مشاور فروش چيست؟ همه چيز درباره استخدام يا يكي شدن

۵۵ بازديد

برخي از اين توانايي ها به طور طبيعي به وجود مي آيند، اما همه آنها را مي توان با تمرين توسعه داد. توانايي فروش نيروي فروش كسب و كار كوچك شما، هم مي تواند شركت را تثبيت كند و هم آن را به سطح بعدي سوق دهد. استخدام يك شركت مشاوره فروش به تيم فروش شما كمك مي كند تا مهارت هاي تخصصي را در اختيار آنها قرار دهد كه در هيچ جاي ديگري نمي توانند به دست آورند. آن‌ها مي‌توانند در مورد همه چيز، از مديريت زمان گرفته تا تخصص رسانه‌هاي اجتماعي، بينشي به دست آورند، و به شما كمك مي‌كنند تا سريع‌تر از ساختن تيم فروش خود از پايه بدون كمك، برتري بيشتري در رقابت كسب كنيد. سم يك حرفه اي فروش است كه انرژي، اشتياق و تجربه شگفت انگيزي را براي آموزش و توسعه به ارمغان مي آورد. ما از خدمات مشاوره او براي يك جلسه يك ساعته استفاده كرديم كه در آن 70 فروشنده و مدير فروش در آموزش او در مورد "ده راه برتر براي برنده شدن در فروش" شركت كردند.

اين جلسه نه تنها در نقطه مورد نظر بود، بلكه يكي از جذاب ترين و مفيدترين جلسات آموزشي بود كه تيم من طي ساليان گذشته در آن شركت كرده است، بازخوردها نيز فوق العاده مثبت بود. اغلب اوقات، آموزش و/يا مشاوران امتياز را از دست مي‌دهند، اما سم واقعاً آن را به دست مي‌آورد، او قابل ارتباط است، از تجربه صحبت مي‌كند و تكنيك‌هاي اثبات‌شده‌اش را در قالبي آسان براي هضم به كار مي‌گيرد. از آنجايي كه كار مشاور فروش اغلب در مورد به حداكثر رساندن فرصت هاي فروش به مشتريان است، سازماندهي و نگهداري سوابق خوب، معمولاً از طريق يك سيستم CRM يا ابزار مديريت فروش، مهم است.

اين به معناي سازماندهي قرار ملاقات هاي مشتري، پيگيري فروش هاي تكميل شده و به روز رساني سيستم هاي فناوري اطلاعات با هر گونه اطلاعات جديد است. مهارت هاي سازماني خوب به شما امكان مي دهد در يك روز كاري با مشتريان بيشتري تماس بگيريد و اين به معناي فروش بيشتر است. هم در بازارهاي نوپا و هم در بازارهاي بالغ، شركت ها بايد با در نظر گرفتن مدل هاي مستقيم و غيرمستقيم، انتخاب هاي پيچيده اي را پيرامون استراتژي هاي خود براي ورود به بازار انجام دهند. در بازارهاي نوپا، زيرساخت كانال مربوطه ممكن است در دسترس نباشد و يك كسب و كار ممكن است نياز به سرمايه گذاري مستقل يا مشاركت براي ايجاد مسيرهاي جديد به بازار داشته باشد.

ما به ايجاد سازمان‌هاي فروش و خدمات در سطح جهاني كمك مي‌كنيم و آنها را براي ورود به بازار در حال تحول آماده مي‌كنيم. كارشناسان مشاوره فروش ما با همسويي دقيق افراد، تيم ها، فرآيندها و فناوري در شركت هاي شناخته شده جهاني، استراتژي ها، ساختارها و ابزارهايي را كه براي ارائه نتايج تجاري پايدار نياز داريد، ارائه مي دهند. ما به دنبال يك مشاور فروش كاريزماتيك و ماهر هستيم تا به مشتريان بالقوه نزديك شود و آنها را از محصولات و خدمات خود مطلع كند. مشاور فروش همچنين مسئول ايجاد روابط خوب با مشتريان جديد و فعلي است تا از كسب و كار خود در آينده مطمئن شود.

سيستم هاي بهداشت و درمان

مشاوران فروش معمولاً در يك طبقه فروش كار مي كنند، جايي كه به مشتريان نزديك مي شوند، نيازهاي آنها را تعيين مي كنند و محصولات يا خدماتي را پيشنهاد مي كنند كه اين نيازها را برآورده كنند. مشاوران بايد در كاركردهاي فني و مشخصات محصولاتي كه مي فروشند به خوبي آشنا باشند، زيرا اغلب مواردي مانند گوشي هاي هوشمند را به مشتريان نشان مي دهند. يك نكته كوچك براي درك اين موقعيت اين است كه شرح وظايف شركت ها و سازمان ها را به طور كامل بخوانيد. مشاوران فروش بايد بتوانند مشتريان بالقوه را براي خريد محصولات يا خدمات ترغيب كنند. او بايد بتواند خريدار را متقاعد كند كه خريد مورد نياز است و با قيمت منصفانه عرضه مي شود.

توسعه محصول به ندرت متوقف مي شود، بنابراين مهم است كه آخرين توسعه و پيشنهادات آتي كه ممكن است شركت داشته باشد را بدانيد. دانستن هر چه بيشتر در مورد محصولاتي كه مي فروشند مي تواند به آنها كمك كند تا مزايا را توضيح دهند و اعتماد مصرف كنندگان را برانگيزند.
لطفاً جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاور فروش حضوري به سايت ما مراجعه نماييد
آنها همچنين بايد در مورد مشتريان هدف خود آگاه باشند، زيرا اتلاف وقت در تلاش براي فروش به افرادي كه احتمالاً محصول يا خدمات را نمي خواهند يا به آن نياز ندارند، زمان زيادي را از فروش موفق مي گيرد. چيز ديگري كه اين مشاوران ممكن است نياز به دانستن در مورد آن داشته باشند رقابت آنها است.

براي آن، آنها همچنين بايد درك خوبي از محصولات رقبا ايجاد كنند، تا ببينند چه چيز ديگري براي مشتريان ارائه مي شود و به ويژه بدانند چه محصولات جديد و نوآورانه اي در بازار وجود دارد. ايجاد فرهنگ فروش مناسب كه نه تنها ارزش‌هاي شركت را منعكس مي‌كند، بلكه ذهنيت صحيح را در اين زمينه تشويق مي‌كند، براي يادگيري در عصر ديجيتال با آموزش آنلاين و تمرين‌هاي شبيه‌سازي و ايجاد تقاضا در حساب‌ها بسيار مهم است. بيشتر فروشندگان تقاضاي خدمات را در جايي دارند كه فرصت در سازمان مشتري نشات مي گيرد. الزامات تعريف شده است، بودجه تعيين مي شود و فرآيند خريد به خوبي تعريف و مديريت مي شود. در اينجا، فروشنده به دنبال پتانسيل ايجاد فرصت و بارگذاري خالص تجارت جديد در خط لوله است. اين تلاشي است كه مستلزم توانايي رهبري و طرز فكر صحيح است كه اغلب به كانون مشاوره ما تبديل مي شود.

بيشترين بهره را از سرمايه گذاري خود در تعامل با فروش ببريد

در جريان روند بازار و محصولات رقبا مي تواند به آنها كمك كند تا استراتژي فروش موفق تري طراحي كنند. آنها معمولاً در دفتر شركت خود با مشتريان ملاقات مي كنند يا به مكان مشتري سفر مي كنند و ممكن است منطقه خاصي براي سفر به آنها اختصاص داده شود. به عنوان يك مشاور فروش، مي توانيد در همه جا از نمايندگي هاي خودرو گرفته تا شركت هاي نرم افزاري كار كنيد. پس از چندين سال حضور در اين زمينه، مشاوران مي توانند به سمت نقش هاي مديريتي پيشرفت كنند.
جهت كسب اطلاعات بيشتر از سايت ناب آفريني بازديد نماييد
براي تحقق دستاوردهاي فروش، فرآيندهاي فروش و بازاريابي بايد با استراتژي مشتري و مدل رفتن به بازار در طول چرخه فروش هماهنگ شوند.

چشم انداز بازاريابي با سرعت بيشتري نسبت به هر زمان ديگري در گذشته نه چندان دور در حال تغيير است، با فناوري هاي ديجيتال، اجتماعي و تلفن همراه كه مدل هاي سنتي تعامل را منسوخ كرده است. شما به لطف ديدگاه استراتژيك از آميخته بازاريابي كه به طور مؤثرتري با استراتژي فروش و محصول مرتبط است، فروش را تحريك كرده و موقعيت خود را در بازار تقويت خواهيد كرد.

