ما خدمات مشاوره اي را با تمركز بر تصميم گيري انساني ارائه مي دهيم. ما اينجا هستيم تا تحقيقات همدلانه اي را ارائه دهيم كه شامل تجربه ذهني است، نه صرفاً توليد مجموعه داده ها. مشتريان ما به شركت ما وابسته هستند تا از طريق مازاد اطلاعات موجود از بين برود تا بتوانيم استراتژي هاي عملي را توسعه دهيم. شركاي هدف شما افراد هستند - به همين دليل است كه تكنيك هاي تحقيقاتي ما روي انسان ها آزمايش شده است. شما دوباره بايد از فروشگاه هاي رقباي خود بازديد كنيد، اما اين بار مي خواهيد دريابيد كه تجربه مشتري چيست، آنها چگونه محصول را به مشتريان مي فروشند. ساده ترين راه اين است كه وانمود كنيد كه مشتري هستيد و مي خواهيد محصولي بخريد.
برترين مشاوران تحقيقات بازاريابي
ممكن است وارد بازار جديدي شويد، نوع مصرف كننده جديدي را هدف قرار دهيد، يا موقعيت خود را تغيير دهيد. آنها در يك بازار دنياي واقعي اتفاق ميافتند، و شما بايد در آن بازار متخصص باشيد. بهينه سازي اضافي برنامه بازي شما شامل بينش مستقيم در مورد تبليغات، برداشت ها و استراتژي هاي رقابت شما مي شود كه منجر به تصميم گيري مطمئن براي تيم بازاريابي شما مي شود. شما از تيم در تبديل چالش تجاري خود به يك رويكرد تحقيقاتي، انجام تجزيه و تحليل، به دست آوردن بينش در مورد پروفايل هاي بازار و مشتري، تصميم گيري استراتژيك و اجراي آنها حمايت مي كنيد.
ادغام زمينه بازار، خطر سقوط «سوگيري نرخ پايه» در پروژه را كاهش مي دهد، جايي كه اتكاي بيش از حد به نتايج نسبي به جاي مطلق وجود دارد. به عنوان مثال، يك پروژه ممكن است مشتريان بالقوه را به منظور توسعه بخش بندي مشتري و ارائه توصيه هايي در مورد اينكه مشتري بايد كدام بخش را هدف قرار دهد، بررسي كند. اما بسيار مهم است كه يك قدم فراتر رفته و اندازه آن بخش را نسبت به ساير بخش ها و به عنوان نسبتي از كل بازار درك كنيم. يك ديدگاه رايج وجود دارد كه تحقيقات بازار و مشاوره استراتژي صنايع كاملاً متمايز هستند. تحقيقات بازار سنتي به عنوان عمل جمع آوري اطلاعات در مورد نيازها و ترجيحات مشتريان درك مي شود.
پل زدن شكاف بين تحقيقات بازار
ما بينشهايي را ارائه ميكنيم كه توسط دادهها پشتيباني ميشوند و از طريق روش تحقيق اختصاصي ما ايجاد ميشوند. بسياري از شركتهاي با عملكرد بالا از آنها براي همسو كردن عملكردهاي فروش، بازاريابي و محصول خود استفاده ميكنند. Geo Strategy Partners تحقيقات استراتژيك بازار و خدمات اطلاعاتي رقابتي را به مشتريان تجاري و صنعتي ارائه مي دهد.
اين مي تواند به محققان بازار b2b دسترسي به سطوح بالاتري از زنجيره تصميم گيري شركتي را بدهد زيرا اعضاي ارشد تيم بيشتر درگير پروژه هستند و سرمايه گذاري مي كنند. بسياري از پروژه هاي تحقيقاتي b2b در سطح اتاق هيئت مديره هدايت مي شوند، هم از نظر شناسايي نياز به تحقيق و هم از نظر اجراي توصيه ها. اين به احتمال زياد به اين دليل است كه در بازارهاي b2b تعداد كمتري مشتري استراتژيك وجود دارد، خريدها ارزش بيشتري دارند و محصولات/خدمات معمولاً از طريق فروش مشاوره اي به جاي بازاريابي انبوه فروخته مي شوند.
تجزيه و تحليل تاكتيكي و استراتژيك ما به سازمان ها ارائه مي دهد - استراتژي قيمت گذاري، موانع ورود به بازار، فرصت هاي بازار. راه حل هاي نوآورانه اي را براي افزايش فروش و سود مشتريان ارائه مي دهد. ما گزارش هاي دقيق تحقيقات بازار سفارشي را در سطح جهاني و همچنين منطقه اي ارائه مي دهيم. مطالعه ما تجزيه و تحليل به روز و كامل مربوط به رشد صنعت، آخرين روندها، فرصت هاي كليدي، بازيگران برتر صنعت و تقاضاي محصول را ارائه مي دهد.
كلتون با نگاه روزنامه نگار به داستان انساني، از بهترين موتور بينش مصرف كننده در تجارت براي حل چالش هاي برندسازي، ارتباطات بازاريابي و نوآوري براي مشتريان استفاده مي كند. در تحقيقات بازار Vantage، ما مطالعات هوش تجاري روشنگري را با به روزترين اطلاعات و تجزيه و تحليل بازار ارائه مي دهيم. ما در ارائه ورودي هاي تحليلي و استراتژيك به مشتريان در سراسر جهان تخصص داريم. راه حل هاي دقيق و دقيق ما به مشتريان كمك مي كند تا تصميمات تأثيرگذار را در زمان واقعي اتخاذ كنند. راهنمايي ها و ابزارهاي متخصص ما تصميم گيري هاي هوشمندانه و عملكرد قوي تر را امكان پذير مي كند. علاوه بر تقويت موقعيت در بازارهاي تثبيت شده، ما بينش هاي منحصر به فردي ارائه مي دهيم كه امكان سرمايه گذاري در بازارهاي خاص را برجسته مي كند.
با انجام مشاوره داخلي، مشاور پژوهشي قادر است ظرفيت داخلي مشتري براي اجراي استراتژي هاي توصيه شده را درك كند و اطمينان حاصل كند كه توصيه ها با فرهنگ كلي، اهداف و استراتژي تجاري شركت همسو هستند. ما به مشتريان خود كمك مي كنيم تا استراتژي هاي برنده اي را براي رشد پايدار و سودآور توسعه دهند. ما اين كار را از طريق تخصص خود در جمع آوري اطلاعات بازار، روش هاي خود براي تبديل اين اطلاعات به بينش عملي، و توانايي ما در كار با مشتريان خود براي تبديل بينش به استراتژي انجام مي دهيم. تركيب منحصربفرد ما از تجربه تحقيقاتي، تخصص نوآورانه فناوري اطلاعات، و دانش بازاريابي حرفه اي به ما توانايي ارائه يك راه حل كامل را مي دهد. تمركز بر روي اطلاعات جمعيتي ساده يك مشتري بالقوه يا يك گروه مشتري يك عامل تعيين كننده حياتي در حين سنجش مخاطبان هدف محصول است.
برترين مشاوران تحقيقات بازاريابي
كلتون، يك شركت مواد، يك آژانس مشاوره استراتژيك است كه متخصص در تحقيقات كمي و كيفي بازار، مشاوره استراتژي برند، تقسيمبندي مشتري، نوآوري تجربه مشتري، نظرسنجي روابط عمومي، استراتژي ارتباطات و طراحي است. ما به كسبوكارها در قاره آمريكا، اروپا، آفريقا، خاورميانه و آسيا كمك ميكنيم تا مسيرهاي جديدي براي رشد پيدا كنند. ما ريشه در اين باور داريم كه براي تغيير اساسي برندها، تركيبي از بينش و تخيل لازم است.
ارائه دهندگان تحقيقات بازار به دليل تخصص خود در پرسيدن سوالات مناسب، استفاده از مناسب ترين روش و امكان دسترسي به مخاطبان مرتبط با هدف نهايي ارائه داده هاي اوليه جامع و با كيفيت بالا شناخته شده اند. از سوي ديگر، مشاوران استراتژيك در كمك به كسب و كار در تصميم گيري هاي سطح بالا كه آنها را قادر مي سازد سودآوري خود را افزايش دهند يا از رقبا بهتر عمل كنند، سرآمد هستند. بازارهاي ويژه امروز فرصتي براي كشاورزي با ارزش افزوده ايجاد مي كند.
جهت كسب اطلاعات بيشتر از سايت متمم بازديد نماييد
براي موفقيت، كسب و كارهاي كشاورزي بايد بر نيازهاي مشتري تمركز كنند. تحقيقات اطلاعات لازم براي شناسايي نيازها و به حداقل رساندن ريسك بازاريابي محصولات يا خدمات با ارزش افزوده را فراهم مي كند.
بيش از يك دهه است كه آژانس ما از روشهاي تحقيق انسان محور - از جمله گروههاي متمركز، نظرسنجيها، مصاحبههاي عميق و تحليل استراتژيك - براي مشاوره در مورد تاكتيكهاي تجاري واقعي استفاده ميكند. در حالي كه ما يك سرويس مشاوره تحقيقات بازاريابي مستقر در سن ديگو هستيم، مشتريان ما شامل شركاي محلي و شركتهاي معتبر جهاني هستند. همه آنها يك چيز مشترك دارند - توانايي آنها در نگاه كردن به چالش ها به عنوان فرصت. به ما اجازه دهيد تا شما را با هوش بازار آشنا كنيم كه فرصت بعدي شما را پيش بيني مي كند. با اين وجود، در مقايسه با پروژههاي b2c، تحقيقات بازار b2b اغلب به يك نياز استراتژيك تجاري ميپردازد.
اين گزارش ها شامل پيش بيني ها و برآوردهايي است كه سناريوي بازار را برجسته مي كند. گزارش ها به مشتريان ما كمك مي كند تا فرصت هايي را در بازارهاي موجود و خاص پيدا كنند و موقعيت شركت خود را ارتقا دهند. تحقيقات بازار و خدمات مشاوره ارائه شده توسط Grazitti باعث رشد پايدار و هوشمند سازمان ها مي شود.
انواع مختلفي از اين روش براي مشاغل آنلاين مانند تجارت الكترونيك، بازارها، محصولات SaaS وجود دارد. اين به شما اين امكان را مي دهد كه بعداً تجارت مشتريان خود را با مشاغل رقباي او تجزيه و تحليل و مقايسه كنيد.
لطفاً جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاور فروش تلفني به سايت ما مراجعه نماييد
منابع ما به مشتريان ما كمك مي كند تا كاربران نهايي و رقبا را به دقت مطالعه كنند. تيم كارشناسان ما توانايي جمع آوري و تجزيه و تحليل دقيق اطلاعات رقبا و كاربران نهايي را دارند.