نحوه بستن معاملات و افزايش فروش

مقاله در كليه زمينه هاي شغلي

نحوه بستن معاملات و افزايش فروش

۵۰ بازديد

وقتي يك بخش بازاريابي و تيم فروش هماهنگ كار نمي كنند، نتيجه به نتيجه كسب و كار لطمه مي زند زيرا مشتريان بالقوه را گيج و نادرست مي كند.
جهت كسب اطلاعات بيشتر از سايت ناب آفريني بازديد نماييد
مشاوران فروش و بازاريابي يك فرآيند يكپارچه سازي بازاريابي را اجرا مي كنند تا محصول يا خدماتي كه در حال بازاريابي است به بهترين شكل با محصولي كه واقعاً فروخته مي شود مطابقت داشته باشد. مشاوران فروش مسئول شناسايي فرصت هاي بهبود هستند و هدفشان افزايش كلي فروش است. مشاوران فروش مستقيماً مسئول افزايش فروش شخصي نيستند، اما انتظار مي‌رود كاركنان را آموزش و مربيگري كنند تا فروشندگان بتوانند معاملات بيشتري انجام دهند. علاوه بر آموزش، فروشندگان ممكن است با مشتريان يك كسب و كار ملاقات كنند تا تكنيك هاي فروش فعلي را بهتر درك كنند يا تاكتيك هاي فروش بهتري را براي اهداف آموزشي نشان دهند.

مشخصات شغلي مشاور فروش

مشاوره فروش با درك شخصيت خريدار يا اينكه كسب و كار در تلاش است محصولات و/يا خدمات خود را به آنها بفروشد آغاز مي شود. با اين حال، فرآيندهاي ديگري اغلب براي رسيدن به هدف افزايش فروش انجام مي شود. اينها شامل سفر خريدار است، كه تعداد تعاملات يك فروشنده با يك سرنخ بالقوه تا زماني كه به فروش تبديل شود، است.

كسب و كار

بنابراين، شما بايد بر روي گسترش مهارت هاي نرم مرتبط خود مانند رهبري تيم، ارتباطات نوشتاري و شفاهي، متقاعدسازي، مذاكره، خدمات مشتري، حل مسئله، سخنراني در جمع و تعيين هدف كار كنيد. در كنار اين مهارت ها، بايد سريع يادگيرنده باشيد تا بتوانيد محصولات جديد و فرآيندهاي فروش را به سرعت ياد بگيريد. انجام فروش اغلب حياتي ترين بخش يك كسب و كار كوچك است كه براي كاركرد بايد سرمايه توليد كند.

اغلب، مشاوران بر اساس كميسيون حقوق مي گيرند، بنابراين به نفع آنهاست كه محصولات شركت را تا حد امكان تبليغ كنند. مشاوران با آموزش هاي ارائه شده توسط شركت خود، بايد از آخرين پيشرفت هاي محصول براي شركت و صنعت خود مطلع باشند. از آنجايي كه هدف كسب و كار كسب سود از طريق فروش محصولات يا خدمات است، مشاوران فروش براي به حداكثر رساندن فروش به كار گرفته مي شوند. وظيفه يك مشاور فروش اين است كه ايده هايي در مورد راه هايي براي انجام اين كار به بهترين نحو ارائه دهد، چه از طريق فروش محصولات بيشتر به مشتريان فعلي يا پيدا كردن مشتريان جديد.


لطفاً جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاور فروش آنلاين به سايت ما مراجعه نماييد
هر مرحله از سفر خريدار بسيار مهم است و مشاوران فروش مي توانند از پيشرفت سيال از سرنخ تا فروش اطمينان حاصل كنند. فرآيند ديگر يكپارچه سازي بازاريابي است، جايي كه مشاوران فروش براي اطمينان از يكنواختي در سراسر فرآيند بازاريابي و فروش كار مي كنند تا در يك صفحه باشند. اين ممكن است شامل فرآيند همسويي سازماني باشد، جايي كه مشاوران تعيين مي كنند كه چگونه كسب و كار به عنوان يك كل ساختار يافته است تا حداكثر تعداد فروش را تضمين كند. آخرين فرآيند فروش، و شايد مستقيم‌ترين، پيام‌رساني ارزش است، جايي كه ارزش ذاتي محصول/خدمات يك كسب‌وكار به مشتري بالقوه نشان داده مي‌شود. بسته به آنچه كه مشاور فروش مناسب مي‌داند، ممكن است اين فرآيندها به‌طور مستقل يا همراه با يكديگر مورد استفاده قرار گيرند.

سوالي كه در ادامه به شما ارائه خواهيم داد را مي توان در هر يك از اين مصاحبه ها مطرح كرد. اگر تجربه كافي در زمينه فروش يا خدمات مشتري داشته باشيد، براي شما مفيد خواهد بود. مشتريان و مشتريان سوخت پشت عمليات هستند و واداشتن آنها به خريد محصول يا خدمات شما از اهميت بالايي برخوردار است. زماني كه كسب و كار شما نياز به افزايش فروش دارد، ممكن است زمان آن رسيده باشد كه مشاوره فروش را در يك مشاور فروش حرفه اي وارد كنيد تا نتايجي را كه براي آن تلاش كرده ايد به دست آوريد. آنها در انواع زمينه ها وجود دارند، بنابراين چه فروشنده خودرو يا يك شركت بازاريابي باشيد، كارشناساني وجود دارند كه مي توانند به كسب و كار شما در رسيدن به ارتفاعات جديد كمك كنند. به طور كلي، يك مشاور فروش مسئول تماس با مشتريان بالقوه، گاهي اوقات از طريق تماس سرد، و كمك به آنها براي درك محصولات شركت است.