توانمندسازهاي فروش، مانند طرح پاداش براي تيم، شاخص هاي كليدي عملكرد، سيستم ها و ابزارها، و برنامه هاي آموزشي نيز بايد ايجاد شوند تا اطمينان حاصل شود كه تيم فروش بهترين پشتيباني را دارد. ما به تيم‌هاي مديريتي براي ايجاد زيرساخت مناسب براي ريشه‌كن كردن هدررفت‌هاي بهره‌وري فروش، همسو كردن انگيزه‌ها و در نهايت افزايش فروش، مشاوره و پشتيباني مي‌كنيم. اساس عملكرد فروش اين است كه فروشندگان مناسب از روش‌هاي فروش مناسب با حساب‌هاي مناسب براي برنده شدن در معاملات و بارگذاري خط لوله با تجارت جديد استفاده كنند. L.E.K. مشاوره به شركت ها كمك مي كند تا استراتژي بازاريابي و فروش خود را براي رشد سودآور بهينه كنند. ما اين كار را با جمع‌آوري اطلاعات از مشتريان، بازارها، محيط‌هاي تجاري و سازمان داخلي شما انجام مي‌دهيم.

در حالي كه برخي از مشاوران فروش توانايي طبيعي براي برقراري ارتباط سريع با مشتري احتمالي دارند، برخي ديگر مي توانند تكنيك هايي را براي آسان تر كردن اين كار بياموزند. انجام فروش اغلب حياتي ترين بخش يك كسب و كار كوچك است كه براي كاركرد بايد سرمايه توليد كند. اين ويژگي ها عبارتند از رفتار مثبت و متقاعد كننده، تمايل به پيگيري و پيگيري سرنخ هاي فروش و نگرش بي باك.

سپس پيامدهاي اقتصادي اين بينش‌ها را مدل‌سازي مي‌كنيم و آنها را با آنچه براي شركت‌هاي ديگر كار مي‌كند مقايسه مي‌كنيم. از آنجا، ما با مديريت كار مي كنيم تا تغييرات را در شيوه ها و فرآيندهاي سازمان جاسازي كنيم. نتيجه؟ استراتژي تجاري ارزش‌آفريني كه مختص كسب‌وكار شما است - تا محصولات، برنامه‌ها و بخش‌هاي مشتري. از آنجايي كه هدف كسب و كار كسب سود از طريق فروش محصولات يا خدمات است، مشاوران فروش براي به حداكثر رساندن فروش به كار گرفته مي شوند.

بسياري از مشاغل مشاور فروش به چيزي بيش از ديپلم دبيرستان نياز ندارند، اما برخي از آنها به مدرك ليسانس در زمينه هاي مرتبط با تجارت مانند بازاريابي، امور مالي يا ارتباطات نياز دارند. بسياري از شركت ها همچنين به دوره هاي آموزشي اضافي نياز دارند تا اطمينان حاصل كنند كه مشاوران به درستي در مورد محصول يا خدمات خود آموزش ديده اند. اين آموزش ممكن است بسته به سازمان پولي يا بدون پرداخت باشد و آموزش ممكن است در تمام مدت حضور مشاور در شركت ادامه داشته باشد. تجربه در يك زمينه مرتبط مي تواند به اندازه آموزش مهم باشد، زيرا تقريباً در هر زمينه اي مشاوران فروش وجود دارند.

وظيفه آنها ترويج محصولات و خدمات شركتشان است، در حالي كه ايجاد و حفظ يك رابطه سالم و طولاني مدت با مشتريان است. مشاوران فروش اغلب توسط كارفرمايان خود اهداف فروش خاصي را دريافت مي كنند و به همين دليل آنها بايد براي رسيدن به اين اهداف بسيار محرك باشند. آنها بايد يك اسكريپت يا استراتژي فروش طراحي كنند، تصميم بگيرند كه چگونه به بهترين نحو با مشتريان ارتباط برقرار كنند و سپس آن برنامه را اجرا كنند. براي برخي از شركت ها، اين ممكن است شامل برنامه ريزي قرار ملاقات براي نمايش يك محصول باشد. برخي از مشاوران فروش نيز بايد براي مشتريان سفارش دهند، سياهههاي مربوط به فروش و ساير اوراق اداري را نگهداري كنند و وظايف موجودي را انجام دهند. كارفرمايان از مشاوران فروش انتظار دارند كه همه اين كارها را در حين فروش موفق انجام دهند، بنابراين انگيزه و توانايي انجام چند كار مهم است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد