يك نماينده فروش تلفني با مشاغل و افراد خصوصي تماس مي گيرد و از يك متن از پيش تعيين شده براي درخواست فروش يا كمك مالي مي خواند. روش موثري را كه براي ارائه گفتگوهاي فروش آماده استفاده كرده ايد به اشتراك بگذاريد تا مشتريان بالقوه را براي خريد محصولات يا خدمات يا كمك مالي متقاعد كنيد. اهميت فروش و بازاريابي دانش - آگاهي از اصول و روش هاي نمايش، تبليغ و فروش محصولات يا خدمات. اين شامل استراتژي و تاكتيك هاي بازاريابي، نمايش محصول، تكنيك هاي فروش و سيستم هاي كنترل فروش است. زبان انگليسي - دانش ساختار و محتواي زبان انگليسي از جمله معني و املاي كلمات، قواعد تركيب و دستور زبان. خدمات مشتري و شخصي - آگاهي از اصول و فرآيندهاي ارائه خدمات مشتري و شخصي.
بر كيفيت و اهداف توليد روزانه نظارت مي كند و به مديريت حجم كار كمك مي كند. تيم را بررسي كنيد و اهميت دسترسي، كيفيت عملكرد، سطح خدمات و ساير اهداف و اهداف مركز را بررسي كنيد. با مشتريان بالقوه تماس تلفني برقرار كنيد تا آنها را در مورد خدمات و محصولاتي كه شركت در دسترس آنها قرار مي دهد، آموزش دهيد. نمايندگان فروش تلفني با تماس هاي تلفني ورودي يا تماس هاي سرد خروجي سعي در فروش محصولات يا خدمات دارند.
ثبت نام، آدرس، خريد، و واكنش مشتريان احتمالي بالقوه. براي كسب اطلاعات در مورد مشتريان بالقوه، نظرسنجي از مشتري يا بازار انجام دهيد. براي درخواست فروش كالا و خدمات با مشاغل و افراد خصوصي از طريق تلفن تماس بگيريد.
به افرادي مانند كساني كه قادر به شماره گيري نيست يا افرادي كه در موقعيت هاي اضطراري هستند. چراغ هاي سيگنال را در تابلوها مشاهده كنيد، و براي برقراري اتصال دكمه ها را شماره گيري يا فشار دهيد. شركت در جلسات براي اطلاع از محصولات و خدمات جديد و تغييرات در محصولات فعلي. محاسبه و قيمتگذاري هزينههاي خدماتي مانند ارتباطات راه دور. نظارت بر سيستمهاي خودكار براي برقراري تماسهاي جمعآوري و مداخله براي تماسگيرندگاني كه نياز دارند.
كسب و كار
تجهيزات را با پيروي از دستورالعمل هاي سازنده و رويه هاي تعيين شده عملياتي نگه مي دارند، به سرپرست تيم در مورد تعميرات مورد نياز اطلاع مي دهند. عمليات را با پيروي از خط مشي ها و رويه ها، گزارش گيري حفظ مي كنند. عيب يابي، بررسي و حل مشكل مشتريان، فعال سازي و فعال سازي مجدد. نمايندگان فروش تلفن هاي خروجي گاهي اوقات با استفاده از ليستي از افرادي كه توسط شركت به عنوان افراد بالقوه خوب شناسايي شده اند، تماس برقرار مي كنند. در موارد ديگر، مانند موقعيتهاي مركز تماس، شركت از يك شمارهگير خودكار يا نرمافزار ديگري براي برقراري تماس استفاده ميكند، عملي كه به عنوان تماس خودكار شناخته ميشود.
برخي از نمايندگان فروش تلفني بر اساس تعداد فروش هايي كه انجام مي دهند، پورسانت دريافت مي كنند.
لطفاً جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاور فروش حضوري به سايت ما مراجعه نماييد
نمايندگان فروش تلفن در سطح بالا ممكن است تركيبي از حقوق، پورسانت و پاداش، همراه با مزايايي مانند بيمه درماني و سهم بازنشستگي را دريافت كنند. تجربه اي را ارائه دهيد كه در آن به طور موثر محصولات يا خدمات را توضيح داده و به سؤالات مشتريان پاسخ داده ايد.
اسكريپت هاي فروش را براي هدف قرار دادن بهتر نيازها و علايق افراد خاص تنظيم كنيد. براي متقاعد كردن مشتريان بالقوه براي خريد يك محصول يا خدمات يا كمك مالي، گفتگوهاي فروش آماده شده، خواندن از اسكريپتهايي كه محصولات يا خدمات را توصيف ميكنند، ارائه دهيد. براي درخواست فروش براي كالا يا خدمات، با مشاغل يا افراد خصوصي از طريق تلفن تماس بگيريد، يا درخواست كمكهاي مالي براي اهداف خيريه. محصولات يا خدمات و قيمتها را توضيح دهيد و به سؤالات مشتريان پاسخ دهيد. اطلاعات مشتري مانند نام، آدرس و روش پرداخت را دريافت كنيد و سفارشها را در رايانه وارد كنيد.
تجهيزات را با پيروي از دستورالعملهاي سازنده و رويههاي تعيينشده عملياتي نگه ميدارد. اسكريپتهاي فروش را براي هدف قرار دادن بهتر نيازها و علايق افراد خاص تنظيم كنيد. عمليات را با پيروي از خط مشي ها و رويه ها، گزارش تغييرات مورد نياز حفظ مي كند. وظايف اصلي نمايندگان فروش تلفن شامل صحبت با مشتريان بالقوه يا فعلي، تلاش براي ترغيب آنها به خريد محصول يا خدمات شركت است. شرح شغل برخي از نمايندگان فروش شامل ايجاد دانش خوب - اما نه متخصص - در مورد آنچه شركت مي فروشد است. از طريق تعامل تلفني، تصويري حرفه اي از شركت ارائه مي دهد.
براي دستيابي به اهداف خاص، از جمله كمك به تجربه مشتري با كيفيت، شناخت برند و توليد درآمد، به زيردستان راهنمايي ميكند. در جلسات كاليبراسيون كه توسط هدايت ميشود شركت ميكند. گروه آموزشي به منظور نظارت دقيق بر رعايت استانداردها. اطمينان حاصل مي كند كه نمايندگان به طور مناسب آموزش ديده اند، رويه هاي صحيح را دنبال مي كنند و كيفيت بالايي را حفظ مي كنند.
روابط با مشتري را توسعه دهيد و راه حل هاي تبليغاتي را به مشتريان جديد و فعلي بفروشيد. از پيشينه بازاريابي، فروش و تبليغات براي كمك به مشتريان در طراحي برنامه هاي تبليغاتي چاپي و آنلاين براي كمك به رشد كسب و كار خود استفاده كنيد. براي تماس هاي فروش آماده شويد، تماس هاي سرد و ارائه هاي فروش كامل را انجام دهيد. تماس با مشتريان بالقوه، متقاعد كردن آنها براي ادامه گفتگو و شنيدن كامل ارائه بازاريابي. كمك به مشتريان در طراحي برنامه هاي تبليغاتي از طريق تجزيه و تحليل كامل نيازها و سپس ايجاد و ارائه گزينه هاي متنوعي كه به بهترين وجه بودجه آنها را برآورده مي كند. شناسايي شكافها در كسبوكار براي اينكه بتوانيم درك جامعي از خط توليد به دست آوريم تا به طور مؤثر ويژگيها را به اشتراك بگذاريم.
حداقل حقوق
هنگامي كه تماس وصل شد، نماينده فروش شروع به خواندن از يك اسكريپت مي كند. اگر مشتري بالقوه علاقه مند باشد، ممكن است لازم باشد نمايندگان فروش قبل از شروع بسته شدن فروش به چند سوال پاسخ دهند. به درخواستهاي مشتريان گوش دهيد، به فهرستهاي الفبايي يا جغرافيايي مراجعه كنيد تا به سؤالات پاسخ دهيد و اطلاعات تلفني ارائه دهيد. املاي جايگزين، مكان، و/يا قالبهاي فهرست را به مشترياني كه جزئيات يا اطلاعات كاملي ندارند پيشنهاد و بررسي كنيد.
مشتريان را تحت تأثير قرار ميدهد تا با دنبال كردن يك گفتگوي فروش آماده براي ارائه خدمات، تعهد خود را به مؤسسات خيريه غيرانتفاعي بدهند. با پيروي از دستورالعملهاي سازنده و رويههاي تعيينشده، تجهيزات را عملياتي نگه ميدارد. اطلاعات را با تكميل پشتيبانگيري از پايگاه داده ايمن ميكند. براي تمديد خدمات و فروش محصولات با مشتريان تماس بگيريد.
جهت كسب اطلاعات بيشتر از سايت مدرسه كسب و كار آيا بازديد نماييد
رسيدگي به اطلاعات محرمانه و پاسخگويي به تمام سوالات و شكايات. مسئوليت ايجاد و حفظ برنامههاي توسعه نماينده فردي را بر عهده ميگيرد و به طور معمول با هر يك از اعضاي تيم بررسي عملكرد را انجام ميدهد.
جستجوي شغل را انجام دهيد
براي درخواست فروش براي كالاها يا خدمات، يا درخواست كمك هاي مالي براي اهداف خيريه، از طريق تلفن با مشاغل يا افراد خصوصي تماس بگيريد. به منظور متقاعد كردن مشتريان بالقوه براي خريد يك محصول يا خدمات، گفتگوهاي فروش آماده، خواندن از اسكريپت هايي كه محصولات يا خدمات را توصيف مي كنند، ارائه دهيد. محصولات يا خدمات و قيمت ها را توضيح دهيد و به سؤالات مشتريان پاسخ دهيد. اطلاعات مشتري مانند نام، آدرس و روش پرداخت را دريافت كنيد و سفارشات را در رايانه وارد كنيد. نام ها، آدرس ها، خريدها و واكنش هاي مشتريان احتمالي را ثبت كنيد. نام و شماره تلفن مشتريان بالقوه را از منابعي مانند دايركتوري هاي تلفن، كارت هاي پاسخ مجله و ليست هاي خريداري شده از ساير سازمان ها دريافت كنيد.
با پاسخ دادن به تماس هاي دريافتي به صورت چرخشي، تجهيزات تلفن كاركرده و ساير فناوري هاي مخابراتي، به مشتريان فعلي يا بالقوه توصيه مي كند. مشتريان را تحت تأثير قرار مي دهد تا با پيروي از يك اسكريپت آماده شده براي ارجاع محصول، محصول يا خدمات را خريداري يا حفظ كنند. تراكنش هاي مستند با تكميل فرم ها و گزارش هاي سوابق. پايگاه داده با وارد كردن، تأييد و تهيه نسخه پشتيبان از داده ها نگهداري مي شود.