FasterCapital به عنوان يك ارائه دهنده خدمات توسعه كسب و كار، به استارتاپ ها در بهبود استراتژي هاي بازاريابي خود كمك مي كند. ما خدماتي را ارائه مي دهيم كه يك مشاور بازاريابي ارائه مي دهد، كه به آنها خدمات و مزاياي اضافي اضافه شده است. ما كسب و كار شما را با شبكه اي از كارشناسان صنعت و شركاي بالقوه در بازارهاي جهاني متصل مي كنيم، پشتيباني فروش را ارائه مي دهيم و به شما در يافتن مشتريان جديد كمك مي كنيم. همه اين خدمات در برنامه رشد و مقياسبندي ما و به عنوان بخشي از خدمات توسعه كسبوكار ما، براي استارتآپها و كسبوكارهاي كوچك هدف قرار ميگيرند. مشاوره فروش با درك شخصيت خريدار يا اينكه كسب و كار در تلاش است محصولات و/يا خدمات خود را به آنها بفروشد آغاز مي شود.
آنها پيچيدگيهاي بازار را درك ميكنند، از جمله اينكه يك عضو از يك جمعيت خاص بيشتر تمايل به خريد چه نوع خودرويي دارد، و ميتوانند به تبديل اين سرنخها به فروش خوب كمك كنند. اين مشاوران اغلب كدهاي يك استراتژي خاص را شكسته اند كه به پاكسازي بسياري كمك مي كند. مشاور فروش مستقل يك فرد متخصص است كه از خارج از سازمان يك شركت براي كمك به افزايش فروش استخدام شده است. مشاوران فروش مستقل اغلب سالها تجربه در زمينه خاصي كه كسب و كار شما در آن فعاليت مي كند دارند.
خدمات مالي
ZS يك شركت خدمات حرفهاي است كه در كنار شركتها براي كمك به توسعه و ارائه محصولاتي كه ارزش مشتري و نتايج شركت را افزايش ميدهند و در عين حال به حل چالشهاي پيچيده جهاني در صنايع دارويي و فناوري پزشكي كمك ميكند، كار ميكند. اين شركت از تخصص صنعت، تجزيه و تحليل پيشرو و فناوري و استراتژي خود براي ايجاد راه حل هايي استفاده مي كند كه در دنياي واقعي كار مي كنند.
جهت كسب اطلاعات بيشتر از سايت مدرسه كسب و كار آيا بازديد نماييد
يك مشاور فروش كسب و كار توصيه هاي كلي در مورد اينكه چگونه يك كسب و كار مي تواند مدل و ساختار فروش فعلي خود را بهبود بخشد، ارائه مي دهد. مشاوران فروش كسب و كار به جاي تمركز بر يك جايگاه خاص، مشاوره فروش عمومي را ارائه مي دهند كه مي تواند به اكثر مشاغل فروش محور كمك كند تا نرخ فروش خود را افزايش دهند. تعالي تجاري شامل مجموعه اي از مراحل است كه يك سازمان مي تواند براي تعيين مشتريان هدف خود و برنامه ريزي ارائه ارزش پيشنهادي خود به آنها، با پشتيباني از فروش عالي و اجراي بازاريابي، بردارد. در تجربه ما، طرحهاي تعالي تجاري ميتوانند مزاياي مالي مشخصي از نظر رشد درآمد و/يا SG قابلتوجه داشته باشند.
مشتريان و مشتريان سوخت پشت عمليات هستند و واداشتن آنها به خريد محصول يا خدمات شما از اهميت بالايي برخوردار است. زماني كه كسب و كار شما نياز به افزايش فروش دارد، ممكن است زمان آن رسيده باشد كه مشاوره فروش را در يك مشاور فروش حرفه اي وارد كنيد تا نتايجي را كه براي آن تلاش كرده ايد به دست آوريد. آنها در انواع زمينه ها وجود دارند، بنابراين چه فروشنده خودرو يا يك شركت بازاريابي باشيد، كارشناساني وجود دارند كه مي توانند به كسب و كار شما در رسيدن به ارتفاعات جديد كمك كنند. به عنوان يك ارائه دهنده خدمات توسعه كسب و كار، تيم داخلي ما براي بهبود استراتژي هاي بازاريابي و مديريت فعاليت هاي بازاريابي مختلف با شما همكاري خواهد كرد.
وقتي تجارت شما توسط فروشندگاني كه به آنجا مي روند و مشتريان را پيدا مي كنند تقويت مي شود، ممكن است به نفع شما باشد كه به دنبال استخدام يك مشاور فروش مستقيم باشيد. اين مشاوران متخصص در يافتن روشهاي مناسب براي بستن معاملات و انجام فروش، حضوري يا تلفني هستند و سرنخهاي بالقوه را به فروش واقعي تبديل ميكنند. آنها روش هايي را مي شناسند كه باعث جلب اعتماد و احترام مي شود و مي توانند در مواقعي كه بيشترين نياز را به تيم فروش شما داشته باشد، كمي از تخصص خود را در اختيار تيم فروش شما قرار دهند. مشاوران فروش مستقيم با استفاده از آموزش هاي عملي، نه تنها به كارمندان شما مي گويند كه چگونه معامله كنند، بلكه به آنها نشان مي دهند.
حدود 30 درصد از تمام نمايندگان فروش نمي توانند 10 مشتري مهم خود را شناسايي كنند. علاوه بر اين، تنها 16٪ از تمام نمايندگان فروش مي توانند پتانسيل فروش باقي مانده مشتريان برتر خود را كميت كنند. در حالي كه نيروي فروش يكي از بزرگترين مشاركت كنندگان در هزينه هاي فروش كلي شما است (SG مشاوران كسب و كار استراتژي كلي را با طيف گسترده اي از راه حل ها به طور خاص براي نيازهاي كسب و كار شما توسعه داده اند دنبال مي كنند. در حالي كه مشاوران فروش و بازاريابي، عمليات فروش و بازاريابي را با فناوري هاي ارتقاء يافته هماهنگ مي كنند.
سيستم هاي بهداشت و درمان
لطفاً جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره فروش به سايت ما مراجعه نماييد
آنها را مي توان به عنوان كارگران قراردادي در نظر گرفت، و پس از انجام وظايفشان، طبق توافق شما با آنها، ترك خواهند كرد. مشاوران فروش مستقل انعطافپذيري را ارائه ميدهند، زيرا ميتوانيد به يكي از آنها دسترسي پيدا كنيد كه نيازهاي خاص شما را برآورده كند. با اين حال، اگر در يك بازار خاص فعاليت مي كنيد، پيدا كردن مشاور فروش مناسب ممكن است دشوار باشد. مشاور فروش شخصي است كه وارد يك كسب و كار مي شود تا استراتژي فروش كلي آن را بهبود بخشد. اينكه يك مشاور فروش براي كار مستقيم با برنامه آموزشي يك كسب و كار استخدام شود يا براي كمك به نيروي فروش مستقر به كار گرفته شود به نيازهاي خاص هر كسب و كار بستگي دارد. مشاوران فروش كارشناساني هستند كه معمولاً سالها را صرف توسعه و اجراي استراتژيهاي فروش موفق كردهاند و در آنجا هستند تا خرد خود را به اشتراك بگذارند.
وظيفه اصلي يك مشاور فروش و بازاريابي اين است كه هر دو بخش فروش و بازاريابي فردي را وادار كند كه با هم كار كنند. آنها اين كار را با بهبود ارتباطات بين بخش ها و همچنين ايجاد يك تكنيك بازاريابي كه مكمل تكنيك فروش است انجام مي دهند يا بالعكس. وقتي يك بخش بازاريابي و تيم فروش هماهنگ كار نمي كنند، نتيجه به نتيجه كسب و كار لطمه مي زند زيرا مشتريان بالقوه را گيج و نادرست مي كند. مشاوران فروش و بازاريابي يك فرآيند يكپارچه سازي بازاريابي را اجرا مي كنند تا محصول يا خدماتي كه در حال بازاريابي است به بهترين شكل با محصولي كه واقعاً فروخته مي شود مطابقت داشته باشد. اين نوع مشاوره همچنين به تيم فروش كمك ميكند تا درك بهتري داشته باشد كه سرنخهاي بالقوه در حال حاضر ممكن است نسبت به كسبوكار خود داشته باشند، زيرا بازاريابي راه اصلي معرفي سرنخها به يك محصول يا خدمات است. L.E.K. مشاوره به شركت ها كمك مي كند تا استراتژي بازاريابي و فروش خود را براي رشد سودآور بهينه كنند.
با اين حال، فرآيندهاي ديگري اغلب براي رسيدن به هدف افزايش فروش انجام مي شود. اينها شامل سفر خريدار است، كه تعداد تعاملات يك فروشنده با يك سرنخ بالقوه تا زماني كه به فروش تبديل شود، است. هر مرحله از سفر خريدار بسيار مهم است و مشاوران فروش مي توانند از پيشرفت سيال از سرنخ تا فروش اطمينان حاصل كنند. فرآيند ديگر يكپارچه سازي بازاريابي است، جايي كه مشاوران فروش براي اطمينان از يكنواختي در سراسر فرآيند بازاريابي و فروش كار مي كنند تا در يك صفحه باشند. اين ممكن است شامل فرآيند همسويي سازماني باشد، جايي كه مشاوران تعيين مي كنند كه چگونه كسب و كار به عنوان يك كل ساختار يافته است تا حداكثر تعداد فروش را تضمين كند.
ما اين كار را با جمعآوري اطلاعات از مشتريان، بازارها، محيطهاي تجاري و سازمان داخلي شما انجام ميدهيم. سپس پيامدهاي اقتصادي اين بينشها را مدلسازي ميكنيم و آنها را با آنچه براي شركتهاي ديگر كار ميكند مقايسه ميكنيم. از آنجا، ما با مديريت كار مي كنيم تا تغييرات را در شيوه ها و فرآيندهاي سازمان جاسازي كنيم. نتيجه؟ استراتژي تجاري ارزشآفريني كه مختص كسبوكار شما است - تا محصولات، برنامهها و بخشهاي مشتري. خدمات شامل استراتژي شركت، استراتژي بازاريابي و فروش، ادغام و اكتساب، و نوآوري است. عمليات توليدي از جمله زنجيره تامين؛ عمليات خدماتي خاص بخش؛ عمليات زيرساختي شامل برون سپاري مشاوره و خدمات مشترك؛ و مديريت مالي
آخرين فرآيند فروش، و شايد مستقيمترين، پيامرساني ارزش است، جايي كه ارزش ذاتي محصول/خدمات يك كسبوكار به مشتري بالقوه نشان داده ميشود. بسته به آنچه كه مشاور فروش مناسب ميداند، ممكن است اين فرآيندها بهطور مستقل يا همراه با يكديگر مورد استفاده قرار گيرند. خدمات شامل ادغام و اكتساب، استراتژي شركت و واحد تجاري، فعال سازي ورود به بازار، استراتژي ديجيتال، استراتژي بازاريابي، نوآوري و طراحي و قيمت گذاري و ارتقاء است.
بازار يابي
چالش بازاريابي مدرن اين است كه اطمينان حاصل شود كه هر نقطه تماسي در سفر مشتري براي كسب و كار شما كار مي كند - چه در محصولات، قيمت گذاري و تبليغات يا در همه كانال هايي كه بر تجربه مشتري تأثير مي گذارد. داده هاي مشتري و استراتژي هاي مستقيم به مشتري امكان بهبود ارزش هاي مشتري را در طول كل چرخه عمر فراهم مي كند. رولاند برگر استراتژيهاي بازاريابي كاهشي را توسعه ميدهد تا به شما كمك كند از رقباي خود پيشي بگيريد. مشاور فروش خودرو يك متخصص در صنعت خودرو است كه مي تواند تخصص خود را به يك خودرو يا حتي يك شركت به طور كلي بياورد تا به افزايش فروش كلي كمك كند. يك مشاور فروش خودرو ميتواند استراتژيها و شيوههايي را كه منجر به بهبود تعداد فروش مشتريانشان ميشود، شناسايي كند.
چشم انداز بازاريابي با سرعت بيشتري نسبت به هر زمان ديگري در گذشته نه چندان دور در حال تغيير است، با فناوري هاي ديجيتال، اجتماعي و تلفن همراه كه مدل هاي سنتي تعامل را منسوخ كرده است. شما به لطف ديدگاه استراتژيك از آميخته بازاريابي كه به طور مؤثرتري با استراتژي فروش و محصول مرتبط است، فروش را تحريك كرده و موقعيت خود را در بازار تقويت خواهيد كرد. آيا براي تبديل سرنخ ها به مشتريان تلاش مي كنيد؟ استفاده از CRM و ابزارهاي فروش مناسب مي تواند در رشد كسب و كارتان تفاوت ايجاد كند. فنآوران و استراتژيستهاي بازاريابي ما آماده هستند تا فرآيندهاي فروش فعلي شما را بررسي كنند تا در مورد فناوريهايي كه تيم فروش شما را سازندهتر و مؤثرتر ميكند، راهنمايي كنند. بازار و مشتري مداري براي رونق كسب و كار در محيط بازاريابي بسيار رقابتي امروزي كليدي است.