مشاور فروش همچنين مسئول ايجاد روابط خوب با مشتريان جديد و فعلي است تا از كسب و كار خود در آينده مطمئن شود.

در واقع، فروش اغلب تنها وسيله اي است كه به وسيله آن تلاش خود را حفظ مي كنيد. يك مشاور فروش برتر بايد به مجموعه مهارت هاي خاصي مجهز باشد كه او را موفق مي كند. اين ويژگي ها عبارتند از رفتار مثبت و متقاعد كننده، تمايل به پيگيري و پيگيري سرنخ هاي فروش و نگرش بي باك.

به عنوان يك مشاور فروش، مي توانيد در همه جا از نمايندگي هاي خودرو گرفته تا شركت هاي نرم افزاري كار كنيد. پس از چندين سال حضور در اين زمينه، مشاوران مي توانند به سمت نقش هاي مديريتي پيشرفت كنند. وظيفه اصلي يك مشاور فروش و بازاريابي اين است كه هر دو بخش فروش و بازاريابي فردي را وادار كند كه با هم كار كنند. آنها اين كار را با بهبود ارتباطات بين بخش ها و همچنين ايجاد يك تكنيك بازاريابي كه مكمل تكنيك فروش است انجام مي دهند يا بالعكس.

از مشاوران فروش انتظار مي رود كه ارائه هاي علمي و واقعي در مورد نحوه بستن معاملات و افزايش فروش ارائه دهند. پس از تدوين استراتژي، مشاوران فروش بايد تنظيمات صحيح را اعمال كنند تا شركت بتواند در آينده به موفقيت خود ادامه دهد. بسته به نوع نقش مشاور فروش مورد نظر شما، ممكن است مدرك دانشگاهي مورد نياز نباشد. در عوض، مي توانيد به عنوان مشاور فروش با مدرك ديپلم دبيرستان يا GED شروع به كار كنيد. بسياري از شركت ها آموزش هاي لازم را در زمينه فروش ارائه مي دهند، اگرچه ممكن است مدرك ليسانس در فروش يا بازاريابي ترجيح داده شود. براي اينكه يك مشاور فروش موفق باشيد، بايد مهارت هاي ارتباطي خوب، شخصيتي با شخصيت و توانايي خوب گوش دادن داشته باشيد.

مشاوران فروش معمولاً در يك طبقه فروش كار مي كنند، جايي كه به مشتريان نزديك مي شوند، نيازهاي آنها را تعيين مي كنند و محصولات يا خدماتي را پيشنهاد مي كنند كه اين نيازها را برآورده كنند. مشاوران بايد در كاركردهاي فني و مشخصات محصولاتي كه مي فروشند به خوبي آشنا باشند، زيرا اغلب مواردي مانند گوشي هاي هوشمند را به مشتريان نشان مي دهند. يك نكته كوچك براي درك اين موقعيت اين است كه شرح وظايف شركت ها و سازمان ها را به طور كامل بخوانيد. يك نماينده فروش، به سادگي، محصولات يا خدماتي را براي يك شركت مي فروشد و برند آنها را نمايندگي مي كند. آنها روابط با مشتريان را مديريت مي كنند و به عنوان نقطه تماس كليدي از ارتباط اوليه تا زماني كه خريد در نهايت انجام مي شود، عمل مي كنند. ما به دنبال كسي هستيم كه اشتياق و نگرش مثبت را به كاري كه انجام مي دهد بياورد.

آنها مسئول شناسايي نيازهاي مشتري، ارائه محصولات يا خدمات مرتبط، و اطمينان از داشتن تجربه مثبت از ابتدا تا انتها هستند. در برخي موارد، يك نماينده فروش با مشتريان احتمالي كه از طريق دايركتوري‌هاي تجاري يا ارجاع مشتري پيدا مي‌كنند تماس مي‌گيرد. در مواقع ديگر، سرنخ هاي "گرم" كه قبلاً ابراز علاقه كرده اند توسط تيم بازاريابي شركت براي آنها ارسال مي شود. موفقيت مستلزم تركيبي از ايجاد و حفظ روابط با مشتري و جستجوي مداوم فرصت هاي تجاري جديد است. از آنجايي كه بسياري از مشاوران فروش در صنايع فني يا عمده فروشان كار مي كنند، بسياري از كارفرمايان مدرك دانشگاهي در تجارت، فروش، بازاريابي يا زمينه هاي مرتبط را ترجيح مي دهند. با اين حال، بسياري از مشاوران فروش موفق چيزي جز ديپلم دبيرستان و شخصيت عالي براي ارتباط با مشتريان و فروش محصولات يك شركت ندارند.

اينكه يك مشاور فروش براي كار مستقيم با برنامه آموزشي يك كسب و كار استخدام شود يا براي كمك به نيروي فروش مستقر به كار گرفته شود به نيازهاي خاص هر كسب و كار بستگي دارد. مشاوران فروش كارشناساني هستند كه معمولاً سال‌ها را صرف توسعه و اجراي استراتژي‌هاي فروش موفق كرده‌اند و در آنجا هستند تا خرد خود را به اشتراك بگذارند. در حالي كه برخي از مشاوران فروش توانايي طبيعي براي برقراري ارتباط سريع با مشتري احتمالي دارند، برخي ديگر مي توانند تكنيك هايي را براي آسان تر كردن اين كار بياموزند. براي موفقيت به عنوان يك مشاور فروش، داشتن مهارت هاي نرم افزاري عالي براي شما ضروري است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد