‌هاي رسانه‌اي و پلت‌فرم‌ها، معروف به تبليغات برنامه‌اي، كار مي‌كنند، ارائه مي‌شوند.
لطفاً جهت دسترسي به بهترين آگهي اينترنتي كليك كنيد
تبليغات نمايشي پيام تبليغاتي خود را به صورت بصري با استفاده از متن، لوگو، انيميشن، فيلم، عكس يا ساير گرافيك ها منتقل مي كند. تبليغات نمايشي همه جا در سيستم هاي آنلاين از جمله وب سايت ها، موتورهاي جستجو، پلتفرم هاي رسانه هاي اجتماعي، برنامه هاي كاربردي موبايل و ايميل وجود دارد. گوگل و فيس بوك بر تبليغات نمايشي آنلاين تسلط دارند كه به بازار بسيار متمركز تبديل شده است و تخمين مي زند كه آنها 70 درصد از درآمد كلي تبليغات ديجيتال ايالات متحده در سال 2016 را بر عهده داشته اند. هدف از تبليغات نمايشي كسب ترافيك، كليك يا محبوبيت بيشتر براي برند يا سازمان تبليغاتي تبليغ‌كنندگان نمايش اغلب كاربراني را با ويژگي‌هاي خاص هدف قرار مي‌دهند تا تأثير تبليغات را افزايش دهند.

داده‌هاي شخص دوم به تركيبي از آمار مربوط به استخرهاي كوكي در نشريات و پلتفرم‌هاي خارجي اشاره دارد. همچنين امكان مذاكره با يك ناشر خاص براي ايمن كردن نقاط داده يا مخاطبان خاص وجود دارد. داده‌هاي شخص ثالث از ارائه‌دهندگان خارجي و اغلب از وب‌سايت‌هاي متعدد جمع‌آوري مي‌شوند. كسب‌وكارها داده‌هاي شخص ثالث را مي‌فروشند و مي‌توانند اين اطلاعات را از طريق مجموعه‌اي از راه‌هاي توزيع به اشتراك بگذارند.

مطالعات متعددي براي كشف اينكه چگونه تبليغات بر رفتار مصرف كننده تأثير مي گذارد، انجام شده است. همه آنها بر اين واقعيت اتفاق نظر دارند كه تبليغات مي تواند تا حد زيادي بر افكار عمومي تأثير بگذارد. برندها، دولت‌ها، سازمان‌هاي غيردولتي و حتي سازمان‌هايي مانند يونيسف و CRY از تبليغات براي شنيده شدن توسط مردم استفاده مي‌كنند. همچنين اعتقاد بر اين است كه اگر براي تبليغات و تبليغات نبود، مردم از بسياري از محصولات و ويژگي هاي آنها اطلاعي نداشتند. همچنين ثابت شده است كه تبليغات باعث ايجاد علاقه در مصرف كنندگان به محصولات مي شود و احتمال خريد را براي آنها افزايش مي دهد.

بازاريابي موتورهاي جستجو شامل تمام اقدامات تبليغ كننده براي برجسته تر كردن ليست يك وب سايت براي كلمات كليدي موضوعي است. كلمات تبليغاتي گوگل براي تبليغ كنندگان براي استفاده و ايجاد كمپين راحت بود. و آنها متوجه شدند كه اين ابزار كار منصفانه‌اي را انجام مي‌دهد، تنها با دريافت هزينه كليك يك نفر روي تبليغ، كه به عنوان هزينه هر كليكي كه يك پني براي آن دريافت مي‌شود، گزارش مي‌شود. اين باعث شد كه تبليغ‌كنندگان كمپين را با تعداد كليك‌ها زير نظر داشته باشند و از رديابي تبليغات رضايت داشته باشند. صرافي تبليغات پيشنهاد را براي مناقصه به پلتفرم هاي سمت تقاضا ارائه مي دهد.

تبليغات يك تاكتيك متقاعد كننده است كه براي ترغيب مردم به انجام آني معامله طراحي شده است. علائم دستگاه به همين دليل است كه ما داده‌هاي دستمزد بيمه‌هاي سلامت ملي را در طول سه موج اول COVID-19 در آلمان (ژانويه 2020 - مه 2021) ارائه شده توسط مؤسسه سيستم پرداخت بيمارستاني تجزيه و تحليل كرديم. از سوي ديگر، مطالعات نشان مي دهد كه حتي آن تبليغاتي كه توسط كاربران "ناديده گرفته مي شوند" ممكن است به طور ناخودآگاه روي كاربر تأثير بگذارند.

در 20 سال اول كنترل كمونيست چين، مائو تسه تونگ تلاش كرد تا شيوه هاي تبليغاتي طولاني مدت روزنامه هاي چيني را معكوس كند و آن را نقض سرمايه داري در اهداف سوسياليسم تلقي كرد. مصرف گرايي، كه در شانگهاي به شدت توسعه يافته بود، براي ديدگاه كمونيستي مبتني بر دهقان مائو مضحك بود. اين رويكرد باعث بدتر شدن قحطي‌هاي عظيمي شد كه وقتي منابع ملي به قيمت توليد غذاي اوليه به توليد كارخانه‌اي بسيار ناكارآمد اختصاص يافت، روي داد. از سوي ديگر، تبليغات در حزب كمونيست هنر بسيار توسعه يافته اي بود و به اين ترتيب نوعي سازش حاصل شد. تبليغات سوسياليستي به جاي منافع محصولات براي مصرف كننده فردي، بر خير جمعي تأكيد داشت.

با اين حال، سؤالاتي وجود دارد كه قوانين حوزه قضايي اعمال مي شود و كدام آژانس هاي نظارتي داراي صلاحيت اجرايي بر فعاليت هاي فرامرزي هستند. بسياري از قوانين به طور خاص روش هاي ارائه تبليغات آنلاين را تنظيم مي كنند. به عنوان مثال، تبليغات آنلاين ارائه شده از طريق ايميل نسبت به همان محتواي تبليغاتي كه از طريق تبليغات بنري ارائه مي شود، مقررات بيشتري دارد.
جهت كسب اطلاعات بيشتر از سايت سايت 118work بازديد نماييد
در ميان ساير محدوديت‌ها، قانون CAN-SPAM ايالات متحده در سال 2003 مستلزم آن است كه هر ايميل تجاري مكانيزم انصراف ارائه دهد. به طور مشابه، تبليغات تلفن همراه تحت قانون حمايت از مصرف كننده تلفني در سال 1991 است كه قبل از ارسال تبليغات از طريق پيام متني، كاربر را ملزم به شركت در آن مي كند. نكته كليدي در بازار جديد اين بود كه مصرف كنندگان سطح بالا در مكزيك معمولاً "malinchismo" را به نمايش مي گذارند كه براي مارك هاي وارداتي آمريكايي به جاي مارك هاي محلي مكزيكي ترجيح داده مي شود.

اين اطلاعات مشتري تركيب شده و به پلتفرم سمت عرضه بازگردانده مي‌شود، كه اكنون مي‌تواند پيشنهاد فضاي تبليغاتي را همراه با اطلاعاتي درباره كاربري كه مي‌خواهد بسته‌بندي كند. آن را مشاهده كنيد پلت فرم سمت عرضه، آن پيشنهاد را به يك صرافي تبليغاتي ارسال مي كند. در 3 مه 1978، يك بازارياب از DEC، گري تورك، ايميلي را براي اكثر كاربران سواحل غربي ARPANET در آمريكا فرستاد و يك خانه باز براي مدل جديدي از يك كامپيوتر DEC را تبليغ كرد.

تبليغ‌كنندگان راه‌هاي متنوعي براي ارائه پيام‌هاي تبليغاتي خود دارند، از جمله توانايي انتقال تصاوير، ويديو، صدا و پيوندها. برخلاف بسياري از تبليغات آفلاين، تبليغات آنلاين نيز مي توانند تعاملي باشند. به عنوان مثال، برخي از تبليغات به كاربران اجازه مي دهند تا درخواست هاي خود را وارد كنند يا به كاربران اجازه مي دهند تبليغ كننده را در رسانه هاي اجتماعي دنبال كنند. موتورهاي جستجو اغلب از نشانه هاي بصري براي متمايز كردن نتايج حمايت شده از نتايج ارگانيك استفاده مي كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد