اپراتور فروش، تلفن و خدمات مشتريان

مقاله در كليه زمينه هاي شغلي

اپراتور فروش، تلفن و خدمات مشتريان

۶۰ بازديد

با كسب و كارها يا افراد خصوصي از طريق تلفن تماس بگيريد تا بتوانيد براي فروش كالا يا خدمات درخواست كنيد يا براي اهداف خيريه درخواست كمك مالي كنيد. اطلاعات مشتري مانند نام، آدرس و روش پرداخت را دريافت كنيد. نام ها، آدرس ها، خريدها، و واكنش هاي مشتريان احتمالي را كه با آنها تماس گرفته شده است، ثبت كنيد. نام و شماره تلفن مشتريان احتمالي را از منابعي مانند فهرست راهنماي تلفن، كارت هاي پاسخ مجله و ليست هاي خريداري شده از ساير سازمان ها دريافت كنيد. به تماس هاي تلفني مشتريان بالقوه اي كه از طريق تبليغات درخواست شده اند پاسخ دهيد. اطلاعات دقيق و مناسب در پاسخ به سؤالات مشتري ارائه شود.

879 شغل پيدا شد

به نمايندگان فروش تلفني با انگيزه كار در محيط فروش نيازمنديم. شما براي جمع آوري پول از طرف سازمان هاي خيريه و جمع آوري كمك هاي مالي مختلف يا انجام نظرسنجي تماس مي گيريد. ارتباط شفاهي عناصر انتزاعي موسيقي و اجرا از طريق تلفن به منظور ايجاد هيجان براي نمايش هاي آينده. برنامه كاري روزانه سازماندهي شده براي تماس با مشتريان موجود يا بالقوه براي بستن فروش.

نماينده فروش تلفني مسئول پاسخگويي به تماس هاي دريافتي و همكاري با مشتريان براي فروش محصولات و خدمات ما به آنها مي باشد. او از گفتگو با مردم لذت مي برد و مي تواند يك گفتگوي منظم را به موفقيت شركت تبديل كند. او مي تواند يك روز در محل كار خود استراحت كند و در عين حال با مردم از سراسر كشور ارتباط برقرار كند. سرنخ‌هاي احتمالي را در خواندن دايركتوري‌هاي تلفن و كد پستي و ساير فهرست‌هاي آماده شناسايي مي‌كند. با استفاده از تجهيزات تلفن، سيستم‌هاي شماره‌گيري خودكار، و ساير فناوري‌هاي مخابراتي، با مشتريان احتمالي تماس مي‌گيرد.

اپراتور فروش، تلفن و خدمات مشتريان

تهيه مواد بازاريابي ويژه و بررسي اينترنت براي درك روندهاي صنعت. انجام يك تحليل رقابتي براي درك بهتر نيازهاي مشتري . با خواندن دايركتوري‌هاي تلفن و كد پستي و ساير سيستم‌هاي خودكار رايانه‌اي آماده، مشتريان بالقوه را شناسايي مي‌كند. با استفاده از تجهيزات تلفن، سيستم‌هاي شماره‌گيري خودكار، و ساير فناوري‌هاي مخابراتي، با مشتريان احتمالي تماس بگيريد. مشتريان تحت تأثير قرار دادن اجازه انتقال موجودي از كارت‌هاي ديگر به كارتي كه ما ارائه مي‌دهيم.
جهت كسب اطلاعات بيشتر از سايت وب برندينگ بازديد نماييد
تجهيزات نگهداري شده عملياتي با پيروي از دستورالعمل‌هاي سازنده و رويه‌هاي تعيين‌شده.

نام‌ها، آدرس‌ها، خريدها و واكنش مشتريان احتمالي را ثبت كنيد. به منظور متقاعد كردن مشتريان بالقوه براي خريد يك محصول يا خدمات يا كمك مالي، گفتگوهاي فروش آماده شده، خواندن از اسكريپت هايي كه محصولات يا خدمات را توصيف مي كنند، ارائه دهيد. نام، آدرس، و روش پرداخت و وارد كردن سفارشات در رايانه ها.

آنها بايد در ارائه محصولات يا خدمات از طريق تلفن و همچنين رسيدگي به شكايات و ترديدها راحت باشند. از آنجايي كه بسياري از شركت‌ها نمايندگان فروش تلفن را با استفاده از مدل‌هاي جبراني مختلف استخدام مي‌كنند، هيچ دستمزد استانداردي در صنعت وجود ندارد. مي توانيد از يك وب سايت كاريابي مانند Glassdoor يا Indeed استفاده كنيد تا نرخ دستمزد براي شركت ها يا مشاغل خاص در منطقه خود را بيابيد. اگر براي يك موقعيت نمايندگي فروش تلفني مصاحبه مي كنيد، بايد بپرسيد چند درصد از تماس ها بايد بسته شود تا اين شغل حفظ شود و چند كارمند هر ماه اين سهميه را برآورده مي كنند. نمايندگان فروش تلفني بايد راحت با مردم صحبت كنند و بتوانند از پايگاه هاي داده رايانه مشتريان استفاده كنند يا بتوانند نحوه استفاده از آنها را بياموزند. ما به دنبال يك نماينده فروش تلفني خوش صحبت هستيم تا پاسخگوي فروش و كمك هاي مالي تلفني باشد.

اين شامل ارزيابي نيازهاي مشتري، رعايت استانداردهاي كيفيت براي خدمات و ارزيابي رضايت مشتري است. مخابرات - دانش انتقال، پخش، سوئيچينگ، كنترل و بهره برداري از سيستم هاي مخابراتي. ارتباطات و رسانه - آگاهي از تكنيك ها و روش هاي توليد رسانه، ارتباطات و انتشار. اين شامل راه هاي جايگزين براي اطلاع رساني و سرگرمي از طريق رسانه هاي نوشتاري، شفاهي و بصري است. كامپيوتر و الكترونيك - دانش بردهاي مدار، پردازنده ها، تراشه ها، تجهيزات الكترونيكي و سخت افزار و نرم افزار كامپيوتر، از جمله برنامه هاي كاربردي و برنامه نويسي. يك نماينده فروش تلفني موثر بايد يك ارتباط دهنده عالي باشد و از مهارت هاي مردمي برتر برخوردار باشد.

نماينده فروش تلفني با ارائه محصولات/خدمات به مشتريان و بستن فروش از طريق تلفن در توليد فروش شركت كمك مي كند. پاسخ ها، ارسال سفارش از طرف مشتري، توصيه محصول/خدمات اضافي براي مشتريان موجود و رسيدگي به شكايات. مشتريان بالقوه را با خواندن دايركتوري‌هاي تلفن و كد پستي و ساير فهرست‌هاي آماده شناسايي مي‌كند. با استفاده از تجهيزات تلفن، سيستم‌هاي شماره‌گيري خودكار و ساير فناوري‌هاي مخابراتي با مشتريان احتمالي تماس مي‌گيرد. مشتريان را تحت تأثير قرار مي‌دهد تا خدمات و كالا را با دنبال كردن يك گفتگوي فروش آماده براي ارائه اطلاعات خدمات و محصول بخرند. سفارش‌ها را با ثبت نام، آدرس، و خريد، ارجاع سفارش‌ها براي پر كردن تكميل مي‌كند.


لطفاً جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره فروش به سايت ما مراجعه نماييد
اطلاعات ايمن با تكميل پشتيبان‌گيري از پايگاه داده. حفظ محيط كاري ايمن و تميز با رعايت رويه‌ها، قوانين و مقررات. حفظ عمليات با پيروي از سياست‌ها و رويه‌ها، گزارش تغييرات مورد نياز. كمك به تلاش تيم توسط دستيابي به نتايج مرتبط در صورت نياز همچنين به عنوان بازارياب تلفني، نماينده مركز تماس يا نماينده فروش تلفني شناخته مي شود، نماينده فروش تلفني مسئول ايجاد فروش يا كمك مالي از طريق تلفن است.

محتواي ارائه هاي فروش را با مطالعه پاسخگويي به اطلاعات مختلف تنظيم مي كند. فروش متمركز تلاش با مطالعه موفقيت اجراها و تقاضاي بالقوه براي اجرا. سفارش‌هاي ارسال شده براي اشتراك با مراجعه به ليست قيمت و ادبيات محصول. مديريت را با ارسال فعاليت‌ها و نتايج در گزارش‌ها، مانند گزارش تماس‌هاي روزانه و برنامه‌هاي كاري هفتگي در جريان قرار داد. رقابت نظارت شده توسط جمع آوري اطلاعات فعلي بازار در مورد قيمت ها، محصولات، محصولات جديد، برنامه هاي تحويل، تكنيك هاي تجاري و غيره. تغييرات پيشنهادي در محصولات، خدمات و سياست ها با ارزيابي نتايج و پيشرفت هاي رقابتي.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد