توسعه كسب و كار جديد به ويژه براي شركت هاي مشاوره مديريت اولويت بالايي دارد، زيرا به دليل ماهيت كار، بسياري از مشتريان تعهدات تكراري نيستند. كارشناسان قابل مشاهده به توليد سرنخهاي بيشتر كمك ميكنند و اعتبار شما را در بازار تقويت ميكنند و بستن فروش بيشتر و رشد را آسانتر ميكنند. تنگستن به تغيير نام يك شركت كمك كرد و به آنها كمك كرد تا هويت برند جديدي پيدا كنند. تنگستن در كمك به مشتري خود براي يافتن يك نام منحصر به فرد براي سايت خود مؤثر بود، كه به مشتري كمك كرد حضور آنلاين خود و URL مورد نياز خود را ايجاد كند. Lee Frederiksen، Ph.D. چه كسي چكمه ها را در دفتر ما مي پوشد؟ آن لي، شريك مديريتي ما است كه هر روز يك جفت چكمه كابويي مي پوشد و استراتژي و تحقيق را براي مشتريان خود هدايت مي كند.
يك مثال اين است كه اگر دو شركت بزرگ در يك نظرسنجي صنعتي شريك شوند تا مخاطبان خود را گسترش دهند. برندسازي شركتي شامل ترويج نام و نام تجاري يك شركت به جاي محصولات يا خدمات است. يكي از نمونه هاي برندسازي شركتي، كسب و كارهاي تجاري برندي است كه توليد و توزيع مي كنند، مانند برچسب ها، ظروف نوشيدني، و پوشاك. برندسازي شركتي به گسترش آگاهي از برند كسب و كار از طريق ابزارهايي غير از خود محصول كمك مي كند. يكي از نمونه هاي موفقيت آنها در توسعه وب از دانشگاه كريتون است كه خود را به برندسازي منحصر به فرد نياز پيدا كردند. Daake به آنها كمك كرد تا استراتژي برند موجود خود را احيا كنند تا در يك بازار شلوغ برجسته شوند و تأثير قدرتمندي بر مشتريان بيشتري نسبت به قبل بگذارند.
با مدرك دكتري در روانشناسي رفتاري، لي يك محقق سابق و استاد منصب در ويرجينيا تك است، جايي كه او به يك مرجع ملي در مديريت رفتار سازماني و بازاريابي تبديل شد. او دانشگاه را ترك كرد تا سه شركت با رشد بالا را راه اندازي و اداره كند، از جمله يك داستان موفقيت آميز 80 ميليون دلاري. مشاوران برند تجزيه و تحليل، راه حل ها و تخصص بازاريابي كلي را براي شركت ها براي فروش محصولات خود ارائه مي دهند. آنها اين كار را با تجزيه و تحليل برند و مشاهده عملكرد آن در برابر رقبا انجام مي دهند.
جهت كسب اطلاعات بيشتر از سايت وب برندينگ بازديد نماييد
آنها تنوع 13 برند ما را درك مي كنند و با تيم داخلي من همكاري مي كنند تا آنها را در استراتژي خود براي استقرار رسانه، نام تجاري و دارايي هاي ديجيتال در همه پلتفرم هاي ما راهنمايي كنند. برندسازي مشترك شامل دو برند است كه وارد يك مشاركت استراتژيك مي شوند تا آگاهي از محصولات و خدمات خود را افزايش دهند.
برندسازي چيست؟
هنگامي كه يك نام تجاري نياز به افزايش آگاهي از برند از سوي آژانسي دارد كه ميدانند ارائه خواهد كرد، از Ruckus كمك ميگيرند. هنگامي كه شركت هايي مانند Mastercard به يك راه موثر و سريع براي بهبود هويت برند خود نياز دارند، به شركاي Tenet مراجعه مي كنند. اين آژانس برندينگ مستقر در نيويورك سالها است كه توسعه برند را براي برندهاي سراسر جهان ارائه ميكند و خود را به عنوان يك نام اصلي در برندسازي پيشرفته معرفي كرده است. دانستن محل سرمايه گذاري دلارهاي بازاريابي براي رشد ارزش ويژه برند بسيار مهم است. با در نظر گرفتن اين هدف، استراتژيهاي ساخت برند را براي دستيابي به مشتريان جديد و افزايش آگاهي از برند توسعه ميدهيم.
نمونه كارها، بررسيها، و مطالعات موردي را مرور كنيد تا در مورد شركتهاي بازاريابي برند كه با آنها ارتباط برقرار كنيد، تحقيق كنيد. پس از اينكه ليست كوتاهي از 5 شركت برتر استراتژي برند خود را ايجاد كرديد، از وب سايت آنها بازديد كنيد و براي كسب اطلاعات بيشتر يك تماس مقدماتي برنامه ريزي كنيد. در واقع، شركتهاي مشاوره مديريت نسبت به شركتهاي ديگر صنايع خدمات حرفهاي، مانند حسابداري و AEC، درصد بيشتري از درآمد را صرف بازاريابي ميكنند. از آنجايي كه شما معمولاً تخصص و مشاوره مي فروشيد، ضروري است كه به مخاطبان خود كمك كنيد تا دقيقاً چه نوع مشاوره و تخصص ارائه مي دهيد.
تمركز ما كسب و كار شماست
سرمايه گذاري در يك آژانس برندسازي يكي از راه هاي اطمينان از برخورد استراتژيك با نام تجاري تجاري است. يك شركت برندسازي برتر به شما كمك ميكند تا برند خود را تعريف كنيد، دستورالعملها را جمع آوري كنيد و پيام برند خود را به صورت داخلي و خارجي منتقل كنيد. براي كمك به شما براي شروع يافتن و استخدام يك آژانس بازاريابي برند، ليستي از برخي از آژانس هاي برند برتر از سراسر جهان ايجاد كرديم.
آيا به دنبال رشد كسب و كار خود از طريق محصولات و خدمات جديد هستيد؟ ما از طريق راه اندازي بازار به مشتريان در راهبردهاي نوآوري، ارزش پيشنهادي و توسعه فرآيند نوآوري كمك مي كنيم. آنها از برندهايي استقبال ميكنند كه به زبان آنها صحبت ميكنند، ارزشهايشان را به اشتراك ميگذارند، استانداردهاي آنها را برآورده ميكنند و به روشهاي معتبرتر و پوياتر به هم متصل ميشوند. به عنوان يك شركت پيشرو در استراتژي برند جهاني، ما برندهاي ضروري را مي سازيم. ما به شكلدهي هويت برند شما به گونهاي كمك ميكنيم كه براي كسبوكار و مشتريان شما حياتي باشد و از سايرين متمايز شود.
برندسازي مي خواهيد
يك استراتژي برند كه به خوبي طراحي شده باشد، شما و كسب و كارتان را با كارمندان، تيم بازاريابي، سهامداران و مشتريانتان هماهنگ مي كند. با تعريف صداي برندتان، پيامرساني اصلي و گامهاي بعديتان، با اطمينان با شركايتان ارتباط برقرار كنيد. با خدمات استراتژي برند ما، در مورد صحبت درباره برند و محصولات خود همه را در يك صفحه قرار دهيد. همكاري نزديك من با Axiom به من اين امكان را داده است كه اهميت برند شخصي خود را از طريق وب سايت، پلتفرم هاي رسانه هاي اجتماعي، مشاركت هاي بازاريابي و اخيراً پخش جرياني در Twitch درك كنم و رشد دهم.
شركتهاي توسعه برند به كسبوكارها كمك ميكنند تا طرحهاي رنگي، فونتها، اشكال و ساير تصاوير را براي استفاده آنلاين و چاپي شناسايي كنند. آنها همچنين مي توانند در ايجاد و انتخاب نام، شعار و لحن صداي شركت كمك كنند. يك آژانس برندسازي شركتي اين فعاليت ها را با تمركز بر مشتريان شركتي تكميل مي كند. شركت ها در هر اندازه و در همه صنايع به خدمات توسعه برند براي برتري نياز دارند. به همين دليل است كه برندها براي تخصص در برندينگ به Ruckus مستقر در نيويورك روي آورده اند كه احتمال شكست را از معادله خارج مي كند.
ما با هم روي مجموعهاي از پروژهها براي آينده كار ميكنيم، از جمله تمركز بر رشد برند در ورزشهاي الكترونيكي. من واقعاً از آنچه آنها قبلاً انجام داده اند هيجان زده هستم و مشتاقانه منتظر آنچه در آينده خواهد آمد. آنها يك استراتژي راه اندازي برندسازي و حضور ديجيتالي براي هتل EMC2، مجموعه Autograph ايجاد كردند. اين تعامل به يك رابطه طولاني مدت با 97 سوييچ تبديل شد كه پشتيباني مداوم از تبليغات ديجيتال، توسعه محتوا، سئو، نگهداري وب سايت و خدمات رسانه هاي اجتماعي را براي هتل فراهم مي كند. صاحبان كسب و كار هوشمند مي دانند كه چه زماني بايد براي كسب تخصص از ساير افراد تجاري هوشمند تماس بگيرند. مشاور برند خلاق با گروهي منتخب از متخصصان مورد اعتماد به منظور ارائه خدمات بسيار تخصصي مانند بهينه سازي وب سايت، سئو، توسعه اپليكيشن موبايل و روابط عمومي، توليد پخش و غيره شريك مي شود.
ما تيم خود را از ليست گسترده شركاي فروشنده مورد اعتماد خود مي سازيم تا نيازهاي خاص مشتريان خود را در هر پروژه اي به بهترين شكل برآورده كنيم. به غير از توانايي هاي مشاوران برند، ايجاد يك استراتژي برندسازي تجاري قوي يكي ديگر از تخصص هاي اصلي آنها است. استراتژيست هاي برند مي توانند در مورد بازارها و رقابت ها، قيمت، بسته ها و رويكردهاي توزيع تهاجمي محصول تحقيق كنند. با در نظر گرفتن هر عنصر محصول، آنها مي توانند محصول يا خدمات يك شركت را به گونه اي قرار دهند كه براي مصرف كنندگان جذاب تر باشد و از رقبا پيشي بگيرد.
كلتون، يك شركت مواد، يك آژانس مشاوره استراتژيك است كه متخصص در تحقيقات كمي و كيفي بازار، مشاوره استراتژي برند، تقسيمبندي مشتري، نوآوري تجربه مشتري، نظرسنجي روابط عمومي، استراتژي ارتباطات و طراحي است. ما به كسبوكارها در قاره آمريكا، اروپا، آفريقا، خاورميانه و آسيا كمك ميكنيم تا مسيرهاي جديدي براي رشد پيدا كنند.
لطفاً جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاور فروش تلفني به سايت ما مراجعه نماييد
ما ريشه در اين باور داريم كه براي تغيير اساسي برندها، تركيبي از بينش و تخيل لازم است. كلتون با نگاه روزنامه نگار به داستان انساني، از بهترين موتور بينش مصرف كننده در تجارت براي حل چالش هاي برندسازي، ارتباطات بازاريابي و نوآوري براي مشتريان استفاده مي كند.