ريسك بين هر دو طرف تقسيم خواهد شد و هر دو طرف متعهد خواهند بود. شركت ها زماني بهترين نتايج را مي گيرند كه عملكرد قيمت گذاري آنها با عملكردهاي بازاريابي و فروش آنها همكاري كند. به همين دليل است كه مشاوران قيمت گذاري ما با كارشناسان BCG در بينش مشتري و بازاريابي و فروش همكاري نزديك دارند تا از موفقيت متقابل اطمينان حاصل كنند. همانطور كه قبلاً اشاره كرديم، مشاوران بازاريابي محصول معمولاً تجربه زيادي در كار با مشاغل مختلف دارند.
ساعت شني بازاريابي يك رويكرد منحصر به فرد براي نقشه سفر مشتري است كه مشتري بالقوه را از طريق قيف فروش شناخت، دوست داشتن، اعتماد، تلاش، خريد، تكرار و ارجاع مي برد.
لطفاً جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاور فروش حضوري به سايت ما مراجعه نماييد
اين نه تنها براي اعمال با مشتريانم ارزشمند بود، بلكه من هم براي انجام آن براي كسب و كار خودم تشويق شدم. در طول فرآيند صدور گواهينامه 90 روزه، با مشتريان برتر خود مصاحبه كردم و پيام هاي بازاريابي اصلي، شخصيت هاي مشتري ايده آل و يك برنامه عمل بازاريابي عملي را توسعه دادم.
درباره نحوه كمك به بازاريابي خود بياموزيد
ما مراكز توانمندسازي ايجاد كرده ايم، به عنوان مثال، براي آموزش در محل، و يك گروه پياده سازي اختصاصي داريم كه دوشادوش مشتريان ما براي كمك به ارائه توصيه ها و برنامه ها در اين زمينه كار مي كند. زماني كه براي اولين بار وارد بازار شدم، من خودم را بيش از حد گران كردم و فكر ميكنم مواردي وجود دارد كه قيمت خدمات خود را كمتر كردهام. با اين حال، همانطور كه يك شركت را رشد مي دهيد، و شروع به ايجاد طرح هاي پيشنهادي پيرامون ساختارهاي تيمي مي كنيد، ديگر فقط يك مشاور نيست، انواع مختلفي از تخصص در شركت هاي مشاوره ما وجود دارد كه با هم جفت مي كنيم. اين يك پيشنهاد ارزش قويتر ايجاد ميكند و شما ميتوانيد در آن نقطه نرخها را نيز افزايش دهيد. دو سال بهسرعت به جلو، كسبوكار ديجيتال ماركتينگ خود را با ميانگين ماهانه هشت مشتري كسبوكار كوچك (مانند دندانپزشكي، سازندگان خانه، شركتهاي خود ذخيرهسازي و غيره) در نگهدارندهها و چندين پروژه يكبار ديگر به مكاني نسبتاً موفق تبديل كردم.
اين - همراه با تخصص عميق در صنعت در وسعت مشتريان و قابليتها - فرصتهاي «شركت بزرگ» زيادي را در يك شركت نسبتاً متوسط ايجاد ميكند كه ميتواند تجربه شخصيتر از برخي از رقباي بزرگتر خود را به كاركنان خود ارائه دهد. من با بيش از 12 سال تجربه در بازاريابي ديجيتال، به شركت هاي كوچك و متوسط كمك مي كنم تا خط لوله فروش و درآمد خود را از طريق مشاوره بازاريابي مبتني بر عملكرد افزايش دهند. برخلاف تجربيات قبليام، من به تواناييهايمان براي رشد اين شركت اطمينان كامل داشتم و جبران عملكرد بيش از آنكه نگرانم كند، من را مجذوب خود كرد. من يك مدل بازاريابي عملكردي را پيشنهاد دادم كه شامل هزينه نقدي ماهانه كمتري براي خدمات ما در ازاي سهم درآمدي از هر محصول فروخته شده بود كه براي ما مثبت بود.
