براي اينكه بيشترين بهره را از تبليغات عميق اينستاگرام با تمركز، خلاقيت و توانايي هاي گزارش دهي ببريد، بايد از Facebook Ads Manager براي ايجاد كمپين هاي تبليغاتي استفاده كنيد. تبليغات IGTV در حال حاضر براي كاربراني كه داراي حسابهاي سازنده اينستاگرام در ايالات متحده، بريتانيا و استراليا هستند، در دسترس است و كشورهاي بيشتري به زودي منتشر ميشوند. سازندگان مي توانند انتخاب كنند كه تبليغات در فيلم هاي IGTV خود اثبات شده باشد و 55٪ از درآمد تبليغاتي حاصل از هر نمايش را دريافت كنند. تبليغات مجموعه تركيبي از تبليغات چرخ فلك و تبليغات خريد است. تبليغات مجموعه محصولات را بلافاصله از كاتالوگ محصولات شما به نمايش مي گذارد.
جهت كسب اطلاعات در زمينه تبليغات از طريق اينترنت از اين سايت بازديد نماييد.
بزرگترين تبليغات استوري اينستاگرام آنهايي هستند كه شبيه استوري هاي عادي به نظر مي رسند و احساس مي كنند و به عنوان تبليغات متمايز نمي شوند. هنگام طراحي تبليغات استوري، شركتها ميتوانند از همه ويژگيهاي طبيعي استوري اينستاگرام مانند فيلترها، متن، GIF و استيكرهاي تعاملي استفاده كنند. تبليغات اينستاگرام پست هايي هستند كه شركت ها براي ارائه به كاربران اينستاگرام هزينه پرداخت مي كنند. چند ابزار كاملاً متفاوت در فيس بوك وجود دارد كه مي توانيد از آنها براي تنظيم تبليغات اينستاگرام استفاده كنيد. اما به دلايل ساده، ما با Ads Manager همراه خواهيم بود، كه محبوب ترين است و بايد به راحتي خواسته هاي شما را برآورده كند.
اطلاعات آخرين كلمه Shopify Dropshipping
اين تصاوير را مي توان از عكاسي يا طراحي و تصويرسازي با كيفيت بالا ايجاد كرد. مانند اسنپ چت كار كنيد زيرا به شركت ها اجازه مي دهد محتواي قابل مشاهده خود تخريب شونده را به اشتراك بگذارند. از آنجايي كه هر دو از نظر بصري تحت فشار قرار مي گيرند و بر اساس خواسته هاي بينندگان يك بازه توجه كوتاه ساخته مي شوند، اينستاگرام و تجارت الكترونيك دست به دست هم مي دهند. اكثر فروشگاههاي آنلاين براي تبديل بازديدكنندگان به خريداران به تصاوير محصولات با كيفيت بسيار وابسته هستند. استفاده مجدد از اين تصاوير با تبديل خوب و مطالعه نكاتي در مورد نحوه تبليغ در اينستاگرام در يك پلتفرم اشتراكگذاري عكس به نظر حركتي بيمعنا است.
تبليغات ويديويي
شما هم ميتوانيد در آگهي بازگرديد و آن را تغيير دهيد - اگر تصوير را ضعيف كرد، يك مدل كپي جديد يا يك نام خاص براي حركت را امتحان كنيد. براي ايجاد اكشن هاي كشنده براي كمپين هاي خود، اين قوانين را دنبال كنيد. تبليغات شما ممكن است به كساني تحويل داده شود كه به احتمال زياد روي پيوند تبليغ شما كليك كرده و وب سايت شما را بارگيري مي كنند. از طرف ديگر، ميتوانيد يك مخاطب سفارشي ايجاد كنيد تا تبليغ را براي گروه خاصي از افراد سطح بندي كنيد. يك مخاطب سفارشي ايجاد كنيد تا تبليغ را به گروه خاصي از افراد نشان دهيد. جاي تعجب نيست كه بسياري از افراد سعي مي كنند ياد بگيرند كه چگونه در اينستاگرام تبليغ كنند.
جهت كسب اطلاعات در زمينه بازاريابي و تبليغات اينترنتي از اين سايت بازديد نماييد.
Hootsuite را در حال حاضر به صورت رايگان امتحان كنيد!
در نهايت به هيجانانگيزترين بخش كمپين ميرسيم! تبليغات براي كليك ها بهينه سازي نشده اند، اما قرار است به تعداد دفعات ممكن به افراد تحويل داده شوند. اگر تا به حال يك آگهي مشابه را در فيد خود در چند مورد در طول روز ديدهايد، اين يكي است.
بنابراين، به فيد طبيعي خود نگاه كنيد تا ببينيد چه اشكالي از محتوا به خوبي اجرا شده است، و اين مي تواند نشانه اي عالي از كدك هاي پولي كه ممكن است همراه با بينندگان شما طنين انداز شود به شما بدهد. پس از روشن كردن هدف خود، راهي براي انتخاب كدك هاي بالقوه بر اساس اهداف پشتيباني شده و گزينه هاي فراخوان براي اقدام براي هر نوع تبليغ پيدا خواهيد كرد. به عنوان مثال، تبليغات Stories، IGTV و Reels براي افزايش بازديدهاي ويديويي بالاتر هستند، در حالي كه تبليغات خريد و مجموعه براي افزايش خريدهاي تجارت الكترونيك بهترين هستند.
27% از كاربران ميگويند كه محصولات و ماركهاي جديد را از طريق تبليغات اجتماعي پولي كشف ميكنند، و تبليغات اينستاگرام ميتواند بيش از 1.2 ميليارد نفر يا 20% از ساكنان جهان بالاي 13 سال را جذب كند. براي اطلاع از انتخابهاي قابل دستيابي وقت بگذاريد. به شما و ايجاد كمپين هاي خود. به زودي، خواهيد ديد كه چگونه تبليغات اينستاگرام مي تواند چشم اندازهاي هدفمندي را ارائه دهد كه فروش شما را افزايش مي دهد. در مرحله بعد، با تصميم گيري در مورد يكي از دو گزينه، زمان بندي را تعريف كنيد.
در نهايت، ميتوانيد گزينه بهينهسازي بودجه كمپين را فعال كنيد. اين گزينه به الگوريتم فيسبوك اجازه ميدهد تا نحوه خرج كردن منابع مالي شما را در واحدهاي تبليغاتي تعيين كند. AdEpresso اطلاعات كاملي در مورد اينكه آيا بايد از بهينه سازي بودجه كمپين استفاده كنيد، دارد. ابتدا بايد هدف كمپين خود را از ليست زير مشخص كنيد.
جهت كسب اطلاعات در زمينه تبليغات اينترنتي موثر از اين سايت بازديد نماييد.
تبليغات تصويري به كسبوكارها اجازه ميدهد از عكسهاي تكي براي تبليغ مدل، خدمات خود استفاده كنند. دامنه وسيع به اين معني است كه مي توانيد مؤثرترين نوع تبليغ را انتخاب كنيد كه با هدف خاص تجاري شما مطابقت دارد. هر قالب آگهي داراي انتخاب شخصي خود از گزينههاي فراخوان است كه در زير فهرست شدهاند. مانند فيس بوك، تبليغات اينستاگرام در تمام برنامه، همراه با فيدهاي كاربران، استوري ها، كاوش و موارد ديگر ظاهر مي شود. آنها دقيقاً مانند پست هاي معمولي به نظر مي رسند، اما هميشه داراي يك برچسب "حامي مالي" هستند تا نشان دهند كه آنها يك تبليغ هستند. آنها همچنين اغلب گزينههاي اضافي نسبت به ارسال سنتي دارند، شبيه به لينكها، دكمههاي CTA و كاتالوگهاي محصول.
مطمئن شويد كه ممكن است قبل از شروع تبليغات در اينستاگرام، نكات جالب توجهي داشته باشيد. همچنين شايان ذكر است كه ارزش تبليغات اينستاگرام شما ممكن است بر اساس رقابت در صنعت شما متغير باشد. به احتمال زياد، اگر شما در يك تجارت بسيار رقابتي هستيد، جمع آوري مشتري پرهزينه تر از زماني است كه در يك بخش شركتي با تهاجمي كمتر باشيد. اين بدان معناست كه يك CPC عالي در اينستاگرام بايد از يك شركت به شركت ديگر متفاوت باشد. نتايج به تجارت شما، محصولي كه مي فروشيد و تبليغاتي كه استفاده مي كنيد بستگي دارد.
آگهيهاي مجموعه مانند تبليغات ويديويي عمل ميكنند و به صورت ويديو در فيد كاربر ظاهر ميشوند. با اين حال، آنها با استفاده از مجموعه اي از تصاوير ثابت كه مانند يك نمايش اسلايد ويديو پخش مي شوند، ايجاد شده اند. مانند تبليغات تصويري، تبليغات ويديويي در اينستاگرام به كسب و كارها اين امكان را مي دهد تا به مشتريان نگاه دقيق تري به برند، محصولات و شركت هاي خود داشته باشند. هنگام پيشنمايش مكانها، مدير تبليغات الزامات فني هر يك را نشان ميدهد. براي تضمين اينكه وسايل قابل مشاهده شما براي هر قالبي بهينه شده اند، به اطلاعات ما در مورد اندازه تصوير رسانه هاي اجتماعي مراجعه كنيد. اين احتمال وجود دارد كه فالوورهاي ارگانيك شما شباهت هاي زيادي به بينندگاني داشته باشند كه همراه با تبليغات اينستاگرام خود روي آنها تمركز خواهيد كرد.
همانطور كه اسكرين شات نشان مي دهد، شما 4 روش مختلف براي تعريف يك مخاطب سفارشي داريد. اگرچه ممكن است وسوسه شويد مستقيماً به نسل هدايت بپريد، به خاطر داشته باشيد كه روند تنظيم چنين تبليغاتي كمي طولاني تر و پيچيده تر است. بصري. همانطور كه قبلاً در مورد آن صحبت شد، تصاويري با كيفيت بالا عامل محرك موفقيت تبليغ شما خواهند بود.
انواع تبليغات را با اهداف و فراخواني انتخاب كنيد كه با ترجيحات طبيعي مخاطب شما مطابقت داشته باشد. فراخوان براي اقدام به عنوان يك پيوند تند كشيدن به بالا در پايين داستان معرفي شده است. ايجاد تبليغات سودآور در اينستاگرام چندان سخت نيست، زيرا مشتريان از قبل آماده خريد در اين پلتفرم هستند. مرحله بعدي مكاني است كه مي توانيد مكان نمايش تبليغات خود را تعيين كنيد. به سادگي علامت تمام كادرها به جز «اينستاگرام» را برداريد و به پايين برويد.
با اين حال، اينستاگرام توصيه ميكند متن روي همپوشاني را تا حد امكان براي بهترين نتايج محدود كنيد. شما مي توانيد با صرف چند دلار در روز شروع كنيد و از آنجا بر اساس موفقيت در درجه اول پيشرفت كنيد. وقتي تبليغ شما آماده شد و كار كرد، به خاطر داشته باشيد كه همه معيارها را تنظيم كنيد و عملكرد آن را مشاهده كنيد.
چند ثانيه اول آگهي شما تعيين مي كند كه آيا بيننده پيمايش را متوقف مي كند و كل مطلب را تماشا مي كند. به همين دليل است كه لازم است تبليغ خود را با پيام كليدي شروع كنيد و برند خود را در سه ثانيه اول به نمايش بگذاريد. در اين مرحله مي توانيد يك مخاطب جديد ايجاد كنيد يا از يك مخاطب ذخيره شده استفاده كنيد. اگرچه به كمي كار اضافي نياز دارد، اطلاعات 5 مرحله اي ما شما را از طريق روش راهنمايي مي كند.
با وجود صد و سي ميليون كاربر كه هر ماه روي پستهاي خريد ضربه ميزنند، شگفتانگيز نيست كه اينستاگرام گزينههاي تجارت الكترونيك خود را در 1 تا 2 سال گذشته تقويت كرده است. با جديدترين گزينههاي خريد اينستاگرام، كاربران اكنون ميتوانند بدون خروج از برنامه، كالا را مشاهده و خريداري كنند. گزينه پيشنهاد تعيين مي كند كه آگهي شما با چه موفقيتي تحويل داده مي شود. اگر سرنخي به دست نياورديد، با امكان Automatic همراه شويد و آن را به الگوريتم فيس بوك بسپاريد تا اساساً بيشترين كليك را با كمترين قيمت داشته باشيد. اگر به سادگي شروع به كشف روشهايي براي تبليغ در اينستاگرام كردهايد، انتخاب بهترين بينندگان ممكن است دشوار باشد.
لورا ونگ يك استراتژيست رسانه اجتماعي كانادايي است كه بيشتر در آمستردام مستقر است. او بنيانگذار SchoolofSocial.io است، يك پلتفرم اينترنتي كه به هر كسي كمك مي كند شغل رويايي خود را در رسانه هاي اجتماعي پيدا كند. علاوه بر رسانههاي اجتماعي، لورا به سفر، عكسها، كارآفريني و كشف يكي از بهترين چايهاي حبابدار در هر شهري كه بازديد ميكند علاقه دارد. با Hootsuite به راحتي پست ها و استوري هاي اينستاگرام را ايجاد، تجزيه و تحليل و زمان بندي كنيد.