من به افراد و كسبوكارها آموزش ميدهم كه چگونه استراتژيهاي بازاريابي ديجيتال را برنامهريزي، ايجاد و پيادهسازي كنند تا بتوانند كسبوكار خود را به صورت آنلاين توسعه دهند. يك مشاور بازاريابي به شركت ها كمك مي كند تا پيچيدگي هاي بازار، رقابت، نقاط قوت و ضعف، روندها و ساير عناصر را درك كنند. مشاوران بازاريابي به طور مشترك با مشاغل براي توسعه آگاهي از برند، كمپين ها يا محصولات يا خدمات همكاري مي كنند. شايد شما شاهد اين بوده ايد كه ساير كسب و كارها در حال بهبود ديده شدن نام تجاري خود به صورت آنلاين و در بازار، افزايش ترافيك وب سايت خود و افزايش فروش هستند. يا شايد ديده باشيد كه چگونه بازاريابي محتواي موفق مي تواند يك كسب و كار را رشد دهد و تعجب كرده ايد كه نرخ هاي مشاور بازاريابي معمولاً چه هزينه اي دارد. گاهي اوقات شركت ها براي بازاريابي خود به كمك نياز دارند زيرا استراتژي فعلي آنها ناقص به نظر مي رسد.
معمولاً، آنها علاوه بر تطبيق پذيري و دانش لازم براي رشد كسب و كار، طيف گسترده اي از خدمات را براي ارائه دارند كه به آنها كمك مي كند تا به پتانسيل بازاريابي كامل خود دست يابند. با توجه بيشتر و بيشتر برندهاي درگير در بازاريابي ديجيتال موثر، نياز مشاوران بازاريابي ديجيتال در حال افزايش است. آنها روندها را مي شناسند و بر اساس آن در استراتژي بازاريابي ديجيتال براي هر كسب و كاري برنامه ريزي مي كنند. اگر شركت ها بخواهند بازاريابي آنلاين خود را بهبود بخشند و گسترش دهند، سرنخ ايجاد كنند، در بازارهاي جديد رشد كنند يا از نزديك موقعيت كسب و كارها را در رقابت آنلاين درك كنند، مي توانند از همكاري با يك مشاور بازاريابي ديجيتال بهره ببرند. شركت مشاوره بازاريابي گروهي از متخصصان بازاريابي است كه شركت ها و كسب و كارها فعاليت هاي بازاريابي خود را به آنها برون سپاري مي كنند. آنها معمولاً متشكل از مديران باتجربه بازاريابي هستند كه تجربه كار در صنايع مختلف را داشته اند.
بزرگترين ابزار در جهان به شركتي كه افراد و فرآيندهاي لازم را براي عمل كردن بر اساس آنچه ابزار ارائه ميكند ندارد، كمك نميكند. به همين دليل، ما مراقبت ويژه اي براي اتصال تمام عناصر عملكرد قيمت گذاري با مشاغل و فروشندگان در خط مقدم داريم.
جهت كسب اطلاعات بيشتر از سايت مشاوره فروش در تهران بازديد نماييد
ما آموزش، ابزار و قابليت هايي را براي مشتريان خود فراهم مي كنيم تا بتوانند رشد خود را در دراز مدت حفظ كنند.
استفاده از بازار براي موفقيت آنلاين در مبلمان و لوازم خانگي
ثابت شده است كه ايجاد يك فرآيند بازاريابي كامل از ابتدا يك فرآيند ساده نيست. با وجود طيف وسيعي از شركتهاي مشاوره بازاريابي كه به مشتريان در صنايع مختلف و قيمتها پاسخ ميدهند، استفاده از تخصص بازاريابي را نسبتاً آسانتر از هميشه ميكند. قيمت بالا و پايين براي مشاغلي ايده آل است كه خدمات جديدي را به مشتريان ارائه مي دهند كه مي تواند به طور بالقوه توسط رقبا در آينده كپي شود. به عنوان مثال، يك سرويس تحويل غذا كه در يك منطقه جديد و بدون رقابت فعاليت مي كند، مي تواند قيمت بالاتري را براي خدمات خود تعيين كند. با ورود بازيگران جديد به بازار، كسبوكار ميتواند قيمتهاي خود را براي مطابقت با رقابت كاهش دهد.
بهينه سازي برند
قيمت گذاري نفوذ براي كسب و كارهاي جديدي كه به دنبال ورود به يك بازار بسيار رقابتي هستند ايده آل است. به عنوان مثال، يك صنعت ترجمه جديد مي تواند از قيمت گذاري نفوذ براي دريافت قيمت اوليه پايين استفاده كند تا مشتريان بالقوه را وسوسه كند تا خدمات خود را امتحان كنند. از آنجايي كه خدمات ترجمه اي كه ارائه مي دهند منحصر به فرد نيستند و دامنه پروژه نسبتاً ساده است، كسب و كار جديد مي تواند مشترياني را جذب كند كه بيشتر به دنبال حفظ خروجي ثابت هستند تا توليد كار با كيفيت بالا. L.E.K. Consulting يك مشاوره مديريت جهاني با مشترياني است كه از استارت آپ هاي كوچك گرفته تا شركت هاي سهامي خصوصي بزرگ را شامل مي شود. دفتر مركزي اين شركت در بوستون قرار دارد و دامنه فعاليت اين شركت به چهار قاره مي رسد و تقريباً تمام بازارهاي بزرگ در سراسر جهان را تحت تأثير قرار مي دهد.
يك استراتژي قيمت گذاري ساعتي شامل هزينه ساعتي براي خدمات شما مي شود. طبيعتاً اين بدان معناست كه شما بايد يك قيمت استاندارد در ساعت براي خدمات خود تعيين كنيد. قيمتگذاري ساعتي بهويژه در ميان فريلنسرها، مانند توسعهدهندگان نرمافزار آزاد كه همزمان با بسياري از مشتريان مختلف كار ميكنند، محبوب است. يكي از شناخته شده ترين نام ها در تجارت جهاني، KPMG يك شبكه خدمات حرفه اي چند مليتي و يكي از چهار شركت بزرگ حسابداري است. در سمت مديريت ريسك، آنها خدمات مشاوره اي در زمينه مديريت ريسك مالي، پزشكي قانوني، حسابرسي داخلي، ريسك و انطباق، و فناوري اطلاعات ارائه مي دهند.
با اين حال، من مجبور شدم چيزهاي زيادي را به سختي ياد بگيرم، از جمله اينكه چگونه خدمات خود را به درستي قيمت گذاري كنم، چگونه خدمات خود را انجام دهم و فروشندگان قابل اعتماد پيدا كنم، و چگونه كسب و كار خود را به درستي توسعه دهم. به طور خلاصه، من يك كارآفرين در جزيره اي بودم كه در حين رفتن به آن پي مي بردم. مهمتر از آن، من به سختي ميتوانستم حجم كارم را دنبال كنم، زيرا از كاري به كار ديگر ميپريدم و با وجود همه كارها، هنوز سود زيادي عايدم نميشد. من خودم را تا اينجا رسانده بودم، اما به يك سيستم نياز داشتم.
با اين حال، آنها عمدتاً براي حسابرسي، حسابرسي داخلي، حسابداري، حسابداري قانوني، انطباق، بازيابي شركتي، تضمين، ماليات، مديريت ريسك و خدمات مشاوره مالي شناخته شده و متخصص هستند. مشاوران بازاريابي راهي عالي براي مقابله با موقعيتهاي مختلف از جمله توسعه برنامههاي استراتژيك، راهاندازي محصولات جديد، راهاندازي كمپينهاي محتواي رسانههاي اجتماعي، عيبيابي چالشها و بازاريابي استارتآپها يا شركتهاي جديد هستند. در صنعت بازاريابي ديجيتال بسيار رايج است كه آژانسها خدماتي را بفروشند كه واقعاً نميدانند چگونه انجام دهند يا در داخل ارائه نميدهند. به منظور ارائه راه حل هاي بيشتر به مشتريان، آژانس هاي بازاريابي خدمات ارائه شده توسط افراد يا آژانس هاي ديگر را مجددا مي فروشند. اگر آژانسي بگويد كه "يك پيمانكار فرعي استخدام مي كند"، اين به احتمال زياد نشانه اي از برچسب سفيد است.
اين مديران توسط تيم هاي مختلف در شركت مانند تبليغات، طراحي، تحقيقات و فناوري بازاريابي پشتيباني مي شوند. آنها تجزيه و تحليل جامعي از بازار ارائه مي دهند و به مشتريان كمك مي كنند تا تجارت خود را بهبود بخشند. آنها همچنين به مشتريان در انتخاب و استفاده موثر از جديدترين ابزارهاي بازاريابي كمك مي كنند.
بنابراين، آنها به دليل اين تجربه قادر به ارائه دانش عميق در مورد بهترين شيوه هاي بازاريابي محصول هستند. يكي از اولين توصيه هاي جان به من اين بود كه قيمت هايم را افزايش دهم. من خدمات پايه سئوي خود را 50 درصد افزايش دادم، اما مهمتر از آن دو سطح جديد از خدمات را با حدود 2500 تا 4000 دلار در ماه اضافه كردم (حداقل 1500 دلار بيشتر از بالاترين خدمات قبلي